Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 19 994 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-16 19:55 | |
![]() | Fiskpinnsarslen? Nä, det är sagodjur. Disney hittade på dem. | |
Behringer | 2009-06-16 20:11 | |
![]() | *Funderar på när jag såg en fiskpinne simma senast* F Ö finns det rovdjur och bytesdjur. Så den i denna tråd omtalade kaninen ( fast det, precis som perfecten säger är en hare ) lär nog gå till de sälla markerna som mat... | |
mrperfect | 2009-06-16 20:15 | |
![]() | Ravioli Jodå, men dessa djur har inte tillkommit av naturlig väg ut an människan har släppt ut dom, men man har skjutit bort många av dom nuförtiden. | |
---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-16 20:16 | |
![]() | Bytesdjuret går till de sälla jaktmarkerna och blir ett rovdjur i nästa liv. Perfa! | |
ANDERStG | 2009-06-16 20:18 | |
![]() | Men om den betett sig illa i detta liv (enligt bytesdjurens moralkodex) degraderas den till betapetare med starka åsikter. | |
Kjempegrejt | 2009-06-16 20:19 | |
![]() | mr perfect: här finns inte en enda hare (har inte sett nån sen jag flyttade hit) Finns dock MYCKET gott om kaniner.. Så jag är övertygad om att det är en kanin. Katterna har tidigare kommit hem med harungar där vi bodde innan, då var dom döda och dom har både längre öron och ben. Tror detta är en kaninunge, då den inte liknar en harunge. Såklart kan jag ha fel ändå, då jag verkligen inte kan nåt om gnagare.. | |
---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-16 20:21 | |
![]() | Det är naturligtvis grannflickans lilla kanin. Tur för dig att den överlevde, Kjempegrejt. ;-) | |
apbur | 2009-06-16 20:21 | |
![]() | Tur man inte tror på karma. | |
Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-16 20:23 | |
![]() | spännande | |
Kjempegrejt | 2009-06-16 20:23 | |
![]() | robban: hahaha... ja, verkligen ;) | |
Lilla Busan | 2009-06-16 20:29 | |
![]() | Nja jag skulle med sätta klittan på att det där är en harunge.. Dels för att jag tagit hand om många harungar o dels föratt även en harunge oafsett att den i vuxen ålder har både längre bakben o öron ser ut precis så där som små... O de3t är rätt som ngn skrev.. Dem flesta ungar dör av chock efter ett tag ... | |
Lilla Busan | 2009-06-16 20:30 | |
![]() | Ursäkta min bad stavning, ligger i sängen med lappen på magen... | |
ANDERStG | 2009-06-16 20:35 | |
![]() | "sätta klittan på att" Jag var inte medveten om dylik vadslagning. | |
---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-16 20:36 | |
![]() | Lappen på magen? ooooff... Same same, but different? :-) Sätta klittan... ha ha ha :-))))))))))) | |
mrperfect | 2009-06-16 20:36 | |
![]() | Kjempegrejt Eftersom du inte vill tala om var du bor så kah jag inte säga om jag har sett någon hare där....synd :D | |
Kjempegrejt | 2009-06-16 20:44 | |
![]() | www.konservator.se/b...ru nge2.jpg vad är detta? www.zoonen.com/res/f...C0 0041.JPG detta? www.sva.se/upload/bi.../5 22_1.jpg detta? samzodiac2.files.wor...dk anin.jpg | |
ANDERStG | 2009-06-16 20:45 | |
![]() | Kjempegrejt: Grattis, du kan vinna en klitta. | |
Kjempegrejt | 2009-06-16 20:46 | |
![]() | den jag har liknar på alla bilder jag hittar en kanin.. Harungar HAR längre öron.. Tjihooo, jag får en klitta till :D | |
---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-16 20:48 | |
![]() | By the way, hur gick det med kaninen? Har du släppt ut den nu? | |
Lilla Busan | 2009-06-16 20:51 | |
![]() | Första bilden är way much older den then den du hade länkat till ... O du har ju tydligen redan bestämt dig för att du har rätt o du skall behålla ungen så varför ens fortsätta rådfråga??????? Vi säger alla lycka till o håller tummar, tår o klittor för att den skall klara sig.. Sen vad gäller att ni har mycket vildkaniner i ert område.. Kansek hare/kanin korsning.. *s* Nej det humaste om man har massor av vildkaniner omkring sig är ju helt klart att skjuta dem allesammans.. För hur många finns det inte om ett par år liksom... Anser att maten i det fria kan hararna som är ett fritt djur få ta , inte kaniner som egentligen är ett tamdjur framtaget av oss människor.. Det säger egentligen en hel del om omognad o vårdslöshet att människor släpper ut kaniner dem tröttnat på .. Oansvarligt.. Hur som helst lycka till önskar vi alla... Nu skall jag gå en promenad o leta mördarsniglar o trehjulingar. o en o annan koskit.. Robban du vet att jag vet att du vet att jag vet att du tycker jag är hur cool som helst.. Det är du med vet du väl ;-) Anderstg//// Jag har klittan kvar så jag har rätt. .. Mohahahahaha nej då men här i byn är det ett myntat uttryck liksom vårt suranus.. Vi bor på landet o är lite egna av oss vet du :-) Puss alla | |