Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 20 149 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
blytyngd - Ej medlem längre | 2011-08-20 00:37 | |
Jaha, då ska vi summera skiten. Tjejer gillar gråhåriga, händiga(är han egentligen det), lookliketryggakills, sävliga, petatåinspirerade, floskelinspirerade och bedrövligt mjukisälskande killar! Det paradoxala är att när man tittar på vilka de snyggaste tjejerna väljer, ja då ser man de oborstade Rock`nrollkillarna med inget utseende. Förklara för mej vad som gäller tack.Hmmm | ||
blytyngd - Ej medlem längre | 2011-08-20 00:50 | |
Vad kommer det sig att det blir tyst? | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-08-20 08:26 | |
har man ett irednigsprogram så ska det vara någon variation,jag har inget i mot karns personlighet utan det ham gör,som att göra egna pallkragar när dom ligger och skräpar över allt ,han gör snygga hörn sen målar han över så det inte syns,han har massor av kreativitet varför inte göra någon ting som han inte gjort förut,vem vill bo på hans "jätte flak"?en ,spis på hjul...vem orkar ha det i längden ,jag menar vem orkar klättra upp på stege för att hämta cd skivorna i taket ? | ||
miss evelyne | 2011-08-20 09:54 | |
Jag klarar honom i ca 5 minuter sen har han sagt samma grej 70ggr och jag har tröttnat, problemet med hans program är också att allt är så harmoniskt och fridfullt ingenting kan någonsin vara svårt eller bli problem med. Man måste inse att det kanske inte går att göra allting själv och det är så jätteenkelt som han säger. Jag tycker det känns som en falsk fasad över programmen. jättebra med inspiration men var lite realistisk tack. | ||
seaburg | 2011-08-20 10:59 | |
Det går utmärkt att göra allting själv.Fast man måste kanske ha någon nedärvt hantverkargen i kroppen. Första åren med Ernst var en frisk fläkt i TV synd att man kör på i samma stil, fram med nya inspiratörer Tack | ||
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-08-20 13:05 | |
Blygtungt . . . men vi är ju inte de snyggaste tjejerna . . . | ||
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-08-20 13:05 | |
blytyngd . . . var det | ||
seaburg | 2011-08-20 14:24 | |
har du fel på självförtroendet "sötnos" | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-08-20 16:54 | |
Kafoun,du är visst snygg så de så.men stava ditt namn är för drygt,kär i Ernst varför ?du skulle kunna få en riktig snygging | ||
Tornvy | 2011-12-17 00:30 | |
På måndag kan vi få se mister Ernst pynta julen. Äntligen. | ||
ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-17 09:08 | |
Inte min typ den där Ernst. Men å andra sidan är jag innerligt trött på alla inredningsprogram. Det har gått hysteri i detta. Varför ska man hela tiden hålla på med att lägga ned dyrbar tid på att inreda hit och dit, ändra, ändra. Och massa pengar. Nej framför att ha det mysigt i sitt hem, lugn och ro och njuta, hellre lägga pengar på resor. Men obs det är ju upp till var och en. Ibland kan jag tycka att det läggs ned oerhörd tid på ett hem man ändå aldrig hinner vara i om man jobbar heltid.Bara för att var cool och visa upp det senaste? Säger en som hållit på att renovera gammalt hus i 5 år:). Men nu ska det få vara som det är -lääänge! | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-17 09:35 | |
det kommer inte funka, Ernst är inte Jul,det går inte att hänga sten i en gran,nja Ernst kanske kan,han kommer att förstöra julen,allt kommer att gå i grått svart och vitt,möjligen virkar han stjärnan själv eller så gjuter han stjärnan i betong,så hela granen slokar och viker sig som en jätte stor....det är bättre han håller sig till karamell kokning,så kan han hacka i lite persilja i knäcken så det blir så där lagom annorlunda ala Ernst | ||
marmeladov22 | 2011-12-17 09:43 | |
lol | ||
frukantarell | 2011-12-19 15:17 | |
Han är bra. | ||
__Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-12-21 20:43 | |
Fabbo Ernst. Mys. <3 | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-21 21:59 | |
ja,grått och vitt blev det med salt och citron i choklad kolan och inte persilja ,stor besvikelse där | ||
__Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-12-21 22:21 | |
Dom panerade brysselkålen var en bra idé. Såna ska jag laga någon dag här... | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-21 22:49 | |
jag också det såg gott ut | ||
__Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-12-22 00:20 | |
Och persiljan kan du ta med brysselkålen. :) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-22 00:41 | |
jo,grön prickiga då,det blir nog bra,men ingen sten i granen i år | ||