Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 20 279 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Blasse | 2025-03-23 07:59 | |
![]() | Ja parkering har blivit en konstig grej parkerade i ett garage en gång parkeringsautomaten fungerade inte men en våning under fungerade den slog in reg nummer och trodde det var lugnt men fick bot i alla fall försökte överklaga men eftersom jag betalat på fel våning så fick jag till slut betala böterna | |
Minibitt | 2025-03-23 08:42 | |
![]() | Blasse Det tycks som om man alltid förlorar mot parkeringsvakterna. Jag parkerade ca 2 min på en parkering där man fick stå en timme. Döm om min förvåning när jag fick en parkeringsbot på 800 kr. Jag stod för nära en vändplats. Jag skulle ha uppmärksammat skylten på andra sidan vägen. Bredvid fanns en handikapparkering och en pil. Om någon står på handikapparkeringen så kan ingen vända där och pilarna är så missvisande. Jag var nyinflyttad här. Om du står en timme på dessa parkeringar och sedan flyttar bilen så kan du stå en timme till på parkeringen bredvid. Konstiga regler. | |
Blasse | 2025-03-23 09:20 | |
![]() | Jo det är konstigt med vissa parkeringar jag såg en gubbe som flyttade bilen till en ruta bredvid den han stod parkerad på och då tycker jag att det är löjligt med sådana regler! Stå 15 minuter på en plats sedan flytta bilen till ruta bredvid | |
Minibitt | 2025-03-23 13:26 | |
![]() | Blasse Håller med. Ibland är jag volontär vid ett serviceboende. Måste flytta bilen varje timme. Onödigt! Jag tar ju ändå upp en plats. | |
Blasse | 2025-03-24 08:22 | |
![]() | Jo så är det men jag försöker parkera på platser där jag inte behöver flytta bilen men som sagt ibland är man tvungen | |
Minibitt | 2025-03-26 09:01 | |
![]() | För några år sedan hade jag massor med marsvin, 26 st, som mest. Jag födde upp över 150 st. När min man dog för 5 år sedan fick jag ner antalet till 13 st. När jag flyttade till Kristinehamn för 3 år sedan hade jag 8 st med mig. Nu är det ett marsvin kvar. Det är 8 år och 3 månader. Igår var marsvinet dåligt, inget konstigt med det. Det höll på att dö, när det var fyra dagar. Marsvinet bet sin mor när det skulle dia och höll på att svälta ihjäl. Jag födde upp det på kattmjölksersättning. Vanlig ålder på marsvin är 3 till 5 år. Varje gång marsvinet blir sjukt ge jag C- vitamin och honung. Det fungerade den här gången också. Idag äter den och är som vanligt. | |
Blasse | 2025-03-26 10:59 | |
![]() | Vad skönt för det lilla livet att han har en sådan omtänksam matte | |
Gnillot - Spelvärd/Forumvärd | 2025-03-26 17:25 | |
![]() | Jag har raderat ett antal SPAM, tack för att ni säger till! | |
Blasse | 2025-03-26 17:52 | |
![]() | Tack Gnillot | |
Lemure | 2025-03-26 22:40 | |
![]() | Har tydligen åkt på samma influensa som Minibitt hade förra veckan…Bröt ut när jag jobbade helg i Danmark på en Salladsfabrik, hostade upp lungorna och blötte hotellsängen med svett och kan fortfarande knappt stå på benen, så snart har väl hela Danmark fått skiten också, är jag rädd :( | |
Blasse | 2025-03-29 16:08 | |
![]() | Usch det låter illa | |
Lill-IT | 2025-03-30 09:55 | |
![]() | Ja du Lemure, det låter som om du kan ha startat en egen epidemi.. Patient zero. Du får krya på dig! | |
Minibitt | 2025-04-01 09:18 | |
![]() | Igår var jag så nöjd med mig själv. Städade hela mitt hus, lagade mat för te dagar, bakade mitt goda havrebröd, marsvinet fick städat, har bara ett kvar, det är snart 8,5 år gammalt. På em körde jag min bil i en snabbtvätt, orkar inte med att ta den i tvätthallen, pga ryggskott. Sedan städade jag min bil i två timmar, på uppfarten, gjorde inpackning på håret och fixade det. Tvättade och tog reda på tvätten. Strök och fixade örngott mm. Sedan sjönk jag ned på min balkong, i solen med ett glas vitt, med frysta bär i. När jag la mig ned kändes det som jag hade ramlat ned för en trapp, men hunden måste ut. I morse när jag vaknade sa min kropp ” Vila idag! Jag lyder. Ska sitta på balkongen och sola i em. Har varit ute med hunden. Ligger i sängen och ser på TV. En lat dag väntar. | |
Blasse | 2025-04-02 07:36 | |
![]() | Bravo Minibitt | |