Spelrum
Giraffen | 44 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 69 |
Mobilspel
Pågående | 20 505 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mollee - Ej medlem längre | 2009-11-20 18:57 | |
Hon kanske syftade på håret? ;) | ||
Rhotheta | 2009-11-20 19:05 | |
Tvålis! Hahaha! Du får nog snarare be dig själv om ursäkt när sockret kickar in;) Eller de kanske är så stora att tonårströttet neutraliserar allt?;) Annars, ät valium nu om du har;) | ||
Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-20 19:08 | |
Älskar detta forumet :-) | ||
mollee - Ej medlem längre | 2009-11-20 19:20 | |
Kära Betabikt; Nu skall jag motvilligt lämna denna härliga Beta-sekt för några timmar och hänge mig åt större synder än du kan ana! Jag skäms innerligt och känner mig smutsig ända in i själen. Du får straffa mig så som du behagar och jag är villig att ta detta straff när det väl sker. EJMÄN! | ||
Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-20 21:48 | |
Bästa Betabikt: måste erkänna att jag är så hopplöst svag för att det finns så många underbara människor i våra liv.nNi vet den där personen man träffar som man nästan skulle vilja känna lite närmre men inte har tid till. Vad fantastiskt att det är så att vi reagerar på det. Vad synd att vi agerar så lite på det... Nåja.. en rödvinsinpirerad tanke så här när man har nattat 4 fantastiska kids.... | ||
Sharlii | 2009-11-20 22:01 | |
Kära betabikt, förlåt mina synder för de äro många... Särskilt för att jag skrev ett fult ord i betapet igår för att ddet gav mig mycket poäng!!! :S Kan jag någonsin komma till himlen nu??? | ||
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2009-11-21 00:41 | |
Bästa betabikt. Förlåt för att jag inte kan gratulera SylviaPlath idag, eftersom hennes konton verkar ha mycket snäva överlevnadsmöjligheter här för tillfället :( Grattis wherever you are. | ||
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-11-21 01:15 | |
Bästa betabikt. Förlåt mig för min talträngdhet. | ||
Syntax-Fe | 2009-11-21 01:26 | |
Kära Betabikt. Mina synder är färgstarka och månghövdade. Snart uppfyller de jorden. Kan du förlåta mig och skicka lite bättre ölsinne hitåt? | ||
Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-11-21 01:26 | |
Bästa Betadikt. Jag analyserar mig själv och kommer fram till att jag är ett smutsigt djur. Min livspartner har lämnat mig i jakt på kärleken med stort K. Jag kan inte längre vara k:t i kär-leken jag njutit. Allt utan kärlek ska brinna upp. Det är bara en tidsfråga. Tiden är nu. //K | ||
bobo flux | 2009-11-21 15:44 | |
Kära betabikt. Jag kommer på mig själv med att fundera kring alldeles för mycket som jag inte förstår. I morse grubblade jag kring vart en massa användarkonton här har tagit vägen...Apbur och Sylvia t ex... | ||
Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-11-21 16:23 | |
Bästa Betabikt. Även jag saknar denna apbur. Den var en trygg plats i tillvaron, en plats för reflektion och vederkvickelse. Utan den känner jag mig vilsen i det öppna och kaotiska landskapet, där onda vilddjur smyger omkring, redo att kasta sig över första bästa byte. Ibland behöver man en trygghetszon, ett "mental recluse" så att säga. Vad kan vara mer tryggt för oss vilsna primater än en solid apbur? När man lämnar sin apbur är det lätt att råka göra dumma saker och bli en dålig apa. Man kan få en identitetskris och tro att man är någon annan än sig själv. Detta är sunt, men hälsofarligt. I sådana lägen finner jag en tröst i min fulla kaffekanna. //Karsten, PhD | ||
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-11-21 16:43 | |
Jag kan inte låta bli att duscha för länge. Jag tär på miljöresurserna. Det är dyrt och huden torkar ut men det är så skönt. Undrar om jag ska be 200 Ave Maria eller koppla ur varmvattnet. | ||
Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-11-21 16:47 | |
Bästa betabikt: Jag njuter lite av trådstängningar. | ||
YlBjörn | 2009-11-21 18:47 | |
Bäste Betabikt. Tillfullo erkänner jag min syndfulla sympati för Karstens åsikter. Frågan om apburs och sylviaps försvinnande plågar mitt syndiga sinnelag, och får mig att tänka blasfemiska tankar om gud fader(ulla)n som förvisat dessa forumfighters till okänt förvar. En full kaffekanna är intet mot en bitsk apa och den väna sylfiden. | ||
_Candid - Ej medlem längre | 2009-11-21 19:20 | |
Käre betabikt, även jag saknar idag, men nämner inte vem för ditt allseende öga, även om den personen verkar ha förvandlats och det gör att saknaden känns mer som stockholms-syndromet. Kanske vore det att föredra om vi istället för att hemfalla åt svårtolkade inlägg faktiskt pratade med varandra, jag ska själv överväga saken. Amen | ||
Rhotheta | 2009-11-21 19:24 | |
Jag saknar också Sylvia och Apbur eftersom jag är väldigt förtjust i intelligenta, raka kvinnor som tål att bli emotsagda och svarar konkret. Ibland hårt och stingsligt men de kan tänka sig att backa om man kommer med något konkret tillbaka. De har också väldigt ofta rätt i sak. Hoppas att vi får se dem igen. | ||
Rhotheta | 2009-11-21 19:26 | |
Uppskattar Candids inlägg f.ö. Amen herre gud;) | ||
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2009-11-21 20:40 | |
Jag biktar mig också för saknaden av dem som får forumet att glöda lite extra. Brutalt tråkigt om man fortsättningsvis bara kommer att kunna läsa om kakrecept och kramar här. Men sant är att om jag inte tycker det är roligt här - så kan jag ju alltid gå någon annanstans. (Note to self, så att forumets mest välmenande personer slipper påpeka) | ||
Fetzer - Ej medlem längre | 2009-11-21 20:50 | |
Jag biktar mig....köpte bittes till min borrmaskin, dom passade inte, då slängde jag jag bittesasken i golvet...som gick i småbitar. Jag hatar bittes!!!!!!! | ||