Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 57 |
Mobilspel
Pågående | 20 147 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Blairbitch | 2016-07-27 16:46 | |
Åh ja aborre är supergott, finns vissa sjöar gädda smakar ok i, de äter ju som sagt var som och i denna sjö jag fiskat i nu smakar de skitilla, gös smakar gott oavsett hur den tillagas tycker jag, men fiskar för känslans skull, bryr mig inte om jag inte får något :) | ||
6972mona - Ej medlem längre | 2016-07-27 20:14 | |
Bussföraren vet tydligen inte hur man växlar, snart Explorer växellådan och vi alla i bussen blir sittandes ute i skogen. Spännande inslag i vardagen! | ||
Tindris | 2016-07-27 21:37 | |
Fiska är rogivande, fast jag har svårt nu för tiden, tycker synd om maskarna och fiskarna, när jag var yngre bröt jag nacken av firrarna som ingenting.nu ryser jag och vill helst inte :7 | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-28 00:50 | |
Mask fiskar jag inte med.släpper tillbaka all fisk vi får utom gäddorna dom här en sjukdom.så dom dödas och grävs ner | ||
kryddeluntan | 2016-07-28 05:56 | |
Uppe före tuppen igen och ingen motspelare spelar, så jag får väl koka kaffe o läsa tidningen ett tag | ||
-mary- | 2016-07-28 08:53 | |
Godmorgon. Mvh. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-28 10:55 | |
Godmorgon,har knappt sovit någonting,mitt favorit hotell är självklart fullbelagt slår mig för min dåliga framförhållning. Ska dra till stan och tröstköpa en massa roliga saker. | ||
6972mona - Ej medlem längre | 2016-07-28 11:14 | |
Det gör mig varm innombords när det går bra för folk i livet (inspirationsgivande)! | ||
Lillstölla | 2016-07-28 15:41 | |
Hej hej! Hur mås det med Betagänget? | ||
Lill-IT | 2016-07-28 16:05 | |
Bra, tackar som frågar. :) Vad fint det känns när gamla godingar kikar in här. <3 Är allt bra med dig? | ||
Lillstölla | 2016-07-28 17:25 | |
Fina Lill-IT <3 Kul att se dig! Jodå det rullar på som vanligt, hur är det själv? | ||
Lill-IT | 2016-07-28 17:38 | |
Ganska högt blodryck.. men vila och semester borde fixa det. Jag har ju glädjande nog semester äntligen. :) | ||
Bitte - Administratör | 2016-07-28 17:38 | |
Som vanligt fast lite lugnare har ju semester. .allt väl med dig då stölla ?? Bitte | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-28 20:31 | |
Stölla,Sötkorv saknat Dig hoppas Du mår och har det bra. Gått hela dagen Tappat bort bilen 2 gånger.Varit på Kungliga Hovstallet med självaste Kungens Hovstallmästare som Guide ätit i Östermalmshallen och fikat på Kafferepet.Varit på NK och köpt det mest bedårande babykläder speldosa och div onödiga saker. Besökt en Hästaffär på Kungsgatan köpt spets T-shirt.Hittade bilen tillslut.tillbaka i träsket | ||
kryddeluntan | 2016-07-28 20:43 | |
Vad roligt Ttiittii:-) själv åkte jag till city för att handla trosor och strumpor, och ett litet urverk till en köksklocka som gubben har gjort för 30 år sen, urful men funktionell. Varför ser vita trosor alltid dassiga ut efter några tvättar? Urverket blev en miss så klart. Skulle frossa på färska rödbetor, men ICA i vårt centrum hade bara förkokta och träiga Spnanska, blää. Iväg igen och handla på torget och lämna tillbaka urverket. Fy för att sitta på bussen en varm dag, bilen är ingen ide att ta, svårt med parkering och svindyrt. Så nu är det soffhörnan som gäller för mig. Hoppas att din natt blir bättre Ttiittii :-) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-28 23:56 | |
Tack krydde .Därför att Du använder fel tvättmedel det gör att vita kläder blir dassiga.köp tvättsnäckor till vita underkläder eller använd något utan tensider. Har numret till störningsjouren.föräldrar na är bortresta och tonåringarna har levt rövare. Men jag har letat på dom på eniro skickat ett SMS till mamman.konstigt nog är det knäpptyst där nere. | ||
kryddeluntan | 2016-07-29 09:54 | |
God förmiddag, har sovit som en stock, vilket är rätt ovanligt. Strålande väder och ska bege mig till torget igen. Handlaren hade bra pris på hjortron, köpte till mig igår och ska köpa till syrran också. Hjortron, Kalix löjrom, kallrökt renstek, där har ni mina favoriter ur det Norrländska köket :-) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-29 11:32 | |
Samma här vaknade för ett tag sedan.Nu mot city | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-29 21:39 | |
Har varit till restaurang Himlen och käkat på våning 25 nu vet jag att jag är höjdrädd också .Fin utsikt.Varit till myrorna och emaus hittade inte något spesielt | ||
en dum en | 2016-07-29 21:58 | |
Hej alla! Hemkommen från stugan Norge. Solen har skinit, det har åskat och spöregnat om vartannat. En natt kom vår hund som rymmer ibland upp i sängen när det åskade som värst, och jag tänkte att han var otrygg. Kom på sen att när han var unghund så rymde han med kopplet på och under natten så var det åska. Jag fann åt honom dagen efter. Ja den hunden är som han blev:) | ||