Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 8 |
Inloggade | 43 |
Mobilspel
Pågående | 20 501 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bitte - Administratör | 2016-09-02 15:20 | |
Man måste ju skriva under eller e signera för att det ska vara godkänt Bitte | ||
throwback - Ej medlem längre | 2016-09-02 19:38 | |
Retar mig på puckon. Och helvete vad många det finns. | ||
VildaVittra | 2016-09-02 19:44 | |
Jag retar mig på folk som bara kan ventilera sina känslor via svordomar. | ||
throwback - Ej medlem längre | 2016-09-02 19:48 | |
Borde jag ta åt mig VildaVittra? Näääää, du har ju ingen aning om hur jag ventilerar förutom just nyss :) | ||
Tindris | 2016-09-02 19:48 | |
Retar mig på att ostbågarna tog slut för fort.. | ||
volpe1964 - Ej medlem längre | 2016-09-02 19:52 | |
Att man inte får reda på varför lågintensiv inte verkar avguda personalen på arbetsförmedlingen. | ||
Lågintensiv | 2016-09-02 20:11 | |
För att en person där var väldigt dryg och ohjälpsam. Finskor kan ha det där barska sättet på ett charmigt vis, men hon var fan över gränsen. Idag retar jag på att folk hatar barn i Stockholms kollektivtrafik, lite överallt förresten, folk är så satans stressade och har mungipor som pekat nedåt i decennier. | ||
VildaVittra | 2016-09-02 21:03 | |
throwback: Det var faktiskt en kommentar överlag. Svordomar har blivit norm på nätet numera, nästa steg är hot. Men du får gärna jobba på att sätta ord på dina känslor, då blir det lättare för dig att göra något åt saken. :-) Gör lite övningar med dig själv, som att beskriva den du har problem med med 10 ord (och då givetvis inga svordomar ;-) ) och sedan 10 ord som är bra med den personen. Då blir man inte lika arg, för det finns bra och dåligt med alla. | ||
Björn K-hamn | 2016-09-02 21:37 | |
Fästingar, jag fattade först häromdagen att det jag trott vara ett skavsår under armen som aldrig ville försvinna, blivit till en expanderande röd cirkel. Jag borde ha fattat det redan för 3 veckor sedan när jag hade en 3-dagars feberattack. Enligt läkarn så är det inte ett vanligt symptom, men exakt samma förlopp som när jag sist hade en växande röd cirkel för 6 år sedan. | ||
throwback - Ej medlem längre | 2016-09-02 21:44 | |
Retar mig på folk som baserar sin amatöranalys på ett inlägg i en tramstråd. Tar fortfarande inte åt mig, men tack för din omtanke om mitt ordförråd. Och nej, jag tänker inte ta ditt råd och göra "lite övningar" jag är fullt komfortabel med hur jag uttrycker mig både i affekt och för övrigt. | ||
SmålandsMira | 2016-09-02 22:02 | |
Retar mig på den otroligt långa telefonkön på veterinärmottagningen när jag är så orolig för min ena pälskling. :( | ||
VildaVittra | 2016-09-02 22:05 | |
Irriterar mig på folk som tar tips personligt och gräver ner hälarna, istället för att ta tillfället i akt att utveckla sig själv när de frågade om det var deras inlägg någon störde sig på och fick de svar de efterlyste. Till dom vill jag bara säja: "väx upp" Och "älska din medmänniska". | ||
Tindris | 2016-09-02 22:11 | |
Retar mig på att jag är så himla glömsk. | ||
throwback - Ej medlem längre | 2016-09-02 22:19 | |
" fick det svar de efterlyste" Hahaha, jag tror att du tar både dig själv och en tråd i ett forum på lite för stort allvar. Du kanske ska ta ditt eget råd och älska din medmänniska istället för att irritera dig på dom? God natt kära medmänniska! | ||
VildaVittra | 2016-09-02 22:29 | |
Throwback: Ingen insikt alltså? Förövrigt var det ju inte dig jag menade från början, men då du frågade gav jag dig konstruktiv kritik. *Hoppas att du inte lär upp dina barn i samma anda* | ||
throwback - Ej medlem längre | 2016-09-02 22:35 | |
Retar mig på taskig härskarteknik. | ||
Lågintensiv | 2016-09-02 23:04 | |
Retar mig på att jag upptäckt en till säsong av "gift vid första ögonkastet". | ||
Lågintensiv | 2016-09-02 23:10 | |
Vilda Vittra, ta nu tillfället i akt att utveckla dig själv när ditt sätt att kommunicera inte uppskattades. Den här passivt aggressiva stilen som du kör är inte optimal om du vill nå fram till någon. Se det som konstruktiv kritik. | ||
Lågintensiv | 2016-09-02 23:13 | |
Retar mig på amerikaners bräkande. | ||
proposition | 2016-09-03 00:53 | |
Säsong 3 USA? Eller en ytterligare? Ligger i fas nu och väntar på nytt avsnitt på måndag. Paren är surrealistiskt dåliga, på olika sätt. Samantha, Neil och Ashley är sådana nitlotter att det är plågsamt att titta. Tågolycka var det ja. | ||