Spelrum
Giraffen | 58 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 32 |
Inloggade | 92 |
Mobilspel
Pågående | 20 085 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
promenad - Ej medlem längre | 2011-10-17 21:58 | |
:) Tack, jag behöver fler visdomsord. Glöm inte köpa karameller till jobbet. | ||
Cardis | 2011-10-17 22:00 | |
Är du klar med Harry Potter filmerna du lånade? | ||
promenad - Ej medlem längre | 2011-10-17 22:02 | |
Klar o klar, de är trasiga. | ||
Cardis | 2011-10-18 01:47 | |
Men vadfan? Har din j**** hund varit på dem också? | ||
Hinken76 - Ej medlem längre | 2011-10-18 03:37 | |
Kan du inte hitta på ett nytt kodord för de där filmerna? Du har kört med "Harry Potter" hur länge som helst nu. | ||
promenad - Ej medlem längre | 2011-10-18 07:20 | |
lol | ||
Freaky-Jojo | 2011-10-18 15:06 | |
Är det allt du har att säga? Är de ditt försvar? Att skratta mig rakt upp i ansiktet? Fy sjutton, detta kommer jag aldrig att glömma! | ||
Terrass | 2011-10-18 15:21 | |
Det var ett skämt. Okej? På skoj liksom. Om du tog det på allvar - trots att du ALDRIG nånsin spelat lotto på grund av din idealistiska livssyn, kan jag omöjligen ta på mig ansvaret för din avbetalningsplan. Ring Lyxfällan! | ||
Björn K-hamn | 2011-10-18 16:29 | |
Oj Terass, fel tillfälle för dig att prata om "samhällsprogram" på TV. Jag snackade precis med Janne Josefsson, han planerar att tokvinkla ett reportage om de barnböcker som du skrivit, där du framställs som Pol Pots betydligt ondare tvilling. Jag sa ju åt dig att se till att din unge förlorade mot Josefssons grabb i rundpingisen, men närå, han var tvungen att visa sig på styva linan som om det inte fanns någon morgondag. När någon ringer på och säger att de kommer från ”Kamratposten” så skulle jag vara beredd med hagelbössan om jag var dig. | ||
Freaky-Jojo | 2011-10-18 16:41 | |
Men det finns ju ingen mprgondag. Jorden kommer gå under imorgon. Jag har alla mina hagelbössor reda för att försvara min egendom mot dom onskefulla utomjordingarna från Pluto! Jag tänker inte förlora denna kampen!! | ||
Björn K-hamn | 2011-10-18 17:13 | |
Du måste vara den finaste människa jag någonsin känt Freaky. Om jag får låna Schulmans favorituttryck så får jag säga att jag fick feeling när jag hörde om allt bra du hade gjort och skänkte alla mina tillgångar till din undergångsrörelse. Jag har också förstått att jag gör våld på mig själv genom att arbeta som löneslav och har sagt upp mig för att kunna följa dig dag som natt och för att kunna ägna min fulla närvaro till att bygga din bunker på 2500 kvadratmeter. | ||
Js-sillen | 2011-10-18 18:16 | |
Så du har övergivit mig för freaky nu Björn? | ||
Björn K-hamn | 2011-10-18 18:39 | |
När du började ragga folk till ”The JS-Sillen” death cult” på facebook så kändes det inte så priviligerat längre. I längden var det lite trist att alltid ha en Säpobil i följe. Hur gick det egentligen, lever du än? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2011-10-18 20:49 | |
Nej, jag är i stort sett död och vems fel tror du det är?! | ||
Björn K-hamn | 2011-10-18 20:58 | |
Fungerade det inte? Jag har läst på en massa ställen att socker är den nya dödsdrogen. När jag lyckades få en läkare att smuggla ut ett parti sockerpiller var jag säker på att jag hade den ultimata lösningen. Hur många tog du? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2011-10-18 21:10 | |
Effekten blev tyvärr den motsatta! Men varför gick du till doktorn? De har ju extrapris på ICA... | ||
Björn K-hamn | 2011-10-18 21:20 | |
Struntprat, det är ju sånt som man blandar med vatten och kolasmak och använder som kemisk krigföring för att förstöra hälsan i 3:e världen. Det vore nästan lika absurt som om man skulle sälja vitt mjöl på Konsum som bara syftar till att passivisera konsumenterna och bringa dem sjukdom och för tidig död. Hur många piller tog du egentligen? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2011-10-18 21:37 | |
38. Hur många tycker du jag skulle tagit? | ||
Björn K-hamn | 2011-10-18 21:44 | |
Oj, då har du nog gått över gränsen och blivit en Zombie. Du har blivit de levandes värsta mardröm, men akta dig för nekrofiler på vägen till kyrkogården. | ||
lillakia | 2011-10-18 22:02 | |
Där försa du dig allt Björn; jag såg dig när jag var på väg till Maxi . på Västra kyrkogården med spaden i högsta hugg!!! Och jag tyckte det var vidrigt att du ställt ölen på tant Berthas gravsten dessutom!!! | ||