Spelrum
Giraffen | 43 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 65 |
Mobilspel
Pågående | 20 505 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Rob Gubbrock - Ej medlem längre | 2010-01-16 13:51 | |
Rob Gubbrock 2010-01-15 17:24: "Om jag hade varit forumvärd hade jag tagit kontakt privat med de inblandade när det uppstått en fnurra på tråden. Jag vet att värdarna inte har någon som helst skyldighet att göra detta, men det skulle ge mycket goodwill i långa loppet och skulle nog lösa många problem medan de fortfarande var i sin linda. De flesta människor är ju resonabla när man diskuterar med dem i lugn och ro och på tu man hand. Det är inte alltid bäst att basunera ut allt till allmän beskådan. En medlare och diplomat efterlyses härmed. Katalias, kanske? " Tyvärr är inte Katalias medlem längre - hennes sejour som forumvärd blev ledsamt nog väldigt kort. | ||
Frälsaren - Ej medlem längre | 2010-01-16 13:55 | |
Nu är det första april igen. | ||
Rob Gubbrock - Ej medlem längre | 2010-01-16 13:58 | |
Nej då, det är dagens sanning. | ||
Frälsaren - Ej medlem längre | 2010-01-16 14:00 | |
Ok, i min ögon fick hon Mouche att framstå som en överseende mysfarbror, men alla ser vi världen med olika ögon. | ||
odin - Administratör | 2010-01-16 14:32 | |
SP, få se nu, jag ska ta hur mycket skit som helst och sitta och nicka medan folk hånar mig, det är dessutom folk som HACKAT sidan och förstört? Då tror du helt fel. Hånar du mig så stänger jag av dig också. Det lovar jag. Jag är trött på denna tråd och det är slut på mr nice guy. Jag föreslår att de som ogillar forumet beger sig någon annan stans. | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9