Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Minibitt | 2020-11-02 09:00 | |
Det blåser här också. Och det har regnat i natt. Nu på morgonen är det uppehåll och 11 grader varmt. Jag har varit ute på promenad en timme. Blåsten märktes inte så mycket, eftersom jag gick olika vägar mellan husen. Lite sedavanliga hushållssysslor, gympa med Sofia. Resten av dagen i soffhörnan med min stickning. | ||
Mollee3 | 2020-11-02 15:12 | |
Duktig du är Minibitt! Här blåste det storm och regnade samtidigt. Jag skojar inte när jag säger att mitt paraply blev helt skevt av att vara ute i ovädret. Mitt hår stod även åt alla håll och kanter. Regn kombinerat med snålblåst måste vara det värsta vädret som finns :( | ||
Bitte - Administratör | 2020-11-02 16:55 | |
Ja du Molle , vilket väder det är , vi har varit och tittat på havet på en udde här hemma, och det var vilt och vackert , men blöta blev vi av regnet som föll vågrätt i stormen.. Men detta väder ska väl avta under natten Sen råkades jag visst baka en laddning saffransbullar ( erkänner att jag nästan missbrukar den kryddan denna tid på året) Bitte | ||
Minibitt | 2020-11-03 11:05 | |
En solig morgon och en härlig promenad. Bäst att städa nu när man ser var det behövs. Idag ska jag till veterinären med ett av marsvinen. Hon har fått en böld. Hur som helst blir det en dyr historia. Hoppas på det bästa! | ||
Mollee3 | 2020-11-03 13:27 | |
Jag vill också ha saffransbullar, det är ju så gott! Men har givit mig själv sockerförbud ända tills julafton då jah gått upp 5 kg sen jag slutade snusa :/ Jag städar nockså idag :) Ska hålla tummarna för ditt marsvin Minibitt | ||
Minibitt | 2020-11-04 14:57 | |
Tack Mollee! Det blir operation nästa vecka. Hoppas allt går bra för det kommer att kosta ca 4000 kr. Nåja grönsakssoppa är billigt. Idag har jag krattat löv. Fem säck blev det. Har nog ca tio säckar kvar. Sedan kan jag ” vintra” min trädgård. Ingen promenad idag för jag gjorde över 7000 steg i trädgården. Nu är jag värd några glas vin. | ||
Bitte - Administratör | 2020-11-06 09:53 | |
Snål eller ekonomisk ? Tittat på ny soffa för en hel den pengar och hittar sen en knappt använd begagnad för en bråkdel av pengarna , inser att vi kan göra annat för dessa i stället för att köpa en helt ny soffa. Bitte | ||
vita_syrener - Ej medlem längre | 2020-11-07 11:33 | |
Hej allesammans. Det var jättelängesedan jag var här. Känner mig lite ringrostig faktiskt. | ||
Bitte - Administratör | 2020-11-07 11:55 | |
Hej ..kul att se dig ..hoppas allt är bra ? Bitte | ||
vita_syrener - Ej medlem längre | 2020-11-07 12:16 | |
Hej Bitte. Ja allt är bara 😌 | ||
Lill-IT | 2020-11-07 13:41 | |
Hej Vita! Fint att se dig! <3 | ||
Mollee3 | 2020-11-08 18:07 | |
Mingranne har ställt sin soppåse utanför min dörr, istället för sin egen. Höll på att snubbla på den i förmiddags. Den har säkert stått där ända sen imorse och spridit sin sura lukt i trapphuset. Nu funderar jag på att slänga den åt henne, bara för att slippa se den. Tänk om den är kvar imorgon också, då lär de andra grannarna skylla på mig för att det stinker apa. Ungdomar alltså, det är ingen ordning! | ||
Bitte - Administratör | 2020-11-10 08:09 | |
Laddar för jobb blir 9 timmar ensam på kontoret. Men allt går ju. Bitte | ||
remvanrijn | 2020-11-10 09:41 | |
Vita,! | ||
RandigaRutan | 2020-11-10 09:42 | |
Ja sopor ör ett problem ibland. Det stinker sura sopor i min trapp. Någon har troligen glömt | ||
Minibitt | 2020-11-12 14:19 | |
Idag kom det glädjande beskedet. Jag har blivit godkänd för att adoptera en liten terrierflicka på ca 3 år. Hon är för tillfället på hundpensionat på Irland. Det här året som ensam och med Coronapndemin, i hälarna, har inte varit någon glädje i alls. Hunden kommer till Sverige på torsdag nästa vecka och då får jag ta hem henne. Sedan kommer naturligtvis en period där jag får forma henne och vi får lära känna varandra. Hade inte Rescue centret funnit hade hon avlivats. Men nu har ” Hundar utan hem” tagit över henne och jag har gjort en utförlig ansökan, blivit intervjuad, min kompis som är min referens har blivit intervjuad, samt jag har haft FaceTime samtal så att de vet hur jag bor. Det är bra att de är så noggranna med val av människor som vill adoptera hundar. | ||
Mormodern49 | 2020-11-12 14:59 | |
Vad roligt för dig Minibitt ! Nu slipper du känna dig så ensam | ||
kryddeluntan | 2020-11-12 16:07 | |
Så roligt för dig Minibitt o lycka till med vovven :-) Utmana mig när du kan | ||
Minibitt | 2020-11-12 17:31 | |
Tack Kryddan! Jag utmanar dig så fort det blir en ledig plats. | ||
en dum en | 2020-11-12 17:55 | |
Den hunden får det säkert jättebra hos dig Minibitt:) | ||