Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 52 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
MiaFredrika | 2016-12-30 19:45 | |
I've been working on a cocktail called "Grounds for Divorce" Elbow - Grounds for Divorce | ||
SmålandsMira | 2016-12-31 14:48 | |
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din. Håkan Hellström | ||
Björn K-hamn | 2017-01-03 19:23 | |
"Feeling dejected, feeling like a child might feel" My Secret Garden, Depeche Mode | ||
yora - Ej medlem längre | 2017-01-03 20:34 | |
Everyone knows what's going on in the world I don't even know whats going on in myself The The | ||
gurkan31 | 2017-01-03 21:47 | |
Håna oss Vi rör oss, ni står still Kent "747" | ||
Skedvi | 2017-01-03 21:58 | |
Plattan ner i botten och mätarn står i topp Då plötsligt i vår spegel en snutbil dyker upp Men döm av min förvåning när snuten kliver fram Han ville bara rejsa, en ragger även han Sensmoralen i det här är rätt Stå på gasen så blir allting rätt Ska ni med på en raggartur med riktigt klös Sitt breve, drar i 100 knyck vilket jäla ös. Köra fort som fan Ronny å Ragge | ||
icy | 2017-01-04 19:31 | |
Nu mitt hjärta är det dagar tills du åker och du måste nog snart veta vart jag står Om det pirrar i min mage när jag ser dig Om min värld vänds ut och in den stund du går Om jag kommer sakna ha nån som jämt bryr sig Nån som väger upp för allt jag inte kan Nån som flyr med mig när staden står i lågor Varje gata som vill bränna upp mitt namn Ja, hur fan känns det, Ja, hur fan känns det egentligen? Ja, hur fan känns det, Ja, hur fan känns det egentligen? Åh, känn efter hjärtat bränns det? Med dig när jag aldrig matchar hur du känner När mitt hjärta slår rätt långsamt, slår ditt fort Och jag letar desperat med stetoskopet Efter orytmiska slag på din nivå Eller ställa in min hjärna på frekvenser Ta emot allting jag aldrig annars får Alla viskningar från dig som finns i rymden Alla löften ifrån Gud om att det går Ja, hur fan känns det, Ja, hur fan känns det egentligen? Ja, hur fan känns det, Ja, hur fan känns det egentligen? Åh, känn efter hjärtat bränns det? Som en vibration i munnen när min tunga möter din, Nåt som säger allting osagt, allt jag aldrig släpper in Säg nu ärligt hjärtat, bränns det? Säg nu ärligt hjärtat, bränns det? Ja, hur fan känns det, Ja, hur fan känns det egentligen? Hur fan känns det egentligen - Simon Norrsveden Grymt vacker...lyssna...:) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-01-04 20:57 | |
Och Du är fett bra :) | ||
Obstinat- | 2017-01-11 03:05 | |
All this time I was finding myself And I didn't know I was lost | ||
Obstinat- | 2017-01-12 09:53 | |
Jag är tjugofyra Bara en liten gnista Bara ett ord kan sätta eld på en skog | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-01-12 11:35 | |
När inga ungar längre finns är allting slut vad är det så för mening att man står ut | ||
hårfint - Ej medlem längre | 2017-01-13 22:59 | |
I natt jag drömde.. | ||
Obstinat- | 2017-01-25 09:36 | |
Before you tell yourself It's just a different scene Remembering is just different from what you've seen Stone sour | ||
Mathiasis | 2017-02-20 22:37 | |
Som det strålar från ditt hjärta Som en motorväg av ljus Genom hålet i mitt hjärta Kommer räddningen till slut… | ||