Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 20 101 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mrperfect | 2009-11-01 19:39 | |
Nej folk får gärna vara mindre begåvade, men jag passar inte ihop med sådana personer. Jag ser nu att jag borde korrekturläsa mina meddelanden bättre, så många boxstäfver jag missar :D | ||
mollee - Ej medlem längre | 2009-11-01 19:43 | |
Haha!Jag passar med dom! Vem missar inte bokstäver? Ingen som bryr sig på forumet, det är så oseriöst ändå! ;) | ||
mrperfect | 2009-11-01 19:45 | |
Skönt att höra, en del tar allting på allvar som sägs här :/ | ||
F I S T O - Ej medlem längre | 2009-11-01 20:45 | |
Tema: Therese Alshammar. Det ser ut som att hon har dubbelt så många tänder som en vanlig svenne, det tycker vissa är väldigt fint, andra inte... Jämför gärna följande två bilder :D www.bris.se/upload/M...ha mmar.gif www.trivia.se/bilder...09 0930.jpg | ||
Tinna | 2009-11-02 14:22 | |
Har iaf lovat mig själv att aldrig dejta någon med större bröst än vad jag själv har. :P | ||
Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-11-02 14:34 | |
Jag tror nog att definitionsmässigt så tror jag nog de flesta här på forumet är överens om vilka typer de vill ha, det finns iallfall en viss typ av konformism här. Ingen blir kär i en tjockis. Ingen blir kär i en ful fn. Ingen blir kär i en man som har en intelligens som motsvarar en vandrandepinne. De flesta tycker att pengar och karriär är endå ganska betydelsefullt. Han/Hon ska nog inte vara så extrem, absolut inte fanatsik muslim eller kanske inte muslim överhuvudtaget, men gärna tro på något och helst ha bil Det är vad man fyller de definitionsmässiga termerena med som avgör skillnaderna men för de flesta är det inte så stor skillnad skulle jag tro. | ||
Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-11-02 14:45 | |
"...kanske inte muslim överhuvudtaget...." *fniss* Vilka jikla fördomar. :) Jag får nästan lust att konvertera till islam bara för att... - Och börja bära burka. :P Det vore nåt... | ||
Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-11-02 14:49 | |
Ja men Miss Yoco tro du att gemen man fantiserar om så villt olika ting, eftersträvar de flesta inte ganska likriktade mål. | ||
Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-11-02 14:51 | |
Yonderboy, jag tar med mig frågan, för nu måst jag rusa... | ||
micro113 | 2009-11-02 16:17 | |
Yonder Nu protesterar jag högljutt --- pengar och karriär är faktiskt inte attraktivt, tjockis har jag ingen bestämd uppfattning om, jag har träffat både dem som attraherat mig och dem som inte gjort det -- och fula människor kan vara väldigt attraktiva just därför att de är egna -- det är faktiskt mycket mer oattraktivt med vackra människor i mina ögon i synnerhet när de har en personlighet som brukar följa med kittet. | ||
Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-11-02 16:31 | |
Ok , jag noterar din protest. Jag sa inte alla människor tycker som jag, jag sa inte att alla tycker lika dant, Jag sa inte heller att de var just de specika värderingarna som är viktigaste. Utan min poäng är att de flesta uppskattar ungefär samma värderingar, frågan är bara hur man vill formulera dem. Och ärligt talat Micro, du skulle alltså dejta en 250kg Scoriasis godispundare med ett gott hjärta och intressanta livsfrågor? Complimenti till dig om du inte har något intresse för utseende. | ||
micro113 | 2009-11-02 16:48 | |
Yonderboy Jag har själv en form av psoriasis, så den delen skulle nog inte avskräcka :) Ärligt talat, kan jag inte besvara frågan med ja eller nej -- attraktion för mig bygger på personkemi -- och som sagt, där har faktiskt utseendet i princip ingen betydelse. Min erfarenhet är dock att det kan ta längre tid att hitta människan hos någon som avviker från mallen -- eftersom de ofta kan vara mer försiktiga i relationen till andra -- men när man väl når fram till varandra så är det samma känslor av attraktion eller vänskap som väcks. Jag kan dessutom säga att det man tycker om, och det som attraherar en äger sin egen skönhet. | ||
slånbär | 2009-11-02 17:24 | |
Yonder-vilken tur att vi alla har så olika smak då för annars skulle ju människorna bli ganska tråkiga rent utseendemässigt. Det finns faktiskt en massa människor som är väldigt attraherade av överviktiga människor just för att det är det som tilltalar dom rent estetiskt och erotiskt. Jag är även helt övertygad om att oavsett vad för fysiska egenskaper som tilltalar oss och alltstå skapar det första intresset som gör att man vill gå vidare med en bekantskap så krävs det att det klickar emotionellt också och att dom egenskaper som inte syns är desto attraktivare för att det ska bli nåt. Det finns säkert dom som attraheras av ditt utseende också så det finns folk med olika preferenser och det är väl jättebra!!! | ||
vindsus86 | 2009-11-02 17:46 | |
på vad du skrev, yonderboy, så lät det som att du tyckte att alla vill ha smala, alla vill ha någon vacker, alla vill ha någon som tror på något. jag dör hellre än är ihop med någon som är så trångsynt att den tror på "något" (=gud). och jo, det är nog väldigt stor skillnad mellan olika personers smak. på vad du skrev att döma lät det som sagt som att du talade för folket, inte bara för dig själv. så JO du sade att alla tycker likadant. läs själv det du skrev: "Ingen blir kär i en tjockis. Ingen blir kär i en ful fn. Ingen blir kär i en man som har en intelligens som motsvarar en vandrandepinne. De flesta tycker att pengar och karriär är endå ganska betydelsefullt." ingen blir, ingen blir, ingen blir. du säger inte "jag blir inte". | ||
magician - Ej medlem längre | 2009-11-02 17:55 | |
att snacka om sina tillgångar | ||
Hebbelelle | 2009-11-02 18:17 | |
Machomän och heteronormativa människor. Skulle för övrigt aldrig skaffa barn ihop med folk som skiter i miljön, jag menar, skiter man i barnens framtid så känns det inte så seriöst att skaffa barn. | ||
tattarfinkel | 2009-11-02 18:29 | |
fetton anorektiker tråkiga ovårdade finniga håriga skrytmånsar riktigt långt hår riktigt kort hår, typ skinhead osv osv | ||
Forticert | 2009-11-02 18:30 | |
Personer som röker är fruktansvärt oattraktiva i mina ögon! | ||
micro113 | 2009-11-02 18:32 | |
Jag har svårt att förstå hur man kan peka ut en detalj -- typ riktigt kort hår, lång, smal, tjock, etc.. Om man träffar en jättehärlig människa avstår man då bara för att personen har för kort hår, är för lång eller något annan detalj?? | ||
TompaChiefen | 2009-11-02 18:34 | |
Nu har jag inte läst alla svar utan hoppade direkt till sista sidan.. Något som jag kan tycka är Jobbigt / Pinsamt / Oattraktivt är när man sitter med varandra, så går det en person förbi och hon ska börja påpeka hur den personen klär sej, så att den personen KAN höra det! Då skäms jag , och därmed är hennes chans puts väck :) | ||