Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 35 |
Inloggade | 73 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Obstinat- | 2011-10-12 13:28 | |
Don't you wanna know me, be a friend of mine? I'll share some wisdom with you. Don't you ever get lonely, from time to time? Don't let the system get you down. Mattafix - Big city life | ||
Rkz33mS | 2011-10-12 14:56 | |
You can find all you need The message is in the silence Whisper words to calm your mind Reach inside another playing come-around It answers IN flames- sounds of a playground fading | ||
Obstinat- | 2011-10-12 16:57 | |
Böjer man sig en gång blir man aldrig rak. Imperiet - Kontroll i stockholm | ||
Harsh Head - Ej medlem längre | 2011-10-12 17:12 | |
If you still believe the system's there for your protection, you're already dead. | ||
Obstinat- | 2011-10-13 14:31 | |
Harsh Head: Du är lite lik Marcus Birro, på tal om ingenting. :) ...Så när dom säger vi ska titta och härma våra förebilder svarar jag, dom vilka? Jag ser inga på tv och jag ser inga i riksdan'. Dom säljer livet så det är inte dit vi siktar. Så vi slutar aldrig bränna upp deras artiklar, med människan ska man aldrig mixtra. Kapten röd - Trasig | ||
Obstinat- | 2011-10-14 19:15 | |
Jag hör ljud genom väggen min. Det är ljudet av nån som slår. Och dom som han bjuder in, dom kommer men ingen går...därifrån. Åh det är mördarens vals. Han spelar inatt. Åh mördarens vals. Den tystar ditt skratt. Dia Psalma - Mördarvals | ||
Obstinat- | 2011-10-14 19:32 | |
Jag har läst mellan raderna men kan ännu inte förstå. Jag har fått alla svaren, men inte fått reda på nåt ändå. Här utanför blir orden ganska små. Jag fick ett formulär, det stod "fyll i och skicka tillbaks". Jag granskade det som skrivits men jag hitta inget normalt. Ert ordval måste va' så radikalt som det går, så att ni själva knappt förstår. Dia psalma - Språk | ||
Välutrustad | 2011-10-14 19:57 | |
Jag ska ooa hela natten, ooa hela da´n. - Attack | ||
Discesa | 2011-10-14 20:24 | |
"Det finns en fara i att aldrig hitta vägen Men det finns något vackert med att vandra den ändå" Melissa Horn - Hur ska det gå? | ||
Obstinat- | 2011-10-14 21:45 | |
Det är sommar i en sekund, och jag minns varenda stund. Eldkvarn - Fulla för kärlekens skull | ||
Obstinat- | 2011-10-14 22:09 | |
My heart can't possibly break, when it wasn't even whole to start with. Kelly Clarkson - Because of you | ||
-DelikaTorsk - Ej medlem längre | 2011-10-14 22:11 | |
När allt är miserabelt flyger en ensam drake Högt över koppartaken, mellanmjölk och handeldvapen Du är inte en i mängden men jag är en utav dom Få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden Du måste tro motivet har aldrig matchat ramen Jag vill se alla sidor, TV:n visar en utav dom Livet är fult du är fager Vaken om natten och drömmer på dagen | ||
persuader | 2011-10-14 22:26 | |
your love is thick - and it´s swollow me hole.. | ||
kockelikocke | 2011-10-14 23:47 | |
-De är lika bra att sluta drömma, de går åt helvete i alla fall, för om man drömmer om Paris, så hamnar man iikt förbannat i Hudiksvall, i bästa fall! Östen me resten | ||
Tjattefackap | 2011-10-15 21:28 | |
I kept it in a box I watched it grow a lot It chewed right through the lock And ate all the new kids on the block. Aquabats! - The cat with two heads | ||
arbetslinjen - Ej medlem längre | 2011-10-16 07:37 | |
jag vet du odlar vingar för din hud har blitt för trång jag vet att du försöker flyga bort nånstans med dom | ||
Obstinat- | 2011-10-16 16:58 | |
You say we're not responsible but we are, we are. | ||
Daggdroppe | 2011-10-16 17:59 | |
Mitt hjärta har en frusen inneboende med pajat självförtroende som inte mår så bra hon plockar fram att det jag gömmer minns allt det jag glömmer , och säger att hon är jag Lill Lindfors | ||
Obstinat- | 2011-10-16 21:48 | |
Allt jag äger är ett sexsträngat vapen. Imperiet - Holländskt porslin | ||
Obstinat- | 2011-10-17 00:19 | |
Som den dödsdömde skulle be om nåd, ber jag om lite glädje till låns. Där ute väntar livet men jag vill inte dit. Så kyss mig, kyss mig en gång till. Den fege dör tusentals gånger. Den modige dör bara en. Men spegeln skiter i vem av dom jag är idag, så ge mig maskerad. Imperiet - Du är religion | ||