Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 37 |
Mobilspel
Pågående | 20 754 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bitte - Administratör | 2010-01-08 21:35 | |
![]() | Lite retsamt försöker man se ut som *inte* föll jag det var väl ingen som såg det i alla fall =) Bitte | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-08 21:38 | |
![]() | Lill-IT, det är väl kvinnligt att sitta där hjälplös och klippa med ögonfransarna medan man väntar på en manshand som drar upp en? ;) | |
Lill-IT | 2010-01-08 21:43 | |
![]() | Hehe... eller inte. Nu är det slut på nätta små kängor med liten klack och nästan inget mönster under. Nu blir det snowboots och broddar! | |
Minta | 2010-01-08 21:45 | |
![]() | Jag kom att tänka på när jag avslutat ett jobb på datorn, och vårdslöst nog inte säkerhetskopierat det och min hund hoppar upp på datorn och välter den och den totalkraschar. Jag lämnar in den och betalar ca. 4000 för att se om något går att rädda, men icke. Min i övrigt kära hund har ocks¨å ätit upp mattfransar som också kostade ca 4000 att återställa. | |
Lill-IT | 2010-01-08 21:51 | |
![]() | Visst är de härliga de små liven? ;)) | |
anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-08 23:47 | |
![]() | Ipoden la av. Jag hatar ipods. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-09 00:39 | |
![]() | Retar mig på att anneli har ipod medan jag själv har typ vevgrammofon. Det känns inte logiskt. | |
anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-09 00:42 | |
![]() | Jag fick den av min son..han fick en yngre modell..jag fick vad jag fick. | |
Kadgar | 2010-01-09 00:43 | |
![]() | Retar mig på att jag lärde min kära mor spela betapet....kostar mig minst 1 timme per dag :) | |
apbur | 2010-01-09 01:16 | |
![]() | Retar mig på att smilegubbar har missbrukats så på internet att folk tenderar tolka en text utan dem som sur istället för neutral. Jag har själv tvingats anpassa mig eftersom jag är trött på att bli missförstådd. Jag skulle skicka ett SMS till en person jag inte känner så väl. Upptäckte att jag hade lagt till tre fjantiga smilegubbar i meddelandet av rädsla för att bli missförstådd. Lade ifrån mig telefonen och konstaterade att världen blivit sjuk. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-09 01:27 | |
![]() | Ha ha, apbur! Känner igen det där. Svårt att hitta balansen. Svårt att hitta sig själv på internet helt enkelt. :) Retar mig på att någon använde ordet "respekt" som en delförklaring till varför den inte hör av sig. Eh...på tal om sjuk värld. | |
Q-tile - Ej medlem längre | 2010-01-09 01:37 | |
![]() | Jo apbur, också tänkt på det där. Får ibland höra av bekanta att de tycker det ser alltför stramt och strikt ut, som jag skriver. På andra sidan av myntet har det gått helt inflation i att uttrycka sin glädje textligt. Har man inte med minst en smiley med åtminstone tre dubbelhakor av glädje kan man ju inte vara särskilt sprudlande upprymd. Snart förstår ingen vad adjektiven betyder heller. | |
Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-01-09 01:44 | |
![]() | Den där jävla idioten jag just tog bort från MSN. Snacka om att ha problem. Ingen från Beta som tur är :) | |
monew | 2010-01-09 11:27 | |
![]() | tomtar | |
monew | 2010-01-09 11:29 | |
![]() | killar som inte kan städa lättja vinterplufs idiotkompis med för stort ego förlust jävla tomtekille med konstigt beteende | |
katalias - Ej medlem längre | 2010-01-09 11:32 | |
![]() | I en annan tråd frågades en skribent om varför h*n "är så sur och tvär". Jag blev rätt paff för jag läste inte alls in såna känslor, tvärtom. Så jag måste hålla med. Detta otyg med smajlisar (som jag också känner mig tvingad att använda ibland för att vara övertydlig) har förstört vanlig läsförståelse. Tråkigt! (Undrar om mitt inlägg nu kommer att tolkas som argt eller surt.. ) | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-01-09 11:45 | |
![]() | Har det inte alltid varit tradition att avsluta med något trevligt när man lämnar skriftliga meddelanden till varandra? Eller skriva under sitt namn. Ett alternativ till smileys är att skriva under med en vänlig hälsning eller sitt namn. Mvh /Larvbrud | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2010-01-09 11:52 | |
![]() | Ännu värre :) :) MVH/Tanten | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-01-09 11:55 | |
![]() | Det såg inte alls ut som en tvättstugelapp, Tanten, inte alls... | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2010-01-09 12:01 | |
![]() | Men seriöst, det är ju ingen privat brevskrivning utan ett forum där ens nick redan är på plats. Blir väldigt mkt kaka på kaka. | |