Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 10 |
Inloggade | 39 |
Mobilspel
Pågående | 20 501 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Minibitt | 2024-10-08 09:25 | |
Det är så hemskt med alla dessa, ofta unga människor, som råkat in i gängkriminaliteten och mutas med pengar för att skjuta någon. Det är ju barn det handlar om. Här kan man verkligen tala om misslyckande från de ansvariga. Lika hemskt är det att vi andra ska gå omkring och vara rädda. Jag undviker stora köpcenter, går inte ut med hunden, när det är mörkt, håller mig där det är bebott och vistas inte i centrum på kvällen. Varje gång jag sätter mig i min bil, låser jag dörren. Jag har larmat mitt hus och har kameror både inne och ute. Vad har hänt med ” Folkhemmet”? | ||
Glenn Skifs | 2024-10-08 22:52 | |
Ja vad kan ha hänt? Är det verkligen ingen som har en susning? Personligen tror jag att det beror på klimatet. | ||
Minibitt | 2024-10-09 19:16 | |
Ja du Glenn. Huvudsaken är väl ändå att beståndet av makrill inte verkar att minska i alla fall. Vi kan fortsätta att frossa i makrill i tomatsås. | ||
Blasse | 2024-10-10 09:34 | |
Färsk makrill är det bästa | ||
Glenn Skifs | 2024-10-10 09:50 | |
Makrillen kommer från havet. Det vet alla. Inget konstigt med det. Men att vi kan ta makrillen för given är inte alls säkert. Liksom vår frihet upplevdes som självklar får du nu sitta i ett forum i en spelapp och efterlysa den. Vem kunde ana det? Snart dyker det upp u-båtar, sjunkbomber, torpeder, fan och hans moster även i havet. Vi borde ha en konferens för den delikata makrillen. Mister Blasse, låt oss mötas på en parkbänk och dela några burkar så festar vi till det. Ta med haklapp. | ||
Blasse | 2024-10-17 06:34 | |
Tror inte det | ||
Blasse | 2024-11-23 19:42 | |
Hej på er | ||
majaz | 2024-11-23 22:35 | |
Hej Lasse | ||
Blasse | 2024-11-26 08:50 | |
Tjena Maja | ||
en dum en | 2024-11-30 06:43 | |
Vaknar med halsont idag, så nu har man fått sin beskärda del av både magsjuka och förkylning. Får hoppas att man är frisk under julen då! | ||
Blasse | 2024-11-30 06:56 | |
Det hoppas jag också krya på dig och kram | ||
en dum en | 2024-12-01 07:26 | |
Tack Blasse! Önskar alla en fin och bra första advent. | ||
Blasse | 2024-12-01 09:26 | |
Det önskar jag också | ||
Minibitt | 2024-12-03 09:26 | |
Jag blir så ledsen över alla uttalanden om att många, här i Sverige, inte kommer att ha råd att fira jul. Nu tänker jag inte på utslagna och sargade människor. De har aldrig haft råd att fira jul. Visst har vi råd att fira jul! Det gäller bara att prioritera. Det är bra att ta sig en funderare på vad som är nödvändigt vid julen. Strunta i det dyraste. Laga all nödvändig mat själv. Då kryper kostnaden ner. Det är också bra att involvera barnet i prisläget. Många ungar blir inte nöjda hur mycket julklappar de än får. I år firar jag jul med min hund, förutom ett besök på julaftons förmiddag. Jag kommer att njuta av det mesta/ minsta. Julklappar struntar jag i. Alla mina barnbarn är över 30 år, och har egna familjer. Julklappar är inte att tänka på när man, som jag, är ensam med en pension. Julen kommer och den går, oavsett plånbokens storlek. Det är väl ändå gemenskaper som betyder någonting. Inte ens den har jag i år men jag och vovven överlever julen, jag lovar. | ||