Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 44 |
Mobilspel
Pågående | 20 542 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Cajsa-Stina | 2008-05-04 22:34 | |
![]() | testa några ostron ska du få se på andra bullar..........;) | |
Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:35 | |
![]() | men ja äter inte saker ifrån havet :S Slaktarn hur är dem? | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:40 | |
![]() | Med tanke på att jag har en far som lagt asfalt, jobbar på sjukhus och ser massor med läkare som INTE är direkt attraktiva samt känner folk inom ambulans/brandkår... så tänker jag mej INTE dessa som direkt sexiga! Men en karl som jobbar med kroppen och gillar att inte gå påpälsad om sommaren (gyllenbrun hy) är inte helt fel.... | |
Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:42 | |
![]() | haha hur gammal är din karl :P | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:43 | |
![]() | MIN karl??? Vaddådå? Nu fattar jag inte | |
Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:45 | |
![]() | hehe sorry läste helt fel, trode du hadde en karl med gyllenbrun hy ;) | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:45 | |
![]() | Hehe.. man kan ju önska....och drömma.... ;-P | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:46 | |
![]() | Hej mamman...Är du frisk nu??? Det måste du väl vara eftersom du är här... Jag tycker att humoristiska karlar är sexiga, oavsett vad dom jobbar med... | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:47 | |
![]() | Jag är faktiskt fortfarande sjuk, men mår liiite bättre nu. Det kan dock bero på att jag sovit större delen av dagen.... bara 38* feber idag, hes som få och täppt näsa som (ändå) rinner/blöder... bland annat! SUCK! | |
Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:51 | |
![]() | mamman du kanske skulle behöva gå till en sån där sexig läkare :S | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:03 | |
![]() | Mmmm funderar på saken.. Dock vet jag vlka läkare som finns här och till och med många av de yngre läkarna är .... hmm.... hur ska jag säga detta diplomatiskt..... de för tankarna mot nörd-hållet... ;-) Kanske ska åka till annat sjukhus och kolla... | |
Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:11 | |
![]() | ja hade en läkare när ja bodde i karlstad, lite väl gamma för mig tror han va runt 35 men ojojoj siken stilig karl | |
maariia | 2008-05-07 22:22 | |
![]() | mamman Nördar vad är det för fel med det...lite nördigt kan vara otroligt sexigt ju...Kolla in Dr reid i Criminal Minds en riktig läckerbit | |
dVb - Ej medlem längre | 2008-05-07 22:38 | |
![]() | jag är receptionist och bartender, grymt sexigt :) | |
annakarineli | 2008-05-07 22:43 | |
![]() | Jag har skådat vad som måste vara Sveriges snyggaste läkare i Skövde! Funderade allvarligt på om jag inte hade ytterligare någon liten anledning att gå tillbaka, men hittade inte riktigt någon godtagbar! | |
Ceckes | 2008-05-07 23:26 | |
![]() | Ett grymt sexigt yrke är ju självklart PILOT! För flygplan då givetvis. Inte helikopter. Men tänk om jag skulle va ihop med en pilot, jag skulle oroa mig massor över att han skulle va ute för attentat o störta, så det vore ändå inget för mig o min nojja. Men 6:igt är det!! | |
poänglös - Ej medlem längre | 2008-05-07 23:29 | |
![]() | Topp tre sexigaste yrkena: 1) Folkrättsjurist 2) Cellist 3) Arborist Strax utanför topplistan: 4) underrättelseagent 5) huvudrollsinnehaverska i Godards Till sista andetaget (dock inget framtidsyrke) 6) formgivare De flesta yrkesroller kan förstås vara sexiga bara de bärs upp med lite cool och stolthet... sv.wikipedia.org/wik...go ri:Yrken Fast ok då: topp tre osexiga yrken från wikipedias lista: 1) bödel 2) gatumagiker 3) dörrförsäljare | |
Jungfru66 - Ej medlem längre | 2008-05-07 23:31 | |
![]() | Snygga Poliser i uniform!! | |
Ceckes | 2008-05-07 23:31 | |
![]() | Ja dörrförsäljare e ju ingen hit.. typ väldigt osexigt o städerska också för den delen.. suck. | |
Ceckes | 2008-05-07 23:34 | |
![]() | Jag tycker poliser dras ned på sin sexighet trots att de har uniform för ofta som ute på landsbygden sköter de inte alltid sitt jobb o i storstäderna så tror de att de är mer än vad de är o har mer rättigheter än vad de har o kör över folk mer än vad som behövs o spelar kaxiga pga just sin uniform o batong. Hur många ggr har man inte läst om överdrivet våld just med polisens inblandning. En del är till o med rasister o utnyttjar sin polisroll för att bruka lite övervåld när det gäller invandrare.. Nej jag vet inte om det är så sexigt jag, inte i mina ögon i varje fall. Kaxighet o våld är inte sexigt alls. Ett yrke där de inte kaxar sig är mera sexigt i såna fall. | |