Spelrum
Giraffen | 52 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 51 |
Inloggade | 104 |
Mobilspel
Pågående | 20 924 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Fast_Eddie | 2008-04-05 20:46 | |
1. Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name 2. Guns N´Roses - Sweet Child O' Mine 3. Metallica - Creeping Death 4. Axel Rudi Pell - Tear Down The Walls 5. Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge | ||
åkecato | 2008-04-05 21:14 | |
1. Håkan Hellström - Evert Taube 2. Link Wary & Robert Gordon - Red Cadillac And A Black Mustache 3. Social Distortion - Dont Take Me For Granted 4. Mohammed Rafi - Jan Pehechan-Ho 5. Iggy pop And The Stooges - Youre Pretty Face Is Going To Hell | ||
Mårten | 2008-04-06 15:49 | |
1. Thorns - Shifting Channels 2. Bathory - Vinterblot 3. Blood Axis - The Hangman and the Papist 4. Puissance - Grace of God 5. Death in June - Tick Tock | ||
nataber | 2008-04-06 16:59 | |
jag håller med. väldigt mkt gamla låtar. ronny, keep it going! | ||
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-06 17:34 | |
1. youtube.com/watch?v=...9m 96NlNid0 2. youtube.com/watch?v=...kP b4s0-QcI 3. youtube.com/watch?v=...el yOc3butA 4. youtube.com/watch?v=...uj ednxw-BA 5. youtube.com/watch?v=...XI VoKrn9uQ | ||
Y MALMSTEEN | 2008-04-06 18:14 | |
1. Yngwie Malmsteen - Far Beyond The Sun 2. Yngwie Malmsteen - Baroque And Roll 3. Yngwie Malmsteen - Blitzkrieg 4. Uli Jon Roth - Eleison 5. Yngwie Malmsteen - Trilogy Suite OP 5 | ||
Jarnis86 | 2008-04-07 14:52 | |
Ny vecka, nya låtar: 1. Mark Knopfler - Golden Heart 2. Neil Young - Heart Of Gold 3. Simon & Garfunkle - Kathy´s Song 4. Dire Straits - Telegraph Road 5. Lasse Tennander - Rötter | ||
Hjärter Dam | 2008-04-07 15:14 | |
Får jag lägga mig i och skriva ner min lista? Svårt att välja bara fem låtar som sagt men här ett par av mina absoluta favoriter (utan inbördes ordning): * Winnerbäck - För dig * The Ark - It takes a fool to remain sane * Jonas Gardell - Aldrig ska jag sluta älska dig * U2 - Pride * Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu | ||
Ganis - Ej medlem längre | 2008-05-09 09:35 | |
Jäkligt svårt att hitta topp 5.. Allt e ju lite beroende på vilken humör man är på..=) Tracy Chapman - Talking about a revolution In Flames - Swim Tenacious D - Wonderboy Roy Orbison - I drove all night Elvis Presley - Suspicous Minds | ||
maariia | 2008-05-09 10:46 | |
Att det finns mycket äldre låtar på dessa listor kommenterade någon med att de nya kommer och går men de gamla består, en dag kommer ju dagens låtar att vara de gamla... Själv kan jag inte sätta ihop någon topplista då det finns så mycket bra musik. Det handlar mycket om humör och käslor angående vad jag gillar både vad gäller låt och typ av musik. Vore kanske en idé att sätta ihop en lista på favorit artist/grupp istället då det ofta är svårt att plocka ut enstaka låtar. | ||
NightRanger - Ej medlem längre | 2008-10-03 14:25 | |
Queen - Bohemian Rhapsody Alphaville - Forever Young Cheap Trick - I Want You To Want Me Cheap Trick - Way Of The World Cheap Trick - The Flame City Boy - 5.7.0.5. Def Leppard - Love Bites Dion & The Belmonts - I Wonder Why Europe - Rock The Night Europe - Carrie Foreigner - I Wanna Know What Love Is Freddie Mercury & Montserrat Caballe - Barcelona Guns N' Roses - November Rain Jakob Hellman - Hon Har Ett Sätt Jakob Hellman - Tårarna John Lennon - Imagine Journey - Don't Stop Believin' Journey - Separate Ways (Worlds Apart) Kenta - Just Idag Är Jag Stark Meat Loaf - Is Nothing Sacred Meat Loaf - You Took The Words Right Out Of My Mouth (Hot Summer Night) Meat Loaf - I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That) Meat Loaf & Cher - Dead Ringer For Love Guns N' Roses - Civil War Monster - Justa Grabbar Har Grönvita Hjärtan Night Ranger - Sister Christian OMD - Telegraph Phil Collins - Against All Odds (Take A Look At Me Now)¨ Plus 44 - When Your Heart Stops Beating Poison - Every Rose Has It's Thorn Prince - Purple Rain Queen - Who Wants To Live Forever REO Speedwagon - Keep On Loving You Scorpions - Under The Same Sun Scorpions - Wind Of Change Simon & Garfunkel - The Boxer Simon & Garfunkel - Wednesday Morning, 3 A.M. (Live) Simon & Garfunkel - Mrs. Robinson Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water Skid Row - 18 And Life Skid Row - I Remember You Skid Row - In A Darkened Room Skid Row - Quicksand Jesus Skid Row - Wasted Time Steppenwolf - Suicide Supertramp - Breakfast In America The Beach Boys - Don't Worry Baby The Beach Boys - God Only Knows The Beach Boys - Sloop John B The Beach Boys - Surfin' The Beach Boys - Surfin' Safari The Beach Boys - Then I Kissed Her The Beach Boys - When I Grow Up (To Be A Man) The Beach Boys - Wouldn't It Be Nice The Beatles - Let It Be The Connells - 74 - 75 Wet Wet Wet - Love Is All Around White Lion - Broken Heart White Lion - Lady Of The Valley (Live Version) White Lion - Love Don't Come Easy White Lion - When The Children Cry Whitesnake - Fool For Your Loving Whitesnake - Here I Go Again X Japan - Endless Rain X Japan - Tears X Japan - Say Anything X Japan - Silent Jealousy X Japan - Forever Love X Japan - Crucify My Love Def Leppard - Pour Some Sugar On Me Dio - Rainbow In The Dark DragonForce - Through The Fire And Flames | ||
NightRanger - Ej medlem längre | 2008-10-03 14:25 | |
min lista ovan utan inbördes ordning alla är grymma | ||
Piaree | 2008-10-03 15:07 | |
Den här hamnade på vidrigastlistan, men jag älskar den. www.youtube.com/watc...QA OnkDWffw | ||
Jarnis86 | 2008-12-16 17:35 | |
Lite svenskt är ju aldrig fel :) Ola Magnell - Trasten www.youtube.com/watc...Hh ZfXGZR8o Björn Afzelius - Ett Annat Hav www.youtube.com/watc...R0 twabY9Lw Lasse Tennander - Hela Världen håller andan www.youtube.com/watc...dv j_uT26P0 Sofia Karlsson - Jag Väntar Vid Min Mila www.youtube.com/watc...VW Ih44uK7w Joakim Thåström - Den Druckne Matrosens Sång www.youtube.com/watc...lq GNtH6bMc | ||
1335991 | 2008-12-16 19:38 | |
Mina 5 favoriter 1.TheNumberofBeast(Iron Maiden) www.youtube.com/watc...UO pUqni0_g 2. Rock´N´Roll Dreams Come Through(Meatloaf) www.youtube.com/watc...7- i43W4mqw 3.Knocking on Heaven's Door(Bob Dylan) www.youtube.com/watc...-5 JvACzGp8 4)Hungry Heart(Bruce Springsteen) www.youtube.com/watc...N3 o2qX6j60 5)Highway to hell(AC/DC) www.youtube.com/watc...rJ c4dzZ3IA | ||
Flyttfogel | 2008-12-16 20:06 | |
1. Touch of grey - Grateful Dead 2. Skating away (on the thin ice) - Jethro Tull 3. Snowblind - Black Sabbath 4. Mother - Pink Floyd 5. Damage Inc. - Metallica Kan inte säga att någon är bättre än någon annan, ordningen har således ingen betydelse. | ||
Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2008-12-16 20:16 | |
1. Pink Floyd - Comfortably Numb 2. Pink Floyd - Comfortably Numb 3. Pink Floyd - Comfortably Numb 4. Pink Floyd - Comfortably Numb 5. Pink Floyd - Mother | ||
Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2008-12-16 20:17 | |
Du verkar ha bra smak Flyttfogel, ska spana in dina topp2 som jag inte hört | ||
Kirk Hamster | 2008-12-16 20:19 | |
De bästa låtarna... Så kan man ju inte säga. Gammal musik är ofta mycket bättre än ny. Men nu har jag gjort en lista från 90-talet, tiden då jag utvecklade min hörsel. * A lifetime of todays - Liberator * Törstig - Svenne Rubins * Welcome to hell - The Hellacopters * Son of a gun - Nirvana * Fiend club - The misfits | ||
dilivio | 2008-12-16 22:03 | |
Totalt Jävla Mörker - Lögnen blir sanningen och sanningen är subjektiv Velvet Underground - White light, white heat Billy Bragg - Richard Dead Kennedys - Holiday in Cambodia Devendra Banhart - A sight to behold | ||