Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 38 |
Mobilspel
Pågående | 20 096 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
vulcan | 2007-09-05 01:34 | |
Det undrar jag... GP citerar ur pressmeddelandet: ""Håkan är tillsammans med sin familj för tillfället och kan inte säga när han åter är i normal tjänst hos IFK Göteborg." IFK Göteborg klubbdirektör Seppo Vaihela tar tillfälligt över Håkan Milds arbete. " Även om någon fotbollsadministratör uttryckt sig så klumpigt så borde ju en professionell journalist ha lite eget omdöme. Vilket i så fall uppenbarligen GP:s skribent har haft. | ||
LeBanner | 2007-09-05 02:12 | |
Det äckliga med Aftonbladet är att de basunerade ut denna nyhet INNAN IFK:s pressmeddelande, TROTS att man hade varit i kontakt med familjen Mild som sade sig vilja slippa att nyheten och deras namn skulle florera i media. Journalister är ett vidrigt pack, utan undantag. | ||
skogstorparn | 2007-09-05 18:01 | |
ja..nu ab skämt ut sig å det grövsta igen,återigen sitter man här och skäms att man köper blaskan då och då..fy fan! hoppas hela redaktionen blir mejlbombade sönder och samman!! | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-05 18:17 | |
Dom anställer ointelligenta personer, därför att läsarna över lag är ointelligenta och därför uppskattar texter skrivna av ointelligenta skribenter som tyvärr då inte har någon känsla för stil eller ordvalörer. Det är givetvis en medveten strategi när dom anställer folk på kvällstidningar. (Obs - inte ironi). Dock kan jag inte få in i huvet varför käre Vulcan upprörs? Det är en fri marknad - dumt folk får en produkt som är nischad för dumt folk. | ||
vulcan | 2007-09-05 18:22 | |
Hehe... på en fri marknad får man bli precis lika upprörd som på en reglerad. Jag är egentligen lika von oben som Marita Ulvskog. Enda skillnaden är att när hon ville förbjuda paraboler för att kunna styra folks mediakonsumtion i önskade banor så nöjer jag mig med att sitta och moralisera över att de istället använt sitt fria val till att styra in i oönskade. Så de så. | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-05 18:26 | |
Man skulle kunna säga att du är lite av en "gnällkärring" alltså Vulcan? :) Vill bara tillägga att jag tycker både expressen och aftonbladet har väldig bra kultursidor, dom ska inte bara ha skit. | ||
Nunnan Green - Ej medlem längre | 2007-09-05 18:27 | |
Journalist blir man bara ifall man inte kommer in på Berghs. | ||
Nunnan Green - Ej medlem längre | 2007-09-05 18:29 | |
Och nu har jag en känsla av att "nunnan" ska ta förtida forumpension och stänga sin mejlbox... | ||
Peddape | 2007-09-05 21:34 | |
Bojkotta Aftonbladet, det finns bättre alternativ. | ||
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-09-05 21:56 | |
Håller med! Betapetforumet är ett oerhört underskattat media då det gäller att hålla sig ajour i olika ämnen. | ||
getramses | 2007-09-05 22:13 | |
hittat på aftonbladets kultursida på webben: Putins nakenchock "Ryssarna känner igen en hunk när de ser en". jag är inte helt såld, Mu... | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-05 22:24 | |
Det där är ingen vanlig artikel getramses, det är ett subliminalt meddelande till Maja Lundgren... | ||
getramses | 2007-09-06 00:20 | |
har helt missat det där Maja Lundgren-tjafset, men jag hittade det här hemskt roliga i recensionen på dagensbok: För snart en månad sedan uttalade sig Leif GW Persson om Camilla Läckbergs böcker. Om Camilla Läckbergs böcker tycker GW inte. "En del deckarförfattare, som Läckberg, håller samma litterära kvalitet som en novell i 'Min Häst'." | ||
getramses | 2007-09-06 00:23 | |
kanske hörde mer hemma i Guillou-tråden iofs | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-06 12:20 | |
Du är inte uppdaterad om dom litterära intrigerna ramses - Läckberg har redan kontrat genom att skicka en årsprenumeration på Min Häst till Leif GW:s kontor hos polisen. | ||
mamman - Ej medlem längre | 2007-09-06 13:08 | |
Bror MU: Är det sant eller har din hjärna arbetat?? Om det är sant är du ju det roligaste som hänt på länge!!! | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-06 18:22 | |
Sant vet jag inte om det är, men jag har läst det. Jag har för mig att det var i svenskan men jag vågar inte gå ed på det. | ||
mjulven | 2007-09-20 07:31 | |
www.aftonbladet.se/s...e8 19475.ab Kan ju bero på att hans Sevilla mötte Arsenal? | ||
Daniellaa - Ej medlem längre | 2007-09-22 14:00 | |
Hemskt Odin . Finns ju inga gränser på något längre . Mår illa av att läsa sånt . | ||
sushifish | 2007-10-25 15:04 | |
iofs inte aftonbladet men ändå... www.dn.se/DNet/jsp/p...p; a=708639 | ||