Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kryddeluntan | 2016-11-05 23:33 | |
Ett bra beslut en dum en. Det är ju hejdå till det du är van vid, men när du träffar dottern och barnen blir det extra roligt. Då får du verkligen rå om dem. Jag går in 150% när jag träffar mina små. Vi bakar, leker, pysslar och gör tokiga saker och har kul helt enkelt | ||
en dum en | 2016-11-06 09:15 | |
Är på väg för att börja städa. Man känner sig lite sliten, men bara man kommer igång så brukar det funka bra. Ha en bra söndag! | ||
Bitte - Administratör | 2016-11-06 09:20 | |
Kaffe, kört tvättmaskinen , städat i tvättstugan färgat håret ,, Kanske dags att starta denna dag på riktigt då , frågan är bara vad ska jag hitta på Bitte | ||
kryddeluntan | 2016-11-06 09:40 | |
Vaknat tidigt, druckit kaffe och funderar vad jag ska hitta på,förutom tvättstugan föstås. Kanske baka bröd. | ||
Mormodern49 | 2016-11-06 14:28 | |
Puh vilket väder vi har , snö ock kyla ! Trist ! | ||
kryddeluntan | 2016-11-06 15:15 | |
Nu är dunjackan tvättad med 4 tennisbollar. Den han inte bli riktigt torr, min tvättid tog slut. På vissa ställen ligger dunet i klumpar, jag har ruskat och skakat jackan för att få klumparna att jämna ut sig. Vad katten gör jag? Skänker den till nån krake som är i behov av en jacka och går och köper en ny, fast de är svindyra. Suck | ||
Mormodern49 | 2016-11-06 15:26 | |
Nej , det ska du inte behöva göra Kryddan ! Gå ner ock låna torktumlaren igen när den är ledig . Den är inte förstörd för det . Lycka till! | ||
kryddeluntan | 2016-11-06 16:35 | |
Mormodern, vi kommer inte in i tvättstugan utan att ha bokat tid. Jag fick hänga in den i torkskåpet. Får se om det funkar. Det var en ung småbarnsmamma som tvättade och hon behövde ju tumlarna själv. | ||
Bitte - Administratör | 2016-11-07 08:36 | |
Ny dag och vecka lite kallt i norr men ännu ingen snö , Denna önskar jag mig till denna vinter men är för snål www.fjallraven.se/luhkka Bitte | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-11-07 17:10 | |
Här är Det snö så det räcker och blir över.hann inte fått in allt men nästan. Gjort några hundra knäck till Julförsäljningen. Blivit påkörd . Och varit och handlat till kusinen som fick vara hemma i dag. Det är inte plogar någonstans här | ||
kryddeluntan | 2016-11-07 18:34 | |
Snygg är den Bitte, men vad kostar den? Jag får gå till affären med min jacka, de ville se den och se vad de kunde göra åt saken. Annars försvann den här dagen nånstans. Här är det svinhalt av vind och kyla och frusna vägar. Fick skutta som ett litet troll för att hinna med bussen, viftandes med busskortet. Caffisen väntade extra länge och sa att han blev full i skratt av mina balanskonster | ||
Bitte - Administratör | 2016-11-07 18:41 | |
Den kostar "bara" 3500 kr =/ Bitte | ||
en dum en | 2016-11-07 19:09 | |
Jag och gubben har en varsin luhkka. Skön att ha på sig när man sitter ute och det är kyla och blåst. Jag har en röd och gubben mörkgrå. Använde den på sista campingturen vi gjorde i höstas när vi satt ute vid vagnen. Ett bra köp vill jag påstå:) fastän de är dyra:/ | ||
kryddeluntan | 2016-11-07 20:15 | |
Dyrt, men säkert värt pengarna för er som bor så långt norrut. Ska kolla om den finns här i affären. | ||
EricaJong | 2016-11-07 20:45 | |
Random fråga så här på kvällskvisten: hur får man starkare naglar? Jag äter B och D-vitamin sedan långt tillbaka. Naglarna är sköra, "randiga" på längden så att de blir ojämnt vågiga, de är torra trots att jag smörjer in händerna 2 ggr/dag och de "fnasar" sig ofta i kanterna. Finns det någon med tips, månne? | ||
EricaJong | 2016-11-07 20:47 | |
Vilken jättefin cape den där Luhkka är, Bitte! Önskar jag hade råd med en sådan. Både vacker och praktisk! | ||
kryddeluntan | 2016-11-07 21:18 | |
Erica, min mamma hade ett urgammalt knep, på den tiden fanns inget annat. Hon smorde in naglarna med nåt som hette kronolja. Jag tror att det var vanlig matolja. Vi flickor fick också göra det och riktigt massera naglar och nagelband. Inte vet jag om det hjälper, men jag har jättestarka naglar efter allt masserande, tror jag :-) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-11-07 22:57 | |
Randiga naglar på längden inte bra.kolla upp Ditt hjärta | ||
Bitte - Administratör | 2016-11-08 08:54 | |
Öppnas råkade visst beställa den Bitte | ||
kryddeluntan | 2016-11-08 19:54 | |
Jaha, då blev det en ny dunjacka. Det gäller att veta att man måste tumla en dunjacka i 4-5 timmar och det visste inte jag. Jag har ingen möjlighet för tvätttiden är 3 timmar. Donerade den gamla jackan, helt duglig, till affärens insamling, så något bra blev det i alla fall. | ||