Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 44 |
Mobilspel
Pågående | 20 474 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-06 22:57 | |
Ett mail som innehåller orden: "Jag saknar dig" eller "Jag älskar dig" | ||
Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-06 22:58 | |
skulle vilja ha mejl från Alf Svensson nu. mest för sakens skull. | ||
Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-06 22:59 | |
Skulle vilja ha et spännande och oväntat brev. Kanske från någon ur mitt förflutna. Kanske någon okänd. Innehållet skulle gärna få innehålla en intrig, spännande nyheter eller mörk hemlighet. | ||
Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-03-06 23:02 | |
Jag vill få mail från en intern på en sluten avdelning som tror att jag är hans mentalskötare och ber mig om råd inför sångtävlingen imorgon när prinsessan Viktoria ska komma inviga dom nya tvångströjorna. | ||
Pseudonymf | 2009-03-06 23:08 | |
Ja, Victoria som nu har blivit homosexuell. Det vet vi ju nu att den önskningen inte slagit in ännu, men kanske hela kungahuset försvinner då :) Man vet aldrig?! | ||
Mimikryp | 2009-03-07 11:00 | |
Vill gärna ha mail från den charmige kille jag tror att jag stöter lite på... :-/ | ||
Schirach | 2009-03-07 11:09 | |
Bertil Truck Dina tärningar var väl kastade, du blev bönhörd. Avdelningschef Doktor Kaka slösurfade på inernet och mot alla tvivel lyckades läsa din begäran. | ||
remvanrijn | 2009-03-07 11:12 | |
wow, idag låg det ett nytt i inkorgen =) KUL | ||
Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-03-07 11:18 | |
Första gången jag träffade Doktor Kaka var i en hemlig tunnel under vattnet mellan kungsholmen och söder. Han stod i mörkret i en urinoar som hade byggts till en tysk sambandscentral av samlingsregeringen ifall allt gick enligt ritningarna. Vad gör du här, frågade jag. Doktor Kaka menade att han hade lättare att förstå sina patienter om han gick dit ner lite då och då. Vad gör du sjäölv här, frågade Doktor Kaka. Min läkare tycker att jag ska motionera mer, sa jag. Det var där i mörkret, under tysk flagg, i doften av urin från andra världskriget, som vi började skriva "Lilla Viktoriasången". | ||
Schirach | 2009-03-07 11:25 | |
Truck och jag tittade på varandra länge. Vem är den riktiga Jevgenjevitj Karpov. Vem tar första steget. Jag la min hand på hans panna, "du är varm sa jag". Han tittade tomt på mig, värme är jag. Jag tog på hans trasiga jeans, du är mager sa jag. Jag är svulten sa han. Jag visade som ett revirsvagt kattdjur med mitt ryggläge att jag ville vara vän, han tittade återigen på mig med sina ögon, dom intetsägande ögonen. | ||
Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-03-07 11:33 | |
Utsvultna och sömnlösa i dagar, men ändå fanns en kylig intensitet mellan oss, en skärpa, en närhet som inte stavas nalle utan morakniv. Vi förenades i kroppens plågor, inälvornas sugande rörelser. Grottan var inte större än ett mynt i Lillen Eklunds handflata. Det enda som brann i mörkret var den lilla laptopen, uppkopplad mot ett ryskt kärnkraftverk. Våra nödrop fångades upp av KGB, blev till kod, frystes ner i arkiven, hundra kilo is kring vårt sista hopp. I mörkret sjöng vi Viktoriasången, mer i trots än i bön: "Mitt Heidelberg, mitt Heidelberg, o du vackra Tyskland". | ||
Schirach | 2009-03-07 11:46 | |
Skottlossningen ovanför marken eskalerade i en ljudkuliss utanför förnuft. Jag skrek rakt ut, skrek av dödsförakt. Bertils tafatta fösrösk att närma sig mig var lönlöst. Hans skrumpna armar slog frenetiskt över skallbasen, vi överröstade all misär utanför vår egen. Min hand hamnade i en gyttjepöl, fattade en lem, kysste den, det var inte Bertils men jag älskade den som den sista kontakt jag trodde jag skulle få. | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-07 13:02 | |
Från dig, om du läser detta, och det skulle stå förlåt. | ||
Pseudonymf | 2009-03-07 14:39 | |
Sylvia: Det känns som om du skulle behöva ett uppmuntrande mail från någon snäll själ :) | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-07 14:45 | |
Jo... | ||
Pseudonymf | 2009-03-07 16:34 | |
Själv vill jag ha mail från E Soul där han skriver att han vill möta mig i en prestigefylld match i Alfapet... Undrar om det finns nån magi kvar i mina önskningar?! Förmodligen inte, man kanske inte får tre önskningar som i sagorna? ;) | ||
Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-07 16:39 | |
Ett brev från mig själv i framtiden (en vecka) där jag informerade mig själv om att jag hade styrt upp allt det där som behöver styras upp, och att det blev bra. | ||
s-sandrrra | 2009-03-07 17:01 | |
ett mail från typ vince neil (mötley crue) att ja får gratisbiljett till deras konsert o gå på backstage (A) hahaha (ungdomsdrömmar) | ||
Pseudonymf | 2009-03-07 17:07 | |
Ooh, det är väl nästan de som är de bästa... Min barndomsdröm var att jag ville träffa Turtles :D | ||
s-sandrrra | 2009-03-07 17:09 | |
:D ja e ungdom än :) o man vill ju träffa sin sånhära va hetere ? favoritkändis... | ||