Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lilla Kotten - Ej medlem längre | 2013-12-12 19:44 | |
If I travel all my life And I never get to stop and settle down Long as I have you by my side There's a roof above and good walls all around You're my castle, you're my cabin And my instant pleasure dome I need you in my house Cause you're my home Billy Joel - You're my home | ||
1000years | 2013-12-13 00:40 | |
For them that must obey authority That they do not respect in any degree Who despite their jobs, their destinies Speaks jealously of them that are free Do what they do just to be Nothing more than something They invest in. Bob Dylan -It's Alright, Ma (I'm Only Bleeding) | ||
Tinna | 2013-12-14 08:40 | |
Tråkigt blir det ofta när man står där helt själv För det bästa som kan hända vill man dela med en vän Om nån hjälper till så kan man klättra högre upp Om man inte orkar är det någon som kan ge en skjuts Om du vill hålla i min hand Blir jag inte lika rädd Om jag får hålla i din hand Så kan vi gå två i bredd Timbuktu - Stor nog | ||
Tinna | 2013-12-29 15:54 | |
Du kanske aldrig når det du vill nå Men du når mig Du kanske aldrig får den du vill få Men du får mig Håkan Hellström - Valborg | ||
Obstinat- | 2014-01-12 16:41 | |
And I want you, and I want you, and I want you, so it's an obsession. | ||
Iris M | 2014-01-14 23:10 | |
Now I know that I don't belong - I don't care You're a scar burned into my skin Can't hold on - can't move on 5FDP - weight beneath my sin | ||
Gunilla _ | 2014-01-17 21:59 | |
Cause all of me Loves all of you Love your curves and all your edges All your perfect imperfections Give your all to me I'll give my all to you You're my end and my beginning Even when I lose I'm winning Cause I give you all of me And you give me all of you, oh John Legend - All Of Me | ||
Obstinat- | 2014-01-20 17:09 | |
I don't love you anymore, I don't think I ever did. And if you ever had any kind of love for me, you kept it all so well hid. | ||
pink ribbon - Ej medlem längre | 2014-03-28 06:31 | |
Vill du bli respekterad av din avbild Får du visa din avbild respekt Björn Afzelius | ||
Tinna | 2014-12-01 17:22 | |
Åh, åh döden Hör vår fråga Kan du spara dom som vi tycker om Ännu ett år / Åh döds - bob hund | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-12-01 18:35 | |
I started swearing to my god And on my mother's grave That I would love you to the end of time I swore I would love you to the end of time So now I'm praying for the end of time To hurry up and arrive :) Paradise by the dashboard light - meatloaf | ||
Stellina | 2014-12-01 23:10 | |
:)) I know this is the same road I took the day I left home But it sure looks different now Well I guess I look different too 'Cause time changes everything Bobby Bare - 500 miles away from home | ||
punatulkku | 2014-12-02 00:29 | |
I ett fotoalbum där står tiden stilla mellan pärmarna är allting som förut och varenda gång vi bläddrar ibland minnen kan vi le och säga: "Tänk så man såg ut".' Tunga moln de sänker sig, som ett täcke över stan Jag vandrar för mig själv på väg, till ja vem vet vad Jag är förlorad här, här i min egen värld Oh, jag önskar det gick vrida klockan tillbaks Och det gick att stanna precis där vi var Är ingen dansbandsfantast men dom här två låtarna lär jag spela dagligen när jag fyllt "tant" ;) Absoluta favoriten är dock: Du Det är nånting jag vill säga dig Det är mörkt nu Och du har lagt dig Och jag ligger här brevid Och jag vill att du ska se Ååh hoppas du kan läsa mina tankar... | ||
johnbonham | 2014-12-02 08:49 | |
Ack den som vore drottning ibland eskimåer, då skulle med förvåning jag genast beslå er, jag skulle gå ikring uti gröna trikåer med små, små gula prickar på - tjänare på er! *FIA JANSSON | ||
kattamaran | 2014-12-02 11:48 | |
91För körledaren. En psalm av David. 2Jag vill tacka dig, Herre, av hela mitt hjärta, vittna om alla dina under. 3Jag vill jubla av glädje över dig och lovsjunga ditt namn, du den Högste. 4Ty mina fiender vek tillbaka, de vacklade och gick under för din blick. | ||
DrMartens | 2014-12-02 21:31 | |
Why can't you be more like that Lloyd Braun? | ||
AndoKongo | 2014-12-02 23:34 | |
Min vän har 1 dilemma, För vägarna är 2. Ska han svälja sin stolthet vara 3vlig och gå. Eller sätta hårt mot hårt, Som innebär att av4 stål, Han har levt många hundår varav 5 inlåst. Han säger nu ska de statuera 6 empel, Han är så 7kt trött på att bli sp8d på. 9 månader tar livet att bli till, Men blott en 10ndel sekund slocknar de på. :) | ||
DrMartens | 2014-12-02 23:51 | |
Jag vill inte kritisera 1 försök Men detta lät så löjligt som 2 Så siffran 3 dök upp Men på julbordet finns inte tupp Kanske dock en fyra Och en femma väger tungt | ||
kryddeluntan | 2014-12-03 10:06 | |
Vissa människor föds postumt -Fredrich Nietzche- | ||
RIDICULOUSS | 2014-12-03 12:38 | |
SONNET 18 Shall I compare thee to a summer's day? Thou art more lovely and more temperate: Rough winds do shake the darling buds of May, And summer's lease hath all too short a date: Sometime too hot the eye of heaven shines, And often is his gold complexion dimm'd; And every fair from fair sometime declines, By chance, or nature's changing course, untrimm'd; But thy eternal summer shall not fade Nor lose possession of that fair thou ow'st; Nor shall Death brag thou wander'st in his shade, When in eternal lines to time thou grow'st; So long as men can breathe or eyes can see, So long lives this, and this gives life to thee. (Shakespeare) | ||