Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 57 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Shinda | 2012-05-03 16:23 | |
I took the first bus out of Coca-Cola city 'Cause it made me feel all nauseous and shitty | ||
yogamama - Ej medlem längre | 2012-05-05 16:28 | |
Jag går i vinterskor på hösten Alltid förberedd för storm Jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar Jag har känslor utan uppehåll Jag har förlorat en tävling Men vunnit ett val Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av (melissa horn . jag sakanar dig mindre och mindre) | ||
Obstinat- | 2012-05-06 16:21 | |
Oh therapy, can you please fill the void? Am I retarded or am I just overjoyed? Nobody's perfect and I stand accused for lack of a better word, and that's my best excuse. | ||
Tinna | 2012-05-07 22:51 | |
"Ibland måste man bort för att kunna komma hem.." Movits! - På drift, Norrbotten | ||
Obstinat- | 2012-05-08 14:09 | |
I failed to see the truth. Now I can smile, the damage undone. Finally I have learned that I am the sun. | ||
Locomondo - Ej medlem längre | 2012-05-08 14:18 | |
Jag går barfota i en affär Tar en glassbåt, jag är kär Förut var jag sur och tvär Kanske kan jag trivas här.... Bob Hund | ||
Björn K-hamn | 2012-05-08 22:51 | |
Without your company I have so many holes to fill at least seven nights a week killing time I still feel fine I guess, my life was a mess When I shared it with you I was lonely. no i'm just alone Anna Ternheim, “Today is a good day” | ||
The Log Lady | 2012-05-08 23:43 | |
Låt gamla drömmar dö och dröm igen Tomas Andersson Wij - Romantiken | ||
Yonderboy - Ej medlem längre | 2012-05-09 00:52 | |
Evil men have no songs." How is it, then, that the Russians have songs Nietzsche | ||
AnneHag | 2012-05-09 11:12 | |
Everything back but you | ||
slickard | 2012-05-09 12:48 | |
'when you see a deer you see bambi, and i see antlers upon the wall' brad paisley | ||
Obstinat- | 2012-05-10 14:12 | |
I told myself that you were right for me, but felt so lonely in your company. Now you're just somebody that I used to know. | ||
FrökenFé | 2012-05-10 14:22 | |
"I always tell the truth, even when i lie" -Scarface | ||
Spira - Ej medlem längre | 2012-05-10 15:53 | |
...check my vital signs - no, I'm still alive... -Green Day, Bouleward of Broken Dreams | ||
try me - Ej medlem längre | 2012-05-10 19:13 | |
Cause even the stars they burn. Some even fall to the earth. We've got a lot to learn. God knows we're worth it. Jason Mraz - I won't give up www.youtube.com/watc...mp ;ob=av2e | ||
sluggo83 | 2012-05-11 02:54 | |
min fru hon gillar bara materialistiska saker Hatt, skor, gardiner och möbler Inte sköta barnen, inget hushållsarbete, från förra månaden tjata hon om nya tapater Jag sa min fru hon är snålast i hela västmanland som svarta änkan vill hon käka upp sin man vågar inte släcka lampan när hon bjuder på romans hon kanske käkar upp min fot hon kanske käkar upp min hand Jag sa min fru hon gillar bara materialistiska saker Hatt, skor, gardiner och möbler Inte sköta barnen, inge hushållsarbete, från förra månaden tjatade hon om nya tapater /// artist: Governor Andy! Låten heter: Girig | ||
Obstinat- | 2012-05-13 11:11 | |
Beväpna dig med vingar. Beväpna dig med sång. Beväpna dig med allting som du längtat och drömde om en gång. | ||
Gravendal | 2012-05-15 12:52 | |
Utblottade, mindre lyckligt lottade hatade, bespottade, super vi livet kortare Vi är inte guds bäst barn, för vi syndar lite oftare lidandet det piskar en, men smakar det så kosta're... | ||
Björn K-hamn | 2012-05-15 23:12 | |
Hon grabbar mej hårt om min arm när hon viskar: ”Det som varit kommer aldrig igen Så beväpna dej med vingar och slipa ditt hjärta Det är dags att fara vilse min vän Skynda, innan det är för sent” Jag fastnade med Nio broars väg på repeat igår och undrade varför jag så sällan lyssnar på Lemarc, efter andra vändan förstod jag. Nåja emellan i lagom doser njuter jag av honom. 95% av texterna känns som de talar till mig, men så kommer det krystade nödrimmet som är förklätt till något man inte förstår, varför i helvete skall han slipa sitt hjärta? | ||
Isblå - Ej medlem längre | 2012-05-15 23:18 | |
We're just two lost souls swimming in a fishbowl, year after year. Running over the same old ground, what have found? Same old fears, wish you were here. Pink Floyd - wish you were here | ||