Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kryddeluntan | 2016-10-29 13:52 | |
Vilade | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-10-29 14:21 | |
Nja sålde en katalog från josefsson från 1969 för 4800:- Och fiskekataloger samlar folk helt hysteriskt på krydde. Utställningen var suverän kaffebrödet var inte ok. Skulle kunna spikat med den bullen | ||
kryddeluntan | 2016-10-29 14:25 | |
Tack Ttiittii, då får de stå kvar :) men dammade. | ||
en dum en | 2016-10-29 15:19 | |
Varit ute i skogen med unghunden i survädret. Nu kommit hem, tänt upp i kaminen, druckit en kopp grönt te så kanske man blir varm snart. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-10-30 10:40 | |
Ede,vilken ras | ||
Mormodern49 | 2016-10-30 14:57 | |
Idag skall jag spela Bingolotto , men vinner inte något . 100 kr ibland bara | ||
kryddeluntan | 2016-10-30 18:25 | |
Håller tummarna för dig Mormodern. Själv ids jag inte titta på Bingolotto | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-10-30 19:16 | |
Krattat klippt ner satt fart på barnen så dom gått i väg med massor med löv,samlat frön.Varit i stallet en ny häst kort och hög kompakt och skitsnygg svårt och vacker. | ||
kryddeluntan | 2016-10-30 19:54 | |
Du står i som en iller som vanligt Ttiittii:-) fattar inte hur du orkar. Själv har jag tvättat och inte gjort så mycket annat. Tog nog ut mig igår :-) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-10-30 22:08 | |
Lol,Har svårt att sitta still ju. Hoppas Det inte kommer snö,har några timmar kvar i trädgården. Det kan vara så att det ligger en isbjörn under min säng.Det är så kallt i sovrummet att jag inte skulle bli förvånad om det kröp fram en isbjörn :( Hatar den här istiden i natt blir det dubbla raggsockor | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-10-30 22:23 | |
God natt sov gott | ||
kryddeluntan | 2016-10-31 20:01 | |
Hej hopp alla, lugn dag idag, höstlov för barnen i skolan, läslov ska det vara nu. Strunt samma, skönt med lite ledighet för ungarna. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-10-31 21:29 | |
Ja skönt med ledighet för mig med.Lilla dottern har ridit i dag. Jag har varit på återvinningen och kastat.lyckades tjuva till mig tre kylskåps dörr hyllor,visserligen bara en som är trasig,men dom har snart sönder igen,nya dörrhyllor kostar 400:-/styck. Dom pressar in grejorna i kylen,men hyllorna har sjukt dålig kvalitet. Snart sängen | ||
en dum en | 2016-10-31 22:26 | |
har varit hos yngsta dottern i kväll och hjälpt henne packa inför deras flytt till en annan ort. Fasen va grejor dom har! Inombords så skriker jag för deras flytt, men det är nåt de har valt och jag önskar dom lycka till även om det känns i moders- och mormorshjärtat. | ||
kryddeluntan | 2016-11-01 17:27 | |
Ja inte är det lätt när de unga flyttar, hur långt bort blir det en dum en? Här har det varit rävaväder idag. Halv storm och isande kall regn. Blir nog aldrig varm igen, kylan sitter i benmärgen nu. | ||
-mary- | 2016-11-01 17:51 | |
trevlig tisdag och första november,fina ni. regnat lite. någon har nyligen satt upp en ljusslinga utomhus som lyser på kvällen. såg de här artiklarna: www.varldenidag.se/n...Pw kkaFDVw/ www.varldenidag.se/n...Ho QDgHuQgA fick en inbjudan till en barnvälsignelse häromdagen. lycka till med vardagsbestyren. välsigne. God kväll. Mvh. | ||
-mary- | 2016-11-01 17:54 | |
liten rättelse: www.varldenidag.se/n...oQ DgHuQgA/ | ||
en dum en | 2016-11-01 19:42 | |
Ja du kryddan , det är inte längre bort än att vi kan ta en dagstur på en helg tex, runt 13 mil enkel väg men det går ju inte att åka varje helg, fast dom kommer väl hem hit med. Men dom kommer att fattas mig. Jag har ju haft barnbarnen på mitt jobb också och ställt upp när det funnits behov eftersom mågen jobbar borta på veckorna med. Å andra sidan kanske jag hinner med att få återhämta mig lite också;) | ||
kryddeluntan | 2016-11-01 20:37 | |
Jag förstår och inte är det lätt. Ett av mina barnbarn bor 18 mil bort och de andra två 65 mil bort. Jag träffar ungarna i norr ett par tre gånger/ år, alldeles för sällan. Jag har lärt mig att verkligen ta vara på varenda minut och bara göra roliga saker. Jag är där en längre tid på semestern och de är snackepottor, så vi pratar mycket i telefon. Barnet 18 mil bort träffar jag oftare, men det blir inte över en dag utan man får planera det. | ||
en dum en | 2016-11-01 22:08 | |
Kanske man är lite egoistisk med. Farmodern får ju träffa sina barnbarn mera nu och det unnar jag henne och mågen har sina syskon i närheten dit de flyttar så jag tror ju ändå att det blir bra. | ||