Spelrum
Giraffen | 11 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 12 |
Mobilspel
Pågående | 21 229 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Miss_jk | 2006-10-30 23:44 | |
Nä, DIF vill inte rill RL och definitivt inte att solna aik vinner SM-guld. Därför förlorar vi. | ||
M_O_R_R_E | 2006-10-31 00:12 | |
men å suportrarna må hata AIK men jag tror inte att spelarna gör det | ||
Miss_jk | 2006-10-31 00:22 | |
5-0 Ni har redan gjort det! Vad jag vet ställde solna aik upp med följande spelare vid den insatsen: Daniel Andersson, Jimmy Tamandi, Karl Corneliusson, Benjamin Kibebe, Per Nilsson, Stefan Ishizaki, Daniel Tjernström, Andreas Andersson, Svante Samuelsson, Mats Rubarth samt Samuel Ayorinde. Alltså vad jag kan se inte supporters utan fullbordsproffs som fick röven full, och det stinker än! | ||
pilutta-dej | 2006-10-31 01:22 | |
Eftersom Miss_jk är på hugget vill jag hugga tillbaka och påstå att det väl ändå heter fullblodsproffs. Nåväl till saken. Jag tänker aldrig bli särskilt flitig med att gå på matcher, men tar mig friheten att hålla på AIK ändå. Det är ju tjafsigt att bråka om vilka som får räknas som fans. Själv valde jag att gå på Bruce Springsteen i stället i kväll, får man ha andra intressen? Heja AIK, hur det än går! God natt. | ||
M_O_R_R_E | 2006-10-31 01:26 | |
asså vad snackar du om miss_jk | ||
Miss_jk | 2006-10-31 10:04 | |
Att solna aik's SPELARE la sig mot MFF när dom kunde ha hjälpt Djurgårn till SM-guld... Ahaa, ni har redan glömt det! Eller du kanske inte gick på fotboll på den tiden? | ||
kickilickan - Ej medlem längre | 2006-10-31 10:23 | |
usch,,va ni tjafsar i denna tråd,,,å då handlar det om fotboll!! Vill sticka in med lite kärlek;-) Älska mer!! | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2006-10-31 12:11 | |
"heja kicklickan" ;) | ||
OneW | 2006-10-31 12:26 | |
väldans vad alla icke-AIKare och icke-Elfsborgare har en massa oväsentliga åsikter om slutspurten! Ni har ju inte ens en chans .. inte så mycket som en pust på att ens sniffa på guldet. Kom med lite konkreta inlägg om matcherna i stället. Gais var ett riktigt bra motstånd för AIK i går. Regnet var ett överjävligt motstånd för både Gais och AIK. Trist att en så viktigt match ska avgöras under sådana förhållanden. Tur att det inte var Fröjdflöjt som dömde i alla fall. | ||
LasseBjörn | 2006-10-31 13:14 | |
Nu är det ju faktiskt så att Djurgården ska möta just Elfsborg så jag förstår inte riktigt vad du menar med att åsikter om denna match är oväsentliga. | ||
Miss_jk | 2006-10-31 13:16 | |
Nej, och det har vi väl inte påstått heller? Oavsett det så har vi ju all rätt i världen och ha åsikter om vilka vi vill ska vinna resp. inte ska vinna. Eller? | ||
OneW | 2006-10-31 13:22 | |
du får ha hur mycket åsikter som helst. även barnsligheterna som medgångssupportrar och Solna ajk. Men jag kan ju inte påstå att det tillför mycket till en givande diskussion. | ||
OneW | 2006-10-31 13:28 | |
vad härligt att vi inte tycker samma! Jag har redan förstått att du gillar meningslösheten medans jag gillar fotbollen! www.aftonbladet.se/v...13 ,00.html En förlust mot Elfsborg skulle förhindra värsta rivalen AIK från att vinna SM-guld. Så hur tänker spelarna i Djurgården inför söndagens match? - Som djurgårdare är det självklart att vi vill att Elfsborg ska vinna allsvenskan, säger Mattias Jonson. Det är precis sådana uttalande som skapar debatt om läggmatch. Men Djurgården har för mycket att spela om. Det är inte omöjligt att dom kniper 3.dje platsen. Det kommer bli en intressant match på Sthlm stadion! | ||
LasseBjörn | 2006-10-31 13:38 | |
Jag tycker att det är bra av Jonson att säga vad han tycker, rakt ut och inte köra det vanliga svamlet man brukar få höra. Håller också med Jonatoon om att prio 1 bör vara att Allmänna Idrottsklubben, med hemvist i Solna, går miste om guldet. | ||
OneW | 2006-10-31 13:39 | |
Tror inte Djurgårdens sponsorer tycker samma lika som supportrarna. OM detta mot alla förmodan skulle ske skulle det innebära miljonförlust för klbben och jag tror verkligen inte någon spelare, ledare eller supporter vill ha det på sitt ansvar. | ||
Miss_jk | 2006-10-31 13:53 | |
OneW: Gällande debatten om medgångssupporters är det synonymt för dina vapendragare och våra antagonister från solna. I brist på sportsliga framgångar är det ju alltid bekvämt att svamla lite om saker runt omkring. Din koll på den avslutande omgången av allsvenskan är inte direkt hundraprocentig - Vad jag vet så spelas sista matchen på Borås Arena och inte på Stockholms Stadion. Förövrigt är det din galgförening som gav läggmatchen ett ansikte! 5-0, 5-0 och här kommer det igen 5-0!!! 11-10 *apa* | ||
OneW | 2006-10-31 13:59 | |
förlåt mitt sakfel om arena. Övriga barnsligheter avböjer jag att kommentera. | ||
Miss_jk | 2006-10-31 14:03 | |
OneW: Fine, du vek ned dig precis som råttor i allmänhet gör. Fotboll är mer än fotboll! INSE! | ||
OneW | 2006-10-31 14:49 | |
jag nekar inte till något men tycker att diskussionen i allmänhet med dig är ointressant. Jag får väl skriva när jag vill och vad jag vill med vem jag vill? | ||
LasseBjörn | 2006-10-31 14:51 | |
Är det någon som påstått motsatsen? | ||