Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 53 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Björn K-hamn | 2011-09-16 15:51 | |
Jag förundras och gläds över din goda musiksmak Obstinat. Let me apologize to begin with Let me apologize for what I'm about to say But trying to be someone else was harder than it seemed And somehow I got caught up in between Between my pride and my promise Between my lies and how the truth gets in the way And things I want to say to you get lost before they come The only thing that's worse than one is none In between - Linkin Park www.youtube.com/watc...Bx UhKJxGdM | ||
Obstinat- | 2011-09-16 17:58 | |
Åh. Du är en fin människa, Björn. :) I heard the call, but I won't follow cause now I'm breaking up with God. I've had it with shame, I've had it with sorrow. Now I'm breaking up with God. The ark - Breaking up with god | ||
Obstinat- | 2011-09-16 18:19 | |
Du vet att luften den är gratis, den kostar inget alls. Så tror du verkligen att den är nyttig för din hals. Nu får man snart betala för att kunna andas rent. Blir det någonsin bättre eller är det redan för sent? Dia psalma - Luft | ||
Robstinat - Ej medlem längre | 2011-09-16 18:25 | |
Alla stod där stumma o såg på hennes nakna kropp Dom vackraste blå ögon som gjorda för "Tio i topp" En filt lades över henne, managern rev sitt kontrakt Hennes mamma bad till gud att hennes oskuld förblitt intakt Det är döden i schlager-SM Thåström | ||
gregonov | 2011-09-16 18:48 | |
ljuvligt... lever i utopi | ||
Robstinat - Ej medlem längre | 2011-09-16 19:09 | |
Höder han hade en hiskelig hicka. Balder den bota med ingefärsdricka. Vred vart väl Ving-Tor Vakna och vråla Brage bråka och Skade hon skrek Opp och hoppa Tor Slå på trumman bror Det är dans här på Valhall i natt. Uti Fröjas sal står vår Asabal, Opp och hoppa fast Odin har spatt. Slå i mera mjöd. Det får bli min död. Nej, se där är ju Idun, min skatt Min valkyria, kom hit till min midvinterrit. Opp och hoppa på Valhall i natt. Heimdal i hornet blåste och brumma Loke han låg där och lekte och lulla Gudarna gorma röto och rulla Allfader Odin kvidde och kvad Opp och hoppa Tor Slå på trumman bror Det är dans här på Valhall i natt. Uti Fröjas sal står vår Asabal, Opp och hoppa fast Odin har spatt. Slå i mera mjöd. Det får bli min död. Nej, se där är ju Idun, min skatt Min valkyria, kom hit till min midvinterrit. Opp och hoppa på Valhall i natt. Schottis på Valhall Ulf Peder Olrog | ||
Obstinat- | 2011-09-16 19:33 | |
Misled by beauty. One you rarely find. So loving and friendly. It's one of a kind. Evergrey - A touch of blessing | ||
Obstinat- | 2011-09-16 23:54 | |
Det är bara genom dimmor som jag går. Det är alltid dagen efter och nästan alltid lika långt till vår. Inga golv är riktigt plana där jag står, och ingen verkar bry sig riktigt om hur man i själva verket mår. Ola Magnell - Kliff | ||
Obstinat- | 2011-09-18 19:07 | |
She's an extraordinary girl in an ordinary world, and she can't seem to get away. He lacks the courage in his mind like a child left behind, like a pet left in the rain. She's all alone again, wiping the tears from her eyes. Some days he feels like dying, she gets so sick of crying. Green day - Extraordinary girl | ||
Incidental - Ej medlem längre | 2011-09-18 19:09 | |
Skynda dej älskade, skynda att älska, dagarna mörknar minut för minut. Tänd våra ljus, det är nära till natten, snart är den blommande sommaren slut. | ||
basman82 | 2011-09-18 19:41 | |
I wasn't born with enough middle-fingers. - Marilyn Manson Irresponsible Hate Anthem | ||
Obstinat- | 2011-09-18 19:58 | |
Haha basman82. Skitbra. :) | ||
Obstinat- | 2011-09-19 15:47 | |
Hon är så trött på att alltid var barn. Hon hatar alla jävla myndighetsdar. Så vilken dag som helst, så sticker hon från stan. Hon vill för fan bestämma sina egna dar. Imperiet - Vad tror du hon vill ha | ||
Letitgo | 2011-09-19 16:16 | |
People throw rocks at things that shine Ours- Taylor Swift | ||
Obstinat- | 2011-09-20 15:53 | |
Hey mister vetenskapens värld, säg mig vad resultatet är om du tar en skolgång fylld av mobbning och besvär. Addera sedan känslan av att livet vart misär, sen tar du situationen gånger ett automatgevär. Ta en månad utan jobb plus en ny räkning, minus en försäkring är lika med ny vräkning. Det blir en hemlös individ. Det är ingen svår matematik. Kapten röd - en miljon nollor | ||
Letitgo | 2011-09-20 22:09 | |
^ Den var fin, obstinat! Taylor Swift- Tied together with a smile (handlar i den här delen om en kompis till henne som har anorexia) : Seems the only one who doesn't see your beauty Is the face in the mirror looking back at you You walk around here thinking you're not pretty But that's not true, cause I know you... Hold on, baby, you're losing it The water's high, you're jumping into it And letting go... and no one knows You cry, but you don't tell anyone That you might not be the golden one And you're tied together with a smile But you're coming undone | ||
medowflower | 2011-09-21 10:21 | |
varför? döden är inget slut den är snarare en början, när tiden på jorden runnit ut men när någon dör så är det som hjärtat inte hör hjärnan vet att det är så det är men hjärtat säger nej inte nu, inte här livet tar slut när livet har räknat ut att nu är tiden inne att endast bli ett minne | ||
Obstinat- | 2011-09-21 22:36 | |
Letitgo: Det mesta med Kapten röd är fint. :) These streets remind me of quicksand. When your on it you'll keep going down. Akon - Ghetto | ||
Obstinat- | 2011-09-22 02:20 | |
Piss off and die. For you're an ugly twat and your mommy likes to shag horses. | ||
Obstinat- | 2011-09-27 20:52 | |
En vacker synd är ingen skam. Dom bara jagar offerlamm. Vi ger oss ut på den sista färden. Låt oss befria den fria världen. Imperiet - Kom ihåg | ||