Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ida-Fina | 2012-07-15 03:40 | |
"...each day's a gift and not a given right..." Nickelback - If today was your last day | ||
Obstinat- | 2012-07-15 09:52 | |
IShotQ-tile: Jag gjorde det i början, men fann att folk bara läste vilken låt det var och inte själva texten. Ungefär som i Vad lyssnar du på nu-tråden. Dessutom tror jag att du vet hur man googlar. Men om du själv får lust att delta i tråden och är färdig med att leka besserwisser är du välkommen att välja vilket sätt du vill. | ||
Obstinat- | 2012-07-15 10:01 | |
hundbiten: Åh, Imperiet. Fint. I tried to tell you time and time again, you know you'll have to pay the consequence. Now you're obsessed with such a pace, but slow and steady wins the race. | ||
125478 - Ej medlem längre | 2012-07-15 12:34 | |
It takes a fool to remain sane. | ||
125478 - Ej medlem längre | 2012-07-15 12:35 | |
Kunde aldrig gissat vad Körbergs låt hette. :P | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2012-07-16 09:37 | |
I am a polar bear I am a polar bear I am anything I want to be When nobody else is there | ||
Locomondo - Ej medlem längre | 2012-07-16 09:50 | |
Looks are deceiving, you better take care Things you think you see ain't necessarily there Don't judge a book by its cover or people by their color Thinking like that ain't gonna get you nowhere Macka B | ||
Obstinat- | 2012-07-18 22:06 | |
Det var vi som föddes någon gång på den tysta tiden, det var vi som kom från söder om stan. Det var vi som måste skrika livet ur oss bara för att veta att vi fanns och var. | ||
Obstinat- | 2012-07-20 12:47 | |
I was born too late, into a world that doesn't care. Oh, I wish I was a punk rocker with flowers in my hair. | ||
Obstinat- | 2012-07-21 13:18 | |
The rage and love, the story of my life. The Jesus of suburbia is a lie. | ||
hundbiten - Ej medlem längre | 2012-07-24 14:50 | |
Åh baby var har du varit vi har redan tänt på grillen vi har väntat här i regnet på någonting som inte händer och som aldrig kommer att hända Det är bara en vag känsla av att någonting gått förlorat Kent/999 | ||
yogamama - Ej medlem längre | 2012-07-28 21:56 | |
Den första gången jag såg på dig Och kände hur du såg på mig Då föll allting jag trott var sant Jag vet du kände likadant Du var så vacker då som nåt jag aldrig kunnat nå Och hjärtat slog ett slag för var förlorad dag Jag gömde mig i fantasin Så rädd för vad du kunde bli Men var gång som jag ljög för mig Så såg jag sanningen i dig Nu står du här idag med allt jag någonsin velat ha Och hjärtat slår ett slag för var förlorad dag | ||
Obstinat- | 2012-08-01 15:38 | |
Alla barnen ska på fest i kväll, se dom strålar som en sol. Och skriker rim och ramsor och skjuter med varsin knallpulverpistol. Och barnen leker pang boom krasch, alla tallrikar och glas. Inga fönsterrutor hela är, vilket satans ballt kalas. | ||
Moem89 | 2012-08-05 04:03 | |
"Take off your clothes and start digging for your soul" Johnossi - There´s a lot of things to do before you die | ||
peter | 2012-08-08 15:13 | |
Kär var mig alltid denna öde kulle och denna häck som skymmer större delen av horisontens rand för mina blickar. Men då jag sitter här i lugn begrundan manar min tanke fram en värld därbakom av rymder utan slut, av övermänsklig tystnad och gränslös, outsäglig stillhet som nästan skrämmer hjärtat. Och när vinden hörs susa svagt i dessa blad och grenar jämför jag den med ändlöshetens tystnad därutanför: då minns jag evigheten och döda tider, och den tid som lever i detta nu, och dess brus. Så, helt sakta drunknar min tanke i det omätbara, och i dess hav är det ljuvt att få förlisa. | ||
skrutta00 | 2012-08-10 02:23 | |
Fager kveldsol smiler stilt i heilag fred höjr kor starkt det brusar frå det bratte fjell Norsk sång från mitt vackra hemland Norge;) | ||
SkySpy_ | 2012-08-10 02:29 | |
Love is an excuse to get hurt and to hurt. 'Do you like to hurt?' 'I do. I do.' 'Then hurt me | ||
minigreen | 2012-08-10 02:36 | |
I pour my soul on these beats, so I can sleep without havin holes in my dreams cause at the end of the day I owe it to me and that's all. When the drugs don't work no more you get high on life, that's what they say when you're feeling down Believe me when I say life's appetite for destruction it's a motherfucka, don't let her eat ya So when you meet her, kiss her on the forehead tell her spirits live longer life, there is no death I'm so it, I'm so fit, if they say so put anything on my shoulder, I'll hold it like it's nothing I look you dead in the eyes and that look will never exit your mind, not even if your memories dies. (You will remember me for life.) | ||
Locomondo - Ej medlem längre | 2012-08-10 09:02 | |
I shot Reagan, I shot Sadat I'm gonna shoot you dead, in heaven you'll rot You're gonna rot in heaven, hear an Angels voice You're too bad for hell, although it's your first choice Rot in heaven, you're too bad for hell Rot in heaven, cause you're forgiven in hell Suicidal Tendencies | ||
harrok | 2012-08-10 11:03 | |
You gave me nothing, now it's all I got... One - U2 | ||