Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-08 19:49 | |
Du vet precis vad du vill, o du vill inte bli en av dom där. Så fortsätt o fortsätt o fortsätt o va're själv. | ||
MrFawlty | 2011-05-08 19:50 | |
I am God! I kill people just for pleasure! | ||
lewarcher | 2011-05-08 20:00 | |
"The Lamb Lies down on Broadway" 10 stilpoäng till Tvålis. :=) | ||
Locomondo - Ej medlem längre | 2011-05-08 20:08 | |
So you been to school For a year or two And you know you've seen it all In daddy's car Thinkin' you'll go far Back east your type don't crawl Play ethnicky jazz To parade your snazz On your five grand stereo Braggin' that you know How the niggers feel cold And the slums got so much soul It's time to taste what you most fear Right Guard will not help you here Brace yourself, my dear: It's a holiday in Cambodia It's tough, kid, but it's life It's a holiday in Cambodia Don't forget to pack a wife Dead Kennedys - Holiday in Kambodia | ||
Reispower | 2011-05-08 20:08 | |
Guns dont kill people... I kill people with guns. :-P www.youtube.com/watc...C0 3hmS1Brk | ||
Locomondo - Ej medlem längre | 2011-05-08 20:13 | |
I heard a little girl And what she said was something beautiful To give... your love no matter what Is what she said... Chilipeppers - My Friends | ||
ninaaug | 2011-05-08 20:21 | |
Kärlek lovar stort men håller tunt. Man kan kalla det förnuft men aldrig sunt. Det har sagts av stackare som aldrig rusat runt med Dig Lars Winnerbäck | ||
RandomChoice | 2011-05-08 20:47 | |
www.youtube.com/watc...ag n8Wrmzuc Typ hela låten, tycker jag. | ||
RandomChoice | 2011-05-08 20:49 | |
Men det coolaste är nog: I've learned love is like a brick, you can Build a house or sink a dead body | ||
dannjol | 2011-05-08 20:52 | |
She stares through my shadow She sees something more Believes there's a light in me She is sure And her truth makes me stronger ...Does she realize I awake every morning With her strength by my side......... | ||
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-11 19:33 | |
Allt som går upp kommer ner Så stå för vem du är | ||
AndoKongo | 2011-05-11 19:37 | |
Jag trodde änglarna fanns bara bara i himlen Jag trodde änglarna fanns bara bara i himlen Men det var innan jag träffa dig, nu har jag en ängel här hos mig | ||
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-12 16:06 | |
There’s a storm comin that the weatherman couldn’t predict. | ||
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-17 21:32 | |
Som upprorsman var han stämplad för gott Och bråkmakare ska hållas kort Han har skämt ut sporten och skadat våra affärer Låt familjen svälta ihjäl så kanske han lär sig | ||
Locomondo - Ej medlem längre | 2011-05-17 21:46 | |
Jag har talat ut, jag har pratat sönder Om jag tänker har jag inte sagt ett ord Jag rear ut min själ Jag har gett mig iväg, mot min längtan Men alla vägar leder längre in Jag rear ut min själ Om du tror att du vet, var du har mig Är jag närmre än du vågar be mig om Jag rear ut min själ, allt skall bort Bob Hund | ||
16366 | 2011-05-17 21:57 | |
At which point you realize Life is but a joke and the laughs on you That's funny right N*E*R*D - Maybe | ||
kaffethekask | 2011-05-17 22:20 | |
Here we go again I lend a vocal to your dome Help as a new MC find his way home Wake up in the morning with the microphone jones Step up in the room puff-puff the homegrown All up in my zone prone stoned a drone's a drone Television's inner vision native's are home Blackalicious – You Didn't Know That Though | ||
Ceckes1 | 2011-05-18 00:36 | |
Vi möts och vill skiljs men vi skiljs utan tårar, vi ler blott och säger farväl, vi spar alla orden som smärtar och sårar, din hand blott och så ett farväl, Låt oss minnas allt vackert vi upplevt vi två, låt i tanken oss se allt som det syntes oss då. Vi möts och vi skiljs men vi skiljs utan tårar vi ler blott och säger farväl. Solen står högt över dalen och vinden drar sakta i popplarnas led, lyckliga tror vi att allt ska bestå-----då det skymmer och solen går ned. Musiken utgiven av Nils Georgs musikförlag Stockholm | ||
PalomaFaith | 2011-05-18 01:22 | |
Texten till Petters låt Längesen är otroligt vacker, men kan knappast skriva hela.... Länkar istället! artists.letssingit.c...io -4w8f5qp | ||
Ceckes1 | 2011-05-18 18:03 | |
Texten Sånt är livet av Niklas Strömstedt...Kan dock inte diktera den men älskar den! | ||