Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 20 299 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-12-03 13:59 | |
Sardinen vill att burken öppnas mot havet. Werner Aspenström | ||
Björn K-hamn | 2014-12-13 00:08 | |
"Bara för att, nånstans skall man va" Sönder boulevard, Thåström | ||
katchen - Ej medlem längre | 2014-12-13 17:35 | |
Vet inte om någon skrivit det tidigare... Men låten My way med Frank Sinatra är den bästa låttext jag hört. Spot on. Normalt sett lyssnar jag inte på texter så mkt, men den här träffar en i hjärtat. Både musik och text är helt perfekt. Känslan i kroppen jag får av den låten är precis så jag tror man nog känner så där i slutskedet av livet. Lite sorgligt av känslan av att livet är slut, men med acceptansen av att det faktiskt är dags. En överblick över sitt liv, och ja visst, livet var inte perfekt, men han levde sitt liv så gott han kunde. "I did it my way", och mer än så kan ju ingen begära av livet. Fint! | ||
katchen - Ej medlem längre | 2014-12-13 17:37 | |
Bitterljuvt är väl kanske ordet. | ||
Obstinat- | 2016-08-25 11:09 | |
Dumb hearts get broken Just like china cups The language of love Has left me broken on the rocks | ||
willba | 2016-11-01 10:14 | |
En bit ur texten från Power of Love med Frankie goes to Hollywood..... This time we go sublime Lovers entwine-divine divine Love is danger, love is pleasure Love is pure-the only treasure I'm so in love with you Purge the soul Make love your goal The power of love A force from above Cleaning my soul The power of love A force from above A sky-scraping dove Flame on burn desire Love with tongues of fire Purge the soul Make love your goal I'll protect you from the hooded claw Keep the vampires from your door | ||
SmålandsMira | 2016-11-03 11:20 | |
Imagine there's no countries It isn't hard to do Nothing to kill or die for And no religion too Imagine all the people living life in peace John Lennon | ||
rizzer | 2016-11-03 12:17 | |
Mer av Lennon "Life is what happens to you while you’re busy making other plans" från Beautiful boy (1980) | ||
SmålandsMira | 2016-11-03 12:58 | |
Jag kan inte se min spegelbild i vattnet Jag kan inte säga sorglösa ord Jag hör inte mitt eko slå mot gatan Kan inte minnas vem jag var igår Men bara om min älskade väntar Om jag hör hennes hjärta sakta slå... Bara om hon låg här tätt inuntil mig Kan jag bli den jag var igår Nattionalteatern, Bara om min älskade väntar. (Bob Dylan.) | ||
Obstinat- | 2016-12-28 20:38 | |
Fast jag inte sett dig på så länge Tänker jag på dig ibland Det var nånting som fastnat på mig nåt som aldrig helt försvann Fanfanfan det skulle varit du Fanfanfan det skulle varit du | ||
Rabiesvaccin - Ej medlem längre | 2016-12-28 20:42 | |
The voice of pain once said to me Don't believe what you see or hear As soon as you see the lamb You know that the wolf is near Tyla J Pallas/The Dogs d'Amour | ||
SmålandsMira | 2016-12-29 13:00 | |
Varje gång du möter min blick blir min värld en aning större Varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod Kent - Varje gång du möter min blick | ||
pogu | 2016-12-29 21:20 | |
Ibland är två en för många, När man bara vill vara i fred. Björn Afzelius – Man kan inte äga varann Är man lydig, belönas man och hyllas Revolterar man mister man allt Björn Afzelius - Ikaros | ||
MiaFredrika | 2016-12-29 21:59 | |
Keep your sympathy Don't need the healing to start You've gone Gone and made a beautiful hole in my heart Elbow - My Very Best | ||
MiaFredrika | 2016-12-29 22:00 | |
How dare the Premier ignore my invitations? He'll have to go So, too, the bunch he luncheons with It's second on my list of things to do At the top is stopping by Your place of work and acting like I haven't dreamed of you and I And marriage in an orange grove You are the only thing in any room you're ever in I'm stubborn, selfish and too old Elbow - Starlings | ||
Boel73 - Ej medlem längre | 2016-12-29 22:12 | |
Det finns ett sätt att älska Men tusen sätt att gå Vilket jag än hade valt skulle du aldrig förstå,,, Peter LeMarc | ||
pehaxa | 2016-12-30 00:30 | |
Stay sane inside insanity | ||
Rabiesvaccin - Ej medlem längre | 2016-12-30 01:21 | |
I'm gonna go down fighting Nazareth | ||
Obstinat- | 2016-12-30 13:05 | |
Thought I ran into you down on the street Then it turned out to only be a dream I made a point to burn all of the photographs She went away and then I took a different path Green day | ||
Bob100 | 2016-12-30 18:43 | |
In a place they say is dead, in a lake that's not in motion, I believe... there's an ocean. | ||