Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
llloyden | 2016-07-21 01:47 | |
TJÖT: VA FAN BETYDER DET? Ö | ||
Bitte - Administratör | 2016-07-21 06:30 | |
God morgon ,, tuppen tittade oförstående på mig då jag klev upp kl 5,15 som sagt sova är överskattat , ser ut att bli ytterligare en underbar dag i norr så det blir altanen hela dagen. Tjöta betyder väl snacka, surra , prata på Bitte | ||
Blasse | 2016-07-21 09:19 | |
I Göteborg betyder tjöta tjata | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-21 20:28 | |
Ungarna har gått och fiskat.bara 1 hemma.jag har helt kommit ner i varv.så skönt. | ||
gubri | 2016-07-21 21:04 | |
Händelserik dag idag. Bonussonen hämtade mig och vi körde till kapellet för att hämta urnan där makens aska är förvarad. Den skall sänkas i Öresund på söndag. Skrev på kontraktet för försäljningen av stugan, som nu är såld efter 17 underbara somrar. Ja tänk vad snabbt livet förändras och det får mig att tänka på att vi ska ta vara på dagarna vi har. | ||
Mormodern49 | 2016-07-21 21:35 | |
Jag beklagar verkligen din makes bortgång Gubri . Fast att jag inte är så förvånad , efter vad du berättat om här i forumet , hur dålig han har varit . Men det är lika hemskt att få höra att det är slut nu , ock att du har blivit änka . Hoppas du snart , kommer igenom alla dessa faser , man hamna i vid sorgen . Lycka till Gubri ! Tänker på dej i din svåra stund . | ||
6972mona - Ej medlem längre | 2016-07-21 21:38 | |
Jag beklagar sorgen! | ||
kryddeluntan | 2016-07-21 21:41 | |
Jag beklagar sorgen Gubri. Även om det var väntat, så är man ändå inte riktigt beredd när det händer . | ||
gubri | 2016-07-21 21:49 | |
Tack kära ni för era tröstande ord, de värmer. | ||
Härejagigen - Ej medlem längre | 2016-07-21 22:00 | |
Livet är inte de dagar som gått Utan de dagar man minns Beklagar sorgen | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-22 01:09 | |
Vad tråkigt för Dig gubri | ||
Lill-IT | 2016-07-22 01:28 | |
Jag känner verkligen med dig Gubri. Så otroligt ledsamt. Kram. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-22 11:32 | |
Hoppas ändå att döden kom som en befrielse från smärta och handikapp.Hoppas också att Du har någon sorts tro på att döden inte är definitiv utan att ni möts igen.I den dimension som vi inte vet något om men som många anat. Som brukar kallas den andra stranden . Hälften sover och hälften är vakna solen skiner lagom varmt det är lungt bara kylskåpet surrar | ||
6972mona - Ej medlem längre | 2016-07-22 16:02 | |
haha man får väl motvilligt erkänna att man är "arbetsskadad " Har fått frön till ett björkträd att plantera från Greenpeace och jag frågar min kompis Sara var när vi ska installera dessa :) Plantera, installera...same same but diffrent budskapet gick fram ändå haha | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-22 20:06 | |
Saknar kärleken han är låååångt bort mobilteckningen funkat dåligt där jag är Internet funkar på vissa ställen. Ungarna har dragit iväg och fiskat lilla skrutt gluttar på mitt hat program simson eller family gay lika illa båda 2 så jag går och letar Internet vilket inte är helt enkelt.på måndag packar vi ihop här och åker till stockholm vilka kontraster det som hörs här är havet och en och annan fågel | ||
poohney | 2016-07-22 20:33 | |
Nytt terrordåd i München. Någon som är förvånad? | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-22 21:06 | |
Nä inte ett dugg detta är bara början.Deras mål är att sprida ut sig och ta över världen. | ||
kryddeluntan | 2016-07-22 21:34 | |
Ingen är nog förvånad poohney över det ökade terrorvåldet just nu. Starta en tråd i seriöst om det och vad vi möjligen kan göra åt det. | ||
poohney | 2016-07-22 21:47 | |
Nog är svårt att bygga framtid på, och är tyvärr för sent att göra något åt. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-23 00:52 | |
Dom som gör sådana här dåd blir sedda som idioter.Det är så meningslöst så det finns inte. Synd om deras familjer som får leva med att dom avlat helt puckade barn. Och det måste dom få veta ! Vilka extrema lågvattenmärken dom är. Det betyder att skolan är viktig eftersom föräldrar har misslyckats totalt. Har en vän i södra Sverige och hennes dröm är att barnen ska bli självmordsbombare och få sitt namn och foto uppsatt på en vägg i Libanon. Har talat om för henne så många gånger att hon är helt ute och cyklar hon bara skrattar vilket är bra det tyder på osäkerhet.Ett foto och ett namn på en vägg betyder ingenting.Dom här helt fel värdegrund.Och dom här missat det viktigaste av allt :Att behandla andra som man vill bli behandlad själv | ||