Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 62 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
KristinaSkog - Ej medlem längre | 2012-01-05 22:07 | |
Haha, lät som en enformig låt? Den här är iaf sjukt bra: It's not that I'm a little jealous woman But sure it's true, I never play to lose And girl this is my last and final warning What part of back off wasn't understood Yes I've been sitting here now way to long girl I've seen you waving with that long blond hair I've seen your flirting and it gets me wrong My man is not your little teddy bear www.youtube.com/watc...6T Eqk2ebWY :) | ||
Obstinat- | 2012-01-05 22:20 | |
The glass in front of me, half empty. Why do I fill it with what only poisons me? Is it the hope that lives inside, that hungers forevermore? Is it the child high on his dreams, clinging on to his fantasy world? Kiuas - Lights are many | ||
icy | 2012-01-05 23:59 | |
Jag gick på dina gator, smakade din luft reste alla milen, utan sunt förnuft. Jag träffa dina nära, kände det du känt.... Därför känns det svårt nu, det som nu har hänt. Jag andades din själ, jag grät utav din sorg. Jag såg på dina minnen och sov i klippans borg Jag blottade mitt inre, alla broar som jag brännt.... Därför känns det svårt nu, det som nu har hänt. Du gav mig av din styrka, du visade mig hopp. Du sänkte dina taggar, du smakade min kropp. Du tände i mig lågan som ingen annan tänt.... Därför känns det svårt nu, det som nu har hänt. Och jag förstår inte själv valet, att bara ignorera känslorna som kanske, aldrig kommer mera Ett val som just har gjort, att allting nu har vänt..... Därför känns det svårt nu, det som nu har hänt. | ||
Culus - Ej medlem längre | 2012-01-06 00:14 | |
Vem kysste Elin bakom ryggen på Marie Var det den store poeten som hon var förälskad i? Fanns det en plats i hennes värld för två? Snälla skicka ett vykort för jag undrar så | ||
Obstinat- | 2012-01-07 11:28 | |
Du lever livet på kanten, säger livet har runnit ut i sanden. Så du har din framtid i handen för i flaskan finner du din ande. Du säger du ska fly landet, lämna skiten för livet på stranden. Fan vi tappa bort dig samma stund som du fann den, kärleken som rinner in i armen. Men jag känner dina tårar svida mera än mina egna så jag vill inte klandra dig. Jag bara saknar den gamla dig. Kapten röd - Ett snedsteg bort | ||
pken86 | 2012-01-12 00:45 | |
What does it matter, what your house is When youäre living in sin The Woodboxgang - Everybody but me | ||
yogamama - Ej medlem längre | 2012-01-14 22:19 | |
Vi är en natt med en tyst minut En turkisk film med lyckligt slut Vi är en båt som slipper kryss En punkt på din hals jag aldrig kysst Du och jag Är vi ett annat slag Är vi ett undantag Du och jag? Vi är ett virus i en statistik En sensation utan publik Vi är ett tåg utan nån räls Som åker liksom hur som helst Du och jag Är vi ett annat slag Är vi ett undantag Du och jag? Var inte misstänksam För vi kan nåt som ingen kan Ibland så når man ända fram Du och jag Är vi ett annat slag Är vi ett undantag Du och jag? | ||
Björn K-hamn | 2012-01-20 21:19 | |
What a drag it is getting old "Kids are different today, "I hear ev'ry mother say Mother needs something today to calm her down And though she's not really ill There's a little yellow pill She goes running for the shelter of a mother's little helper And it helps her on her way, gets her through her busy day Rolling stones, text Wilson Picket "Mothers little helper" | ||
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-20 21:26 | |
titeln gör texten vackrare | ||
yogamama - Ej medlem längre | 2012-01-20 21:28 | |
Den vackraste stunden i livet var den när du kom och allt var förbjudet och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om för det ekar i huvudet och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna, den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna (Winnerbäck Kom änglar) | ||
Tjattefackap | 2012-01-20 21:42 | |
We fight for honor and safety, electricity. We live for reference sections in the library. Toehider - But mostly metal | ||
Kung Hoffa | 2012-01-20 21:55 | |
Det är skillnad på ha en kuk å va en kuk Och jag är beredd och gå i döden för din rätt Och döda mig om jag inte har rätt maskinen - krossa alla fönster | ||
marmeladov22 | 2012-01-21 16:46 | |
If you happen to turn on the tv-set before you go to bed | ||
Obstinat- | 2012-01-22 13:34 | |
Yesterday, there was so many things I was never told. Now that I'm startin' to learn I feel I'm growin' old. Guns'n'roses - Yesterdays | ||
Obstinat- | 2012-01-22 13:37 | |
"Det är skillnad på ha en kuk å va en kuk" Haha. True that. | ||
ms lotta - Ej medlem längre | 2012-01-22 13:37 | |
"When your body's had enough of me and I'm laying flat out on the floor When you think I've loved you all I can, I'm gonna love you a little bit more" Dr Hook | ||
anträffbar - Ej medlem längre | 2012-01-22 14:10 | |
Memento vivere - "Kom ihåg att leva" | ||
bobo flux | 2012-01-22 14:28 | |
Son watches father scan obituary columns, in search of absent school friends. While his generation digests high-fiber ignorance, cowering behind curtains and the taped up, painted windows. Decriminalized genocide, provided door to door Belsens. Pandora's box of holocausts, gracefully cruising satellite infested heavens, Waiting, wait..waiting the season of the button, the penultimate migration, Radioactive perfumes for the fashionably, for the terminally insane ... insane Do do do do do do you realize, Do do do do do do you realize, Do do do do do do you realize, This world is totally fugazi! www.youtube.com/watc...dX U#t=269s | ||
Pocaloca | 2012-01-22 14:42 | |
"decide today not to use your knife, that you know, is an act of life" =) | ||
marmeladov22 | 2012-01-22 15:19 | |
you're so far away from me | ||