Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kryddeluntan | 2016-12-25 11:49 | |
Det är säkert värre Ttiittii. Hon är ju ändå Sveriges drottning, det är synd om henne och familjen. En kollegas fru gick bort i cancer strax före jul. En tragedi för kollegan, deras 7 barn och alla barnbarnen. De kan inte ha haft det roligt, fast de är troende kristna och hittar mycket tröst i sin tro. | ||
Mormodern49 | 2016-12-25 15:04 | |
Idag kommer barn ock barnbarn på besök , vi kommer att ha julklappsutdelnng idag också , därför de var inte här igår . Sonen firade med svärmor igår , idag blir det hos oss . Kul ! Får se om sonen blir lika glad ock nöjd med robotdammsugare som dotter blev , hon blev jätte lycklig över den . Hon ock dammsugning kommer inte riktigt överens säger hon . | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-12-25 15:35 | |
Tycker också synd om Drottningen och familjen,inte kul att vara på sjukhus på julaftonen.Madelen har/är tydligen på sjukhuset med henne. Tråkigt för din kollegas familj krydda. | ||
kryddeluntan | 2016-12-25 16:02 | |
Man kanske skulle investera i en sådan, jag är aldrig överens med snabeldraken. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-12-25 19:44 | |
Nu har Drottningen lämnat sjukhuset :) | ||
kryddeluntan | 2016-12-26 09:47 | |
God Morgon på er alla. Lugnt och tyst. Dricker kaffe och lyssnar på radions Sverigeresa. Idag gällde det att komma till någon i Lovikka, det gäller att den personen svarar i telefonen och det gjorde en kvinna. | ||
dinodog | 2016-12-26 09:52 | |
Godmorgon på er. Inväntar stormen som ska komma, just nu totalt vindstilla och lite skyar på himlavalvet. Min förkylning har gått in i fas 3, nu med hosta också. Så rinnande näsa, basröst och hosta bara halsont som saknas. | ||
kryddeluntan | 2016-12-26 10:14 | |
Det kan bli en rejäl storm hos er Dino, gäller att hålla sig inne. Syrran ska flyga från Skåne till Sthlm imorgon, håller tummarna för att stormen ska ha passerat. Jag börjar bli bättre från förkylningen, men det har tagit tid. | ||
Mormodern49 | 2016-12-26 11:13 | |
Nu har stormen börjat så smått hos hos , men det är ju bara början . Det skall ju bliva orkan på 40 sekundmeter nånstans . Är hypernervös vad som kommer att ske ,om taket skall flyga iväg , ock träd som blåser ner på huset kanske . Jag har varit med om Tsunamin , så jag har sån respekt för oväder . Ock vad det kan ställa till med . Skakar | ||
kryddeluntan | 2016-12-26 11:20 | |
Då förstår jag din oro och rädsla Mormodern. Jag harr all respekt för oväder. Jag har bara varit med om storm på kalfjället i Abisko, då vi skulle åka skidor till en stuga med klassen. Binningen gick sönder för en kompis. Vi band ihop oss med rep och tog oss till liften. Jag såg absolut inget och vi kom fram i sista stund och kunde åka ner. Klassen hade fortsatt och klarade natten i stugan. Lärarna hade mardrömmar om mig och kompisen. Ingen rolig upplevelse för en 17 åring. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-12-26 11:57 | |
Storm inget kul.ska på konsert och på en till konsert i dag. | ||
Mmmajan | 2016-12-26 12:03 | |
Go fortsättning på julen alla betapetare! Vilken tur att jag hade bokat tvättstugan idag eftersom jag gjorde mig till och bjöd mig själv på kaffe på sängen i morse.. Koppen välte och jag fick varmt kaffe över..hmmm, ja, över ett visst intimt ställe på kroppen OCH sängkläder OCH madrassöverdrag. Det fick bli en dusch först och sedan ner till tvättstugan:) Tjohoo! | ||
kryddeluntan | 2016-12-26 15:02 | |
Och här säckade bilen ihop, gubben hade besökt sin 93 åriga faster och skulle köra hem. Men det blev bärgare till bilfirman. Vad det nu kan vara för fel och det är inte batteriet. Resan till syrran är inställd på obestämd tid, trist. | ||
Mormodern49 | 2016-12-26 15:13 | |
Men bilen vill väl vara ledig på julen , kanske strejkar bara . | ||
kryddeluntan | 2016-12-26 15:51 | |
Jag håller tummarna. Nu börjar det blåsa upp här med, hur har ni det Mormodern? | ||
Mormodern49 | 2016-12-26 16:46 | |
Det har inte nått sin kulmen ännu , Hua ! Jag är skräckslagen inför vad som kommer hända . | ||
Mormodern49 | 2016-12-26 16:50 | |
Vid 20 tiden räknar de med det börjar på allvar . Jag vill inte , tror jag skall uppsöka ett skyddsrum ett ljudisolerat , slippa hör ock se det . ~~~~~~ | ||
en dum en | 2016-12-26 18:46 | |
Här har lugnet lagt sig efter att alla farit hem till sitt. Är inte tänkt att göra så mycket mera i kväll förutom att bädda rent i vår egen säng och flytta in i huset igen. Hoppas det inte blir alltför våldsamt med storm för er, här vet jag inte om det är sagt nåt om nåt oväder. | ||
kryddeluntan | 2016-12-26 19:53 | |
Usch Mormodern. Jag var i H:borg 09/10, kommer inte ihåg riktigt, på en stor konferens. Satt nere vid stranden på en restaurang och såg stormen välla in från Danmark, märklig upplevelse. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-12-26 20:14 | |
Tenspole kanske. | ||