Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
3
Inloggade4
Mobilspel
Pågående20 149

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Real-one - Ej medlem längre2014-06-30 00:08
Antal inlägg: 223

ttiittii: En annan sak som jag glömde ta upp gällande dina ..men också många andra personer som har återkommande urinvägsproblem..som då liknar vid urinvägsinfektion av din förklaring?

Så är det tyvärr väldigt ofta så att många människor av nån anledning har väldigt svårt för att förstå hur jätteviktigt det faktiskt är att avsluta sin pencilinkur till punkt & pricka..Oavsett om det handlar om urinvägsproblem eller annat!

-Har man blivit ordinerad att ta pencilin t.ex. 7 dagar..Så ska man också ta pencilinet 7 dagar..Och INTE 4-5 dagar..

Allför många börjar i många eller i de flesta fall ganska snabbt känna sig bättre efter redan nån dag från de man börjat inta pencilin. Och då tror tydligen de flesta eller iaf. väldigt många att man inte behöver köra alla ordinerade pencilindagar.!?

-Och..? Det är JUST DET som är och har blivit ett stort problem i hela världen med att om man avbryter en viktig medicinkur? Så finns det fortfarande bakterier kvar..men i mindre mängd..Och när man då avslutar en uppsatt & ordinerad pencilinbehandling..Då börjar de kvarvarande bakterierna växa igen..Och DE är just en ofta förklarlig orsdak till att många får återkommande besvär!

Så..? Om du råkar veta med dig att du kanske hör till den målgruppen av personer som bryter pencillinkuren nån dag innan uppsatt kurtid?

Ja.. då kan just de vara en bidragande orsak till dina återkommande urinvägsproblem.

-Och dessvärre kan produkten av det hela med att människor bryter medicinbehandlingar som har en viktig uppsatt tid i dagar , då göra att även om man börjar om med en behandling och tänkt följa denna tiden ut..Så kanske medicinen inte funkar längre..och heller inte klarar av att ta död på de uppstådda problemen medicinen egentligen är till för..

Och DET.. -->Just för att om en person ofta eller ständigt avbryter viktiga medicinbehandlingar som kräver viss tid..Så reagerar kroppen tillslut med att bli recistent mot medicinen..Kroppen har börjat bygga upp ett försvar mot medicinen..! Och..JUST de problemet ökar mer och mer idag i hela världen.. Och DET är riktigt allvarligt såklart.!

ttiittii - Ej medlem längre2016-12-29 10:20
Antal inlägg: 37631

Nu har jag ätit underhållspencilin i några år Furadantin.tänkte jag skulle försöka att sluta med dom för en vecka sedan så jag lät bli i två dagar senare var det kört.äter också Hiprex.
tröttsamt att äta underhållspencilin i flera år men har jag något val ?
alla knep husmorkurer och dåliga råd samt bra ider motages tacksamt

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?