Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
hårfint - Ej medlem längre | 2016-12-16 23:31 | |
Tycker gamla kakelugnar också är fantastiska... | ||
kryddeluntan | 2016-12-17 00:06 | |
Håller med dig hårfint. I Sthlm för jättelänge sen bodde min kompis i en helt omodern liten etta med kök och toa . Ingen värme och gasspis, eller dusch. Var vi än gick tog vi upp brädbitar och stal ved, förutom när vi kunde köpa det och eldade i den enda värmekällan, kakelugnen. Sljälv bodde jag i en etta med kokvrå, toa, utsikt över hustaken på Söder, värme, men duschen i källaren. Men roligt var det. | ||
kryddeluntan | 2016-12-17 12:19 | |
Då bär det av till city, lite julklappar och en lax. Skinkan är beställd. Får nog ihop det hela trots att jag jobbar hela veckan. | ||
en dum en | 2016-12-17 17:15 | |
Här har vi varit utan fast telefoni, mobilnät, internet och tv sen i går em. Det är bra sårbart när det händer. Tydligen var det någon kabel som var avgrävd och hela kommunen blev drabbad. Jag fick åka över på norska sidan för att kunna ringa svärmor som bor där för att tala om varför vi inte hade hört av oss angående en middagsbjudning i helgen. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-12-17 17:24 | |
Tråkigt ede.hoppas elen är tillbaks. Varit i Gävle och köpt en sammetskavaj.Dottern skrev och frågade om täcos jag handlar och hon gör bra deal har ingen lust att låga mat | ||
en dum en | 2016-12-17 18:02 | |
Elen har inte varit borta men vi har inte kunnat använda mobiler fast telefoni och internet, och det håller på att strula än för tv-bilden och internet försvinner av och till ännu. Men vi har kunnat tanka nu så vi kan åka till svärmor i morgon. För även allt sådant som mackar och affärer blev drabbad med. | ||
kryddeluntan | 2016-12-17 18:09 | |
Tråkigt en dum en. Likadant för dottern som bor i obygden. Nu är laxen i frysen och julklapparna inhandlade. Jisses vad folk det var på stan och det var snorhalt och svinkallt. | ||
en dum en | 2016-12-17 18:36 | |
Tänkte julhandla det sista på tisdag när jag ska till tandläkaren. Hoppas det blir en fyllning bara och sen diskutera hur jag ska gå vidare med mina tänder. | ||
kryddeluntan | 2016-12-17 19:41 | |
Jag har ett vitt plastiskt Amerikansk flin just nu med en tillfällig brygga och får en vettigare på torsdag. Den ska jag ha ett år, sen blir det implantat. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-12-17 21:11 | |
Så ont i ögonen | ||
Mormodern49 | 2016-12-18 13:16 | |
Godmiddag ! Jultänk här ! Brukar ni göra grönkålsoppa någon till jul ? | ||
kryddeluntan | 2016-12-18 14:08 | |
Hej alla. Nej, jag har aldrig ätit grönkålssoppa. Är det gott? | ||
mjau65 - Ej medlem längre | 2016-12-18 14:45 | |
Önskar alla en god jul o ett gott nytt år............ | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-12-18 17:00 | |
Desamma. Blev bjuden på makens e och Tommy körberg.tackade nej kan inte tänka mig något värre. Ska försöka städa | ||
Bitte - Administratör | 2016-12-18 22:02 | |
Känner mig aningen irriterad just nu ,, det har tryck upp skit i avloppet i pannrummet försökt skölja och kara/raka bort det värsta nu väntar vi på spolbilen sedan ska då pannrummet skuras ,, hmm tidig kväll efter jobbet var tanken men glöm det .. Bitte | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-12-18 22:10 | |
Borde har du ingen rensbrun så kan Du dra ut en släng och spola själv. Vi är så många så vi måste spola ur rensbrunnen varje vecka så det inte stiger. Fan vad trött jag är på gamla hus. Trött på högt till taket. Och stora fönster och drag fast trött varje vinter på det här huset, så kallt | ||
kryddeluntan | 2016-12-18 22:59 | |
Fick ett trist mail på telefonen, borde inte ha läst det, det var den här nattens sömn åt skogen. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-12-19 07:42 | |
Tråkigt krydde.två läkarbesök med kusinen och 1 med mig själv. Sen städning som jag missade i går.eller så prioriterade jag soffhäng. Kärleken sover barnen har till på torsdag kvar i skolan | ||
en dum en | 2016-12-19 11:51 | |
Middagsbekymmer nu före jul. Jag vet aldrig vad jag ska äta dagarna innan julen för man fokuserar på julmaten och har inga ideer vad man ska äta innan. Likaså är det till påsk varje år. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-12-19 14:23 | |
Måste till läkaren i morgon också ,så illa är det | ||