Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 19 952 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-16 20:53 | |
![]() | Puss på dig, suranus! :-) | |
Kjempegrejt | 2009-06-16 20:55 | |
![]() | lilla busan: jag har inte bestämt mig för att behålla den, vill dock inte släppa ut den medans den är chockad. Ja, det kanske är hare/kanin-korsning, vad vet jag. Dom som skuttar omkring här ser dock inte ut som harar. Ja, att släppa ut ett djur man tagit sig an är fruktansvärt oansvarigt :( Kram på dig å tack för ditt svar | |
Kjempegrejt | 2009-06-16 20:58 | |
![]() | Robban, den är inne tills jag får in katten... Dessutom varit i kontakt med folk som hanterar vilda skadade djur och fått reda på lite mer :) Så jag släpper ut när det är dags... dock inte under tiden som djuret är chockat. | |
Risotto - Ej medlem längre | 2009-06-16 21:03 | |
![]() | Detta står det om vildkaniner i min bok: Jägarens fälthandbok. Det är bara att studera och bedöma, själv vet jag inte för jag har inte djuret hos mig. Vildkaninen ser ut som en liten fälthare med korta öron utan svarta spetsar. Den har korta ben, gråbrun päls med svertspräckligt inslag, vit buk och rödbrun nacke. Ögonen är mörka med lite ljusare ring omkring. Den har mörkbrun nos. Innerörat är ljust, ofta med svag skär anstrykning. När kaninen springer fälls svansen upp över ryggen och lyser vit. Svarta kaninen kan förekomma. | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-06-16 21:04 | |
![]() | Intressant hur en tråd om VAD ts ska göra med djuret kan utvecklas till en kamp om det är en kanin eller hare?? Same shit eller? | |
Kjempegrejt | 2009-06-16 21:15 | |
![]() | kissed: ja faktiskt.. spelar ingen större roll :) | |
Zizzzi | 2009-06-16 21:50 | |
![]() | Ger mig in i kampen, apropå Lilla busans inlägg om att haren var här först, o inte kaninen... Har hört att det är precis tvärtom. Kaninen var här först, naturligt. Haren kommer däremot från Tyskland, och är inplanterad för jaktens skull. (jag tycker det ser ut som en kanin btw, men är inte säker... ^^) | |
Kjempegrejt | 2009-06-16 21:53 | |
![]() | fått bekräftat av "experter" att det är en kanin... Va vet jag, ingen gnagarexpert direkt :)) | |
remvanrijn | 2009-06-16 21:54 | |
![]() | ok, du hejar på et annat fotbollslag alltså? BRA ! | |
Zizzzi | 2009-06-16 21:54 | |
![]() | :) (Jag vill förtydliga... FÄLTHAREN är inplanterad. Finns tydligen skogshare naturligt här (även om fältharen mer eller mindre trängt undan den) | |
Mouche - Administratör | 2009-06-16 22:10 | |
![]() | På TS begäran stängs tråden. Hon anser sig ha fått de svar hon behövde. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4 5 6