Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ArchForge | 2011-08-08 21:59 | |
My work is done soon here Try getting back to me Get back which used to be Drink up, shoot in Let the beatings begin Distributor of pain Your loss becomes my gain - Harvester of Sorrow, Metallica | ||
tuttifrutti | 2011-08-08 22:42 | |
om du vill bli respekterad av din avbild får du visa din avbild respekt | ||
babatrik | 2011-08-08 23:28 | |
Drop me a line and pull me out But do not find me amongst dead underground Let me hear the whining sounds Of a pig drown And lead me over summery hills To a place I like about And sedate me with Tylenol pills Oh, how I love to dream about Drop me a line and pull me out But do not find me amongst life on the ground Let me see the burning down Of my home town - Mark Kozelek | ||
Obstinat- | 2011-08-11 23:14 | |
Stora män som leker med liv, ska snart ta sitt sista kliv. De ska tyna bort. Ebba grön - Tyna bort | ||
Obstinat- | 2011-08-12 12:06 | |
Tippar och hoppas på att göra ett lyft, slippa vara där man egentligen är. Rulltrappan och hissen är det enda som går uppåt här. Imperiet - Höghus låghus dårhus | ||
Obstinat- | 2011-08-13 04:32 | |
My heroes had the heart to lose their lives out on a limb, and all I remember is thinking, I want to be like them. Ever since I was little, ever since I was little it looked like fun. And it's no coincidence I've come. And I can die when I'm done. Gnarls Barkley - Crazy | ||
promenad - Ej medlem längre | 2011-08-13 08:42 | |
when I went to school in Olympia | ||
Boake | 2011-08-13 08:55 | |
And we only smoke when bored So we do two packs a day And we've lost the difference Between bored and lonely anyway | ||
Obstinat- | 2011-08-14 12:24 | |
Du som hade allt att säga säger ingenting, men dina tankar dom hörs ändå. Din tystnad säger allt som dina läppar vill, men inte just nu kan förmå. Joakim Thåström - Varför är du så tyst | ||
Obstinat- | 2011-08-14 20:08 | |
När de vägar där du går blir allt för glatta sen du lockats ut på livets hala is. När du känner att din tanke börjar fatta att du aldrig kommer till nåt paradis. När du inte längre känner dig så säker så att Vänern inte flyter till Paris, och när hundarna omkring dig står och bräker och din farsa står och ropar på polis. Och när du inte längre har nån chans att vända och har tappat sista tråden till ditt trygga gamla liv, ja det är då, först då som saker börjar hända. Och det är då som du kan börja skönja nya perspektiv. Ola Magnell - Nya perspektiv | ||
Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-14 23:01 | |
”Lilla flicka you sitta med knulla / Smiling faces you’re round and around / Skugie darlin’ sat up on my pylly / Come on baby / My cuckoo is on.” Hurriganes - "Red river rock" | ||
numsan | 2011-08-15 00:26 | |
It`s a mystery The night has passed and you`re still here with me No note beside the bed sais `See you later honey, it`s been fun` There`s no sign of hit and run It`s a mystery It`s not like I gave you no chance to leave Not told you everything `bout the stupid things I do The vile girl that I am You could go now baby, I would understand It`s a mystery The mornings here it seems like you`re still here with me It`s a mystery I can`t see any reasons why you`ve chosen me It`s a mystery, nothing but... a mystery Oh it`s a mystery It seems my luck has turned I can`t believe The number`s right and there`s no answering machine Just your voice I hear you smile Just this once it seems like I`ll be spared from light It`s a mystery Tomorrow`s here it seems like you`re still here with me It`s a mystery I can`t see any reasons why you`ve chosen me Oh it`s a mystery, nothing but... Oh it`s a mystery It seems my lonely days are history It`s a mystery Tonight you will be sleeping here right next to me Oh it`s a mystery, nothing but... a mystery | ||
Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-15 00:36 | |
Den var bättre än mitt bidrag måste jag tillstå. Här kommer förbättringar på mitt förra: If you want a lover I'll do anything you ask me to And if you want another kind of love I'll wear a mask for you If you want a partner Take my hand Or if you want to strike me down in anger Here I stand I'm your man If you want a boxer I will step into the ring for you And if you want a doctor I'll examine every inch of you If you want a driver Climb inside Or if you want to take me for a ride You know you can I'm your man Ah, the moon's too bright The chain's too tight The beast won't go to sleep I've been runnin' through, these promises to you That I made and I could not keep Ah but a man never got a woman back Not by beggin' on his knees Or I'd crawl to you baby And I'd fall at your feet And I'd howl at your beauty Like a dog in heat And I'd claw at your heart And I'd tear at your sheet I'd say please I'm your man And if you've got to sleep A moment on the road I will steer for you And if you want to work the street alone I'll disappear for you If you want a father for your child Or only wanna walk with me a while Across the sand I'm your man <3 | ||
numsan | 2011-08-15 00:50 | |
Haha, mycket bättre plötsligt! :) | ||
Tjattefackap | 2011-08-15 04:31 | |
"Står på förmedlingen I deras lobb För när jag gick ur plugget fick jag inget jobb Jag tar vad som helst Jag är desperat Men när jag går och stämplar Säger du att jag är lat" KSMB - Tidens tempo | ||
Obstinat- | 2011-08-18 21:39 | |
Kom och prova eran olycka barn, på vårt lyckohjul som snurrar. Kom och satsa era liv gott folk så vårt lotteri kan börja. Glöm paniken för en enda kväll i vår gudsförgätna karusell. Prova lyckan innan himlen faller ner. Imperiet - Innan himlen faller ner | ||
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-08-20 20:36 | |
Asså, jag tycker ju att i princip alla låttexter ser banala ut om man inte hört låten, men... Denna är så bra. I met a non-dairy creamer Explicitly laid out like a fruitcake With a wet spot Bigger than a great lake Took me to the new church And baptized me with salt She told me, liquor I am a new man | ||
Megaherz | 2011-08-20 20:38 | |
"Go out, create thunder and stand right under" Sonata Arcitca - Caleb | ||
Lightbringer | 2011-08-20 20:52 | |
Jag tycker alltid att det är pinsamt när jag ser att någon klistrar in låttexter så fort de ska skriva något och gör det därför aldrig själv. Men om man nu måste så är ju den här självklar: Damn it feels good to be a gangsta. Från låten med samma namn av Geto Boys. ;) | ||
tina_haxa | 2011-08-20 21:02 | |
På TV i detta ögonblick, geniale Ola Salo: "It takes a fool to remain sane". Så sant, så sant!! | ||