Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
dinodog | 2017-01-10 19:29 | |
Usch då kryddis. Hoppas att de kollar upp så att hon inte har urinvägsinfektion. Äldre kan bli förvirrade och lite borta om de har det | ||
kryddeluntan | 2017-01-10 20:20 | |
Tack Dino o en dum en för er omtanke. De ska kolla om det är en urinvägsinflammation. Jag har pratat med en tant som står henne nära och även en kusin till min man. Hon är pensionerad läkare och det kändes bra att kunna prata med henne och jag kunde ju återge all medicinsk fakta. Hon sa att det kan vara små blodproppar i hjärnan, " tior", som inte syns på röntgen, men att man återhämtar sig efter några dagar. | ||
Mormodern49 | 2017-01-10 20:32 | |
Det är tanke jag också hade kan jag tala om nu , ville ej säga det förut . Något som har med proppar i hjärnan att göra . Bättre att du fick reda på det av någon annan tyckte jag . Men är det en tia så brukar de återhämta sig snabbt utan några nämnvärda komplikationer . Förstår att det är jobbigt för er nu . Hoppas på bättring för er inblandade ! | ||
kryddeluntan | 2017-01-10 21:15 | |
Nu har jag också pratat med min svägerska. Varför är det så himla kallt på sjukhus? Inte nog med att håller på att frysa ihjäl ute, som jag frös på akuten. Har det med baciller att göra, att de inte trivs i kyla. | ||
en dum en | 2017-01-11 07:00 | |
Undrar om det är på väg mot fullmåne, för inte mycket sömn här inte. | ||
kryddeluntan | 2017-01-11 07:04 | |
Japp, snart fullmåne. Har sovit som en kratta, men lite kaffe så piggnar man nog till. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-01-11 07:15 | |
Ja det är dygnet då det är fullmåne, människor som är mycket påverkade av månen har haft skördag i går och det slutar i morgon . Hoppas ni får en bra DAF trots fullmåne. | ||
dinodog | 2017-01-11 07:50 | |
Jaha är det dags för fullmåne igen. Det förklarar varför jag inte kan sova ordentligt. Vaknar mitt i natten och är klarvaken. | ||
Mormodern49 | 2017-01-11 15:37 | |
Godmiddag ! Tänk att det har jag aldrig varit med om att sova dåligt för att det är fullmåne . Förövigt sover jag för detmesta utmärkt bra . Inga problem med sömnen . Vilket jag är glad över , den är så viktig . | ||
dinodog | 2017-01-11 17:06 | |
Va du glad för det Mormorden49. Är helt hopplöst flera av mina väninnor har samma problem. | ||
Mormodern49 | 2017-01-11 17:28 | |
Tack! Men det kommer säkert att hända mig också någon gång . Te.x om man drabbas av stor sorg eller dylikt . | ||
Bitte - Administratör | 2017-01-11 17:34 | |
Brukar kolla läget här kalender-365.de/mank...le nder.php Bitte | ||
kryddeluntan | 2017-01-11 18:16 | |
Huu vad det blåser här, skönt o vara hemma. Det var som du trodde Mormodern, det var en tia som ställer till det för makes faster. Det är ingen fara med henne men hon är kvar på sjukhuset. Jag är rena rama sambandscentralen och ringer till makens kusiner. Jo, var till tandläkaren igen då jag inbillade mig att jag hade fått en infektion i överkäken, det var helt normalt vid läkningen. Nä, nu har den här kärringen fått käftnoja. Bäst och skärpa sig :-) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-01-11 20:48 | |
Hemskt med tandläkaren krydda tur det inte var något allvarligt | ||
Bitte - Administratör | 2017-01-12 08:07 | |
Ny dag även denna blåsig men i dag med ett lätt snöfall , Jobb och sedan på hockeyderby i Luleå .. Bitte | ||
kryddeluntan | 2017-01-12 08:11 | |
Blåsigt och regnigt. Snart iväg till jobbet. | ||
Boel73 - Ej medlem längre | 2017-01-12 09:30 | |
Till alla frusna,,skickar jag hem varma vindar ( 21 gr) från Sydafrika!! Ska passa på och njuta idag,, imorgon hemfärd igen:). | ||
Mormodern49 | 2017-01-12 15:29 | |
Tack Boel dem tar jag genast emot ! Längtar efter värme . Här ska det ju bli kallare till helgen . Sorry ! | ||
kryddeluntan | 2017-01-12 16:25 | |
Tack Boel, det behövs. Idag var det rena skridskobanan ute. Jag tog mig över en gata mot busshållplatsen, men fastnade i en snödriva och höll i en lyktstolpe. Bena bara darrade. En liten gumma med rollator kom och jag frågade om jag kunde hålla i ett handtag. " ta rollatorn, jag klarar mig bättre", sa gumman och hjälpte mig till hållplatsen. Ja jisses, mycket ska man vara med om. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-01-12 19:08 | |
Så gick den här dagen ,blivit illa behandlad av någon som inte mådde bra, jaja det ingår i livet | ||