Spelrum
Giraffen | 43 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 74 |
Mobilspel
Pågående | 20 224 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snoosy | 2011-02-08 01:02 | |
![]() | le-lou, jag är själv rik. -.... out | |
le-lou | 2011-02-08 01:03 | |
![]() | que? och vad har det med saken att göra? Jag är fattig men röstar blått. So? om nån förstår Snoosys poäng. förklara gärna. | |
zlipzten - Ej medlem längre | 2011-02-08 01:04 | |
![]() | Jag är också rik och vacker men inte höger..hihi. Godnatt. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-02-08 01:04 | |
![]() | Jag tycker Carl Bildt har fått oförtjänt rykte som ful. Var inte han rätt smal ett tag? Om han hade värderat i Antikrundan tror jag inte så många hade kopplat Calle B-ful som stryk. I England hade han definitivt varit småhet. | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-02-08 01:05 | |
![]() | le-lou>> jag har försökt fatta om det finns någon poäng, men jag är bara förvirrad nu. | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-08 01:05 | |
![]() | Smaken är som baken. | |
Eiralicious | 2011-02-08 01:07 | |
![]() | Null, jag besvarade TS inlägget, skiter i er politiska svammel OT :) | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-08 01:09 | |
![]() | Fast det är inte OT eftersom snoosy drar likhetstecken mellan höger och ytlighet. | |
le-lou | 2011-02-08 01:09 | |
![]() | carl bildt var småhet ett tag på ett lite.. annorlunda sätt. nulltj - jag tror snoosy rullar runt i sedelbuntarna och sörplar champagne nu och skrattar högt åt att hon lämnade medelklassen kvar här .. ensamma med huvudet fullt av förvirrade tankar . "Vad ville hon.. egentligen?" Vem.. är hon? " "Vad hände.. det började med en trådbörjan, sen blev allt bara svart och så vaknade jag upp i mitt kök sprattlandes på golvet i mina hemmafärgade tajts?" Jag kommer gå mot sängen med huvudet fullt av tankar nu. Dålig nattsömn hägrar. | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-02-08 01:11 | |
![]() | Eira>> kul för dig. le-lou>> Och framför allt undrar vi om Snoosy är snygg. | |
Gautama | 2011-02-08 01:14 | |
![]() | Eira jag kan inte se att du svarade på snoosys inlägg alls med ditt förra inlägg. Att människor blir bedömda efter utseende i samhället är vi nog inte många som har sagt emot. Men som snoosy påstår att det finns vissa på facebook som bara accepterar "snygga" vänner är väl en annan sak. Och ett påstående som jag i alla fall tror ligger långt bort från sanningen. | |
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-08 01:15 | |
![]() | "Och framför allt undrar vi om Snoosy är snygg." Klart hon inte är. Framgår det inte tydligt att hon blivit mobbad för sitt utseende? Hon har väldiga komplex och försöker nu hitta bortförklaringar så som politiken och avundsjukan med facebookvänner. Glasklart. Ganska sorgligt. | |
Måns_E | 2011-02-08 01:16 | |
![]() | Det finns, hör och häpna Utseendefixerade, själviska och materialistiska personer som röstar vänster också. Liksom det finns Luffsiga, ovårdade, fritt tänkande högermänniskor med stort patos för sina medmänniskor. Det här var nog den mest fördomsfulla tråd (som inte handlar om muslimer) som jag har läst på Beta. Klart underhållande :) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-02-08 01:18 | |
![]() | ja, fantastiskt rolig tråd =) | |
tipitina | 2011-02-08 01:18 | |
![]() | Instämmer med Måns_E. Trevlig kvällsunderhållning. | |
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-08 01:20 | |
![]() | Måns :D Sant. Jag läste igenom hela tråden och det var det roligaste idag. Kanske säger mer om mig men... :) | |
Yonderboy - Ej medlem längre | 2011-02-08 01:20 | |
![]() | Vet inte om trådskaparen försöka säga mer än han/hon framställer här. Menar trådskaparen att man bara vill ha framgångsrika sociala vänner eller menar trådskaparen just att man är just bara är intresserad av bildsköna vänner på facebook. Det känns lite som trådskaparen är inne på eskludering av sociala gemenskaper, vilket är per definition sant. Alla har inte de instrument för att lyckas ingå i alla gemenskaper. Samhället är starkt stratifierat. | |
Tjattefackap | 2011-02-08 01:57 | |
![]() | går man tillräckligt långt ut åt höger så har ju snoosy faktiskt rätt. även om snygg får bytas ut mot vit och ytlig mot totalt dum i huvudet. | |
Dersu | 2011-02-08 05:52 | |
![]() | Det är en rätt fantastiskt mental kullerbytta att samtidigt som man anser sig vara öppen och fördomsfri veta hur ngn är, vad dom tänker och vilka värderingar dom har beroende på vilket parti dom röstar på eller vilka vänner dom har på fb. Allt detta helst utan att någonsin ha träffat, sett eller hört ngt om personen. Om du är så öppen som du säger så prova med att vara det mot dig själv. Var öppen för att det här kanske inte riktigt stämmer och att du sitter inne med rätt hårda fördomar om andra människor baserade på i princip ingenting. Låter det verkligen rimligt att du kan veta hur en person är baserat enbart på hur dom röstar? Det är skitlätt att gå runt och störa sig på alla andra och se hur 'fel' dom gör och har hela tiden, det är normalt och brukar kallas för att man har en dålig dag. Att verkligen tro att man har rätt och inte inse att man faktiskt inte har ngn aning som helst om hur ngn man aldrig träffat tänker eller är, det är inte så normalt. | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2011-02-08 08:00 | |
![]() | hahahahaha.... Det här var den roligaste tråden på länge. Sån fantastisk slutledning och vilka underbara "fakta"... Jag har en snygg vänstervän på FB, måste jag ta bort honom då? Synd för han e ganska kul... | |