Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 13 |
Mobilspel
Pågående | 21 636 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
vulcan | 2006-09-27 18:22 | |
EDIT: Jag har tagit bort ett inlägg där det framfördes en helt ounderbyggd och grundlös fuskanklagelse mot en namngiven spelare. Än en gång: Sånt här får inte förekomma i forumet. Den som anser sig misstänka en annan spelare på goda grunder bör rapportera det till en övervakare. Jag tog också bort två kommentarer till "fuskinlägget" eftersom de blir ryckta ur sitt sammanhang när det togs bort. | ||
vulcan | 2006-09-27 18:24 | |
Inläggsskrivaren blev f.ö. varnad och för både honom och andra gäller att nya inlägg av den här typen kan resultera i en avstängning av kontot. Vi satsar på att ha högt i tak här inne men den här typen av rena personangrepp tolereras inte. | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2006-09-27 20:41 | |
vulcan är hård mot de hårda, som vi brukar säga i djungeln | ||
Elmis | 2006-09-27 20:54 | |
Jag blev anklagad för fusk häromdagen. Jag försökte lite diplomatiskt säga att jag tävlade i scrabble och hade hyfsade resultat men "fucker", "fuck you" och "idiot" var det enda jag fick tillbaka. Det var faktiskt ganska roligt. :) | ||
Nemi | 2006-09-27 23:10 | |
Elmis: jag tror att du har en dator inbyggd i din hjärna som plockar fram orden och kombinationerna åt dig ;) Nä, men allvarligt. Det är en hel del snack om fusk och fusk och fusk. Och i de flesta fallen är det tack och lov bara en väldigt duktig spelare. De som vi kommer på med att fuska,de ryker direkt. Vi övervakare jobbar hårt med att få bort de som inte kör fair play. Vi är rätt tränade på att se mönster och liknande. Så vi kan urskilja de som inte spelar reko. Anar ni något dumt, så meddela någon av oss så kollar vi upp det. | ||
Elmis | 2006-09-27 23:15 | |
Jag kanske är lobotomerad... :O | ||
AbeF | 2006-09-28 14:42 | |
var det inte Gurra G som erkände att han fuskat tidigare i någon intervju? Han blev ju uppenbarligen inte avstängd. | ||
vulcan | 2006-09-28 15:02 | |
Han säger i en intervju att han ibland använt ett ordprogram när han spelade på Ordspel men aldrig på Betapet. Vi kan inte - anser åtminstone jag - stänga av folk för sånt de gjort tidigare, på andra sajter. | ||
-JK- | 2006-09-28 16:55 | |
Slime är en Maskin. På sant. | ||