Spelrum
Giraffen | 55 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 36 |
Inloggade | 93 |
Mobilspel
Pågående | 20 016 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
jomaca | 2011-10-23 00:14 | |
Hur gick det på mödravårdscentralen idag Matircus? | ||
seaburg | 2011-10-23 01:52 | |
hon sover nu, men det går rätt bra med andningsövningarna. Jag lägger en lapp på hennes lap att du sökt henne. Stänger ner nu. Kram. | ||
agre | 2011-10-23 12:33 | |
Du smiter alltid Seaburg genom att försvinna in i cyberrymden. Öppna upp igen och du ska se att allt löser sig med andningen. | ||
Maja G | 2011-10-24 15:16 | |
Vad det du som skvallrade för seaburg att jag jobbar svart på mödravården?? Han dök upp alldeles nyss, utklädd till gravid medelålders kvinna och ville att jag skulle undersöka honom. Mitt på ljusa dagen, jag jobbar ju svart?? | ||
FarbrorFenix | 2011-10-24 15:25 | |
Skicka han till mig Maja, jag har en sugklocka jag gärna vill testa, vad jag hört ska den vara så effektiv att jag nog ska kunna suga ut kudden genom naveln och ut i analen. Det ska nog få slut på hans fetisch att alltid klä ut sig till gravid kvinna bara för att tvinga pensionärerna att resa sig och lämna plats på bussen. | ||
rajden | 2011-10-24 15:37 | |
Hallå där Fenix-nu tycker jag allt att du är lite väl drastisk. Kommer du inte ihåg hur illa det gick sist när någon lyssnade på dina påhittiga råd??? | ||
FarbrorFenix | 2011-10-24 16:15 | |
Jo, jag vet. Jag skiter egentligen i pensionärerna, men jag blev lite frustrerad när jag återigen raggade upp och honom i tron att han var en höggravid sexig kvinna. När jag för andra gången fick se kudden falla ner på golvet i sovrummet var det något som brast i mitt hjärta. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2011-10-24 17:05 | |
Jasså, det var till dig han gick igår kväll alltså! Mormor undrade just vart hennes bridgepartner tog vägen. Nästa gång är det din tur att ställa upp för mormor vare sig du gillar pensionärer eller inte. Bara så att du vet! | ||
agre | 2011-10-25 11:56 | |
Snörvlan glöm inte att salta på skatans stjärt när du önskar dig något! Man kan inte alltid bara umgås med mormor! | ||
seaburg | 2011-10-25 12:57 | |
Anna du får mitt hjärta att stanna precis som när vi lekte kyssleken i mörkret på din födelsedagsfest i grundskoletiden i Jakobs skola | ||
Björn K-hamn | 2011-10-25 20:30 | |
Du Seaburg, jag följde ditt tips om att bränna vid maten, från början var ju tanken att jag skulle bli portad från köket, men nu har det blivit en sport att hon skall sitta och le och tycka att det var jättegott, trots att vi båda vet att det smakar skit. I veckan har jag serverat vidbrända vårrullar, varje dag, och även om jag bytt ut innehållet i hennes till hundmat (vilket även du fick sist du var här och åt) så har hon suttit med ett fromt leende och tackat för maten som om det vore det godaste hon någonsin ätit. Det är nästan så att jag börjar respektera henne, damn she´s good. | ||
becccaaaaa | 2011-10-25 21:25 | |
Fick du lappen jag skrev till dig ? Att jag skulle hälsa från din fru att du skulle komma ihåg att det var din tur att hämta barnen idag. | ||
levakdörB | 2011-10-25 23:09 | |
Visst fan, hittade lappen i fickan. Du jag behöver en jättetjänst.. Kan du hämta barnen, jag åkte väg på ett möte precis o kommer inte ifrån förren efter sex. Skulle du kunna möjligtvis hämta barnen och ordna käk till dem? Samm deal som senast går det bra? | ||
kiimpiich | 2011-10-25 23:18 | |
Ja men självklart, sen när du kommer hem efter sex är de min tur att fara vidare till mitt arbete. Du vet ju, jag måste iväg och fota den där nakenbrudsmodellen som ja missade förra veckan. Maten står på spisen och barnen sover när du kommer hem. | ||
nickidocka | 2011-10-26 00:12 | |
Nakenbrud och nakenbrud min gamla svärmor på 70 bast kan man väl inte räkna som en nakenbrudsmodell, hon hade sin karriär någon gång på 50-talet, numera är det bara massa häng här och där..... Men överraska gubben med en nakenbild vill hon ändå!!!!! | ||
promenad - Ej medlem längre | 2011-10-26 07:01 | |
Är det sant? Vart ska jag flytta? Har jag gjort fel ända till nu? | ||
Terrass | 2011-10-26 12:56 | |
Ja. Nu är det äntligen sant. Du kommer att få flytta till sluten avdelning. Vi kan inte ha en person som dagligen förminskar sig själv fysiskt. Du är bara ett huvud idag. Du har alltså gjort fel. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2011-10-26 20:13 | |
Jag orkar inte flytta en gång till! Fattar inte att jag måste vara inlåst bara för att jag bantar. Kan det vara såhär att allt är ditt fel? | ||
Defrob | 2011-10-26 20:14 | |
Det var inte jag som sa åt dig att flytta, bara för du har koskräck och inte vill bo nära hagen! | ||
16366 | 2011-10-26 20:24 | |
Förresten, kom du med i bonde söker fru? | ||