Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 63 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
KanInteStava | 2008-04-11 17:29 | |
Now I'm standing on the point of interception I've installed myself ready for your inspection Equivalence is not a word in your vocabulary You got nothing to say and that scares me First I find myself forced to oppose that kind of stupidity Your propaganda seems to dissapear into infinity Secondly I feel like throwing up when I see Salvation army of noble races living in misery Raised Fist - Message beneath contempt | ||
Jamo | 2008-04-11 18:35 | |
I dagens kalla samhälle passar denna bra. Jag är en av dem som slavar på kung Cheops pyramid det är vi som jobbar nere invid foten och vi sliter och vi svettas för att inte tappa tid det är synd om dem som inte fyller kvoten Har man en gång kommit hit, blir man aldrig mera fri om man slutar här, så slutar man i gropen men om kungen sägs att han är son av solen Bakom femton dubbla reglar, bakom femton dubbla lås, håller rikedomen hov i maktens salar. Här finns ingenting som hotar, här finns ingenting som stör. Här är tankarna och rummen lika svala Och om någon måste dö, och några ska ha spö, finns det andra som kan verkställa besluten hit törs aldrig ångestropen eller tjuten Det verkar som om det i varje tid, och i alla sorters folk, finns några som vill skapa pyramider. Där dem själva sitter överst, och har makten i sin hand, medans dem som lever nedanför de lider Om dem där uppe i det blå inte längre vill förstå, utan föraktar alla de som ger dem mat ska pyramiderna tillsist bli deras grav." | ||
Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-04-11 19:28 | |
Proletären, kanske en av hans bästa historieberättande texter... och filmen som baserats på låten är inte heller fy skam. Jama, grymt bra låt, och grymt bra text. Fler borde lyssna på Hoola. | ||
-Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-11 19:32 | |
Ja Sean Penns "Indian Runner", underbar film :). | ||
UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-11 20:53 | |
Det är inte farten som dödar, det är smällen Eller på Engelska: It's not the fart that kills, it's the smell. | ||
UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-11 20:54 | |
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade | ||
Jobbar | 2008-04-11 21:51 | |
"I am you, and what I see is me" Echoes - Pink Floyd "Somliga gillar låtar, som låter som inkokt fisk, men det gäller inte mina, för dom ska bolla och rulla fram, a-ha-ha" Bolla och rulla - Pugh Rogefeldt | ||
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-11 21:58 | |
Me and Fast got the gats; we're out to rob a bank. We got Steve outside carrying a full pack. Now everything's cool and everything's smooth. (Hey that's smooth) I walked up to the teller, I gave her the letter She gave me the loot with puckered up lips and a wink that I found cute, and I said, "baby, baby, baby" (Is this some Kharmic-Chi love thing happening here baby or what.) By that time Fast tapped me with the 9 he said it was time to blow, ya know. So out the door we go. Back to the ride with Steve inside and alive; off we drive I hurt my lower lumbar, you know we'll never get far, riding around in a stolen police car, so we dropped it off and piled in a Caddy; Steve was driving because I had to talk to my man about something. ... refräng: Running around robbing banks all wacked off of Scooby Snacks! (2x) - Fun Lovin´ Criminals: Scooby Snacks | ||
FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-04-11 22:03 | |
"Step out the front door like a ghost Into the fog where no one notices The contrast of white on white." Counting Crows - Round Here | ||
E_Cantona | 2008-04-11 22:16 | |
Läk min själ...med en lögn om du måste - Di Leva | ||
Indiga | 2008-04-11 22:17 | |
Jag har bränt så många broar men ingen tog mig riktigt nånsin över dig. Håkan Hellström | ||
E_Cantona | 2008-04-11 22:18 | |
Natt efter natt har jag legat här ensam, vaken, ljuset släckt o allt e sagt o hon ligger här bredvid mig naken o jag önskar att hon vore du... Natt efter natt - Ratata | ||
E_Cantona | 2008-04-11 22:20 | |
Helvetes jävla skit... Svordomsvisan - Magnus o Brasse;) | ||
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-11 22:37 | |
ekorrn satt i granen (---) hoppa han på tallegren Ekorrn satt i granen (klassiker) | ||
E_Cantona | 2008-04-11 22:44 | |
You are my Solskjear, My Ole Solskjaer, You Make Me Happy When Skies Are Grey, Though Alan Shearer Cost Fuckin' Dearer.. Please Don't Take My Solskjaer Away :))) | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-04-12 01:09 | |
"The most remarkable thing about you standing in the doorway is that it's you and that you are standing in the doorway" the mountain goats - going to georgia "On darkened streets tonight I make a wrong turn right" yo la tengo - the summer "And I have read the right books To interpret your looks You were knocking me down With the palm of your eye" joanna newsom - peach, plum, pear | ||
ledzeplin | 2008-04-12 01:35 | |
jag känner pojken här i fönstret mitt emot han samlar drömmar i fickan, på en skenande cykel den där pojken blir säkert pilot! och jag vill ta dig dit där hundarna kan springa runt runt. jag kastar sten mot solen för jag hatar den jag sätter knivar i fotografin.-håkan hellström | ||
piggelin88 | 2008-04-12 01:37 | |
Big girls you are beautiful! Woh! Mika:) | ||
Tinna | 2008-04-12 14:50 | |
"..just knowing that your somewhere out there making someone else feel happy somehow it makes me weak inside.." | ||
Pkonvisa | 2008-04-12 16:52 | |
"I don´t want to see a ghost, It´s the sight I fear the most, I´d rather have some toast and watch the evening news... Life, Oh life" (Des Reé - Life) | ||