Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2020-09-27 09:44 | |
Godmorgon ska jobba med en vägg ganska jobbigt när jag är sjuk. Ont ska med ont fördrivas | ||
en dum en | 2020-09-27 10:31 | |
Surregnar här. Bakar bondbröd, kokar älgkött till köttsoppa, tvättar, ja innesysslor med andra ord. | ||
Bitte - Administratör | 2020-09-27 10:33 | |
Kokar köttsoppa, ska fira en 15 åring under dagen , annars bar en lat söndag Bitte | ||
Minibitt | 2020-09-27 14:46 | |
En lat dag här också. Jag har tagit en promenad i Mariebergsskogen och tittat på djuren. Nu blir det soffhörnan. | ||
en dum en | 2020-09-27 18:14 | |
Var nog nån mening att jag skulle göra köttsoppa idag för jag fick hela familjen förutom en på middag idag. Och två lunchlådor till gubben blev det kvar. | ||
Bitte - Administratör | 2020-09-29 18:32 | |
En dimmig dag , utråkad , vill ha ordning i livet med jobb alla dagar ,, har för mycket tid att fundera .... Bitte | ||
Bitte - Administratör | 2020-10-01 08:13 | |
Spännande kväll i går , var på seans, jag fick inget "besök" men det fick bästisen , 2 andar som var där. Jäkligt spännande , blir nog flera seanser i framtiden Bitte | ||
Minibitt | 2020-10-01 18:39 | |
Låter spännande Bitte! En lugn dag. På fm en härlig långpromenad med vänner, samt utefika. Broderi och TV i soffhörnan på em. | ||
Bitte - Administratör | 2020-10-02 06:10 | |
Tyst mörk morgon , rätt tidigt mot Luleå och serva bilen , dvs vi har minst 4 timmar att fördriva med ingenting. Bitte | ||
Minibitt | 2020-10-02 17:13 | |
Tidig morgon var och handlade mat till mig och djuren. Efter det en promenad på ca 4 km. Fika i uterummet med sonen. Sedan tänkte jag ta det lugnt men det blev rengöring hos djuren istället. Skönt att slippa att tänka på det under några dagar. Idag har de förutom hö och frö satt i sig ett kilo sallad och två stora gurkor. Riktiga matvrak och inte blir det billigt heller. | ||
en dum en | 2020-10-02 17:30 | |
Sååååå skönt att det är helg! Blev med barnbarn i helgen då föräldrarna jobbar, så de ska få följa med mig och se om vi hittar nån rödgul trumpetsvamp i morgon. | ||
Minibitt | 2020-10-02 19:20 | |
Härligt med barnbarnen en dum en. Mina är mellan 20 och 30 år. Inte så kul att vara hos farmor på helgen. Minns än när de var små och jag var en guru. | ||
Bitte - Administratör | 2020-10-04 07:55 | |
I dag blir det till att hösta klart ute , några bord och stolar kvar , dynlådan ska in kallfarstun, båtmotorn tas av båten och in i boden och sen ska båten vändas upp och ner , Sen få den förbaskade snön komma , men hoppas det tar länge Bitte | ||
Minibitt | 2020-10-04 13:49 | |
En grå och trist dag. Som tur är hann jag med min 4 kilometers promenad innan det började att blåsa. Så nu kan jag ta en bulle till fikat. Men absolut inte en kanelbulle! Kanel och Kardemumma är det värsta jag vet! Jag har bakat bullar med vanilj och florsocker, samt massor av smör emellan. Rikligt med pärlsocker på gör dem bara godare. | ||
Bitte - Administratör | 2020-10-04 14:51 | |
Lät gott ,jag bakar också utan kanel och som du skrivet..go k underbart väder så vi har druckit kaffe ute Bitte | ||
Mollee3 | 2020-10-04 16:04 | |
Föredrar också vaniljbullar :) Men åt en kanelbulle idag ändå, då jag blev bjuden. Sen spelade jag fotboll med systersönerna ute bland höstlöven, inser att jag måste träna upp min kondition | ||
kryddeluntan | 2020-10-05 16:13 | |
Bitte, kan du svara mig på support eller här. Jag trycker på slumpad men får bara upp standard, hur gör jag? Vill inte spela standard | ||
Bitte - Administratör | 2020-10-06 08:01 | |
Intressant , jag ställde två frågor till pendel tidigt i morse , trodde inte riktigt på att jag skulle få de svaren jag fick , eller jo var säker på det ena men inte på det andra. Tar med mig dessa i min dag ... då de var positiva svar Bitte | ||
en dum en | 2020-10-08 06:08 | |
God Morgon! Ska åka iväg på em och hämta tillbaka bilen som varit på reparation. En liten tripp på ca 27 mil t/r men vi är van. Blev påbackad när den stod parkerad på jobbet så det blev en försäkringssak. Baklyktan spräckt och lite repor i lacken. Jo jo så kan det gå! | ||
Minibitt | 2020-10-09 15:41 | |
Trevlig Fredag till alla här! Idag har jag hunnit mycket, enligt mig själv. Jag har handlat, varit till kyrkogården, där blev det en promenad på 2 km. Djuren har fått rent och jag har varit på tippen 2 gg. Jag ha rensat bort alla sommarblommor i krukor och dammsugit och torkat golv. Det har också blivit en del tvättat. Sedan en promenad på ca 4 km i vackra Mariebergsskogen. Efter en skön dusch unnade jag mig ett glas vin. Ikväll blir det färska räkor och vitt vin till Idol! | ||