Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 21 229 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Miss_jk | 2006-10-31 14:57 | |
Jag tvingade dig inte att ge dig in i diskussionen från början heller... Varför mästrar du mig och antyder på "barnsligheter", när du ger dig själv rätten att när du vill skriva vad du vill till vem du vill? Förstår att du tycker det jag skriver är ointressant när ditt fotbollsintresse verkar vara på novisens nivå. *apa* | ||
sostotinona | 2006-10-31 15:32 | |
okej Elfsborg ska vinna i år! Men nästa år tar Göteborg alltihop! Heja IFK! | ||
OneW | 2006-10-31 15:38 | |
Kul att se att det finns sanna sportsmän även bland DIF www.svenskafans.com/.../f orum.asp Namn: Scat Cat » Svara på inlägg Sänt: 2006-10-31 11:48:57 Nää, våra killar kommer inte att lägga sig. Tvärtom tycker jag att det äntligen ser ut som om dom fått lite fart på spelet nu med Grönhagen vid rodret. Det finns inte en djurgårdare som inte önskar att ni tar guldet - men räkna med en riktigt svår match på söndag! | ||
Miss_jk | 2006-10-31 16:43 | |
Ja, för i solna aik finns det ju inga i alla fall. 5-0 11-10 *apa* | ||
leather-face - Ej medlem längre | 2006-10-31 16:46 | |
Klart DIF måste lägga sej.. Ingen i hela världen gillar AIK förutom dom själva | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-10-31 17:02 | |
tack facet! tror det var tack vare din ljuva stämma på läktaren som makrillarna fixade en poäng..nu knyter vi i hop påsen på söndag på arenan.. | ||
leather-face - Ej medlem längre | 2006-10-31 17:12 | |
=) jag hålller tummarna | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-10-31 17:33 | |
hör på den här pajsaren!! han har ju rätt..fem år för sent bara!! he he.. www.aftonbladet.se/v...81 ,00.html | ||
Miss_jk | 2006-10-31 17:36 | |
Härligt skitiga mytomspunna bajen. För övrigt så är det massor av gråtande barn utanför sös. | ||
kickilickan - Ej medlem längre | 2006-10-31 19:22 | |
helt otroligt va en söt liten tjej som Miss jk kan va aggresiv,,e det nåt som e fel lilla gumman,,,du verkar inte må bra,,,vill du prata så e det bara att du hör av dej. Kram Kickilickan | ||
pilutta-dej | 2006-10-31 19:36 | |
Jaja, fotboll är roligt har jag sent omsider insett, och det blir mer spännande om man håller på något lag, men nu börjar den här tråden tappa alla proportioner. Varför är du så arg, Miss_jk? Jag tar mig friheten att citera en av mina favoritdikter: Vi som mötas några korta stunder, barn av samma jord och samma under, skulle kärlekslöst vi gå, och kalla? Samma ensamhet oss väntar alla, samma sorgsna sus på gravens gräs. Du håller på ditt lag och jag på mitt, det finns väl ingen anledning att börja hata varandra för det??? När jag såg Hammarby spöa AIK helt rättvist för en tid sedan, och AIK-supportrarna insåg att det var kört för laget den här gången, började de sjunga "Che sera sera, vi håller på AIK" (= Det som sker det sker, osv). Just så ska det vara, man håller på sitt lag i med och motgång. Som jag skrivit högre upp ogillar jag däremot hatet mot motståndarlagen starkt, oavsett från vilket lags supportrar det kommer, även från mitt lag. | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-10-31 19:50 | |
jag säger bara amen,pilutta-dej.. | ||
LasseBjörn | 2006-10-31 21:02 | |
Jag hävdar, och nu talar jag för mig själv, att hatet till vissa andra föreningar och även andra personer kring fotbollen och hockeyn (läs Christer Lärking) förhöjer helhetsupplevelsen och fyller en funktion. Därmed inte sagt att andra kan ha en vänskaplig relation till motståndarklubbar, hur nu detta går till. Sen måste det ju finnas en rimlig gräns för hur detta hat hanteras, jag förespråkar absolut inte några brottsliga handlingar eller något åt det hållet, jag tror att ni förstår mig och det här inlägget om ni vill göra det, annars är det väl fritt fram att få alltihop om bakfoten för den som så önskar.. | ||
Mick E - Ej medlem längre | 2006-10-31 21:23 | |
Lilla miss_jk, kan inte låta bli att undra om du verkligen tror att aik lade sig mot mff? Bara för att skansen inte skulle vinna guld, det är ju självklart att man som proffs alltid bara ser till sitt EGET lag och skiter nog i hur det går för de andra klubbarna. Måste säga att allt tjat om läggmatch börjar bli lite tröttsamt, jag är övertygad om att dif kommer att göra sitt bästa, även om "fansen" kräver annat. Dessutom var det några år sen nu, kanske dags att släppa det....? | ||
Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2006-10-31 21:26 | |
Jag är också övertygad om att Djurgården kommer att göra sitt bästa, men tyvärr räcker det inte och Elfsborg vinner med siffrorna 5-0 :( Trist för såväl Djurgården som Solna | ||
Miss_jk | 2006-10-31 21:34 | |
LasseBjörn: Word! pilutta-dej: Tror bestämt att du måste läsa lite mindre fina dikter och istället se den faktiska sanningen. solna aiks delvisa supporterskara är den som gett sorglig supportermentalitet ett namn. Det är DE som står för de stora skandalerna när vi pratar fotboll. Din så kallade snövita klubb spelade för två år sedan inför tomma läktare med sponsoruppmaningen "stoppa våldet" på bröstet. Förnedrande, javisst, och du är bara synisk som inte inser att solna aik är den mest skymfande föreningen i Sverige. *apa* | ||
Miss_jk | 2006-10-31 21:36 | |
Mick E: Sällan har ett lag spelat med galgar så högt upptryckta i rektum som solna aik gjorde mot mff. Ta bort skygglapparna! Men det är klart ,man ser ofta inte saker som ligger för nära! STOLPE UT *apa* | ||
Miss_jk | 2006-10-31 21:41 | |
Pilluta-dej: Du kanske gick hem tidigare från matchen i förlustens bitterhet, men de fakto var det ju så att det var enorma kravaller efter ditt så fint belysta derby. Två poliser fick föras till sjukhus med svåra skallskador p.g.a. all den gatsten som dina exemplariska vapendragare snällt svingade iväg. Se om ditt eget hus innan du kritiserar granne! *apa* | ||
västgöten - Ej medlem längre | 2006-10-31 21:48 | |
miss-jk..bitterheten lyser igenom kraftigt..här snackar vi fotboll dvs dvs qourino vs anders svensson osv.. | ||
Miss_jk | 2006-10-31 22:05 | |
Menar du Quirino? Antar detta. Angående bitterheten är det ditt sätt att se på det hela. Det jag så kraftigt vill belysa med mitt uppror här, är den pinsamma okunskap som finns här bland många skribenter. Det skrivs om diverse "sakting" som faktiskt är rent osanna och helt felaktiga. Ger man sig in i en diskussion ska man ha kunskap och belägg om det man säger, inte komma dragandes med några skälvande dikter när argumenten tar slut. Alla blir så fruktansvärt skitnödiga när man inte kan stå för att man tycker illa om ett annat lag. Varför kan jag inte hata solna aik, varför kan jag inte få vara av den åsikten att ett guld till dem vore pest? Sluta med att mästra andra om åsikter, då de flesta av deltagarna här inne är sjukt okunniga. Som sagt mycket "dilevamuppar" som går på fotboll när grannen blivit sjuk och har blijett över. www.aftonbladet.se/v...98 ,00.html Läs och begrunda om den verklighet ni lever i. solna aik är PEST! västgöten: Så till ditt inlägg. Du kan väl börja med att ge mig din bild av för- och nackdelar som Quirino VS A.Svensson har. Gärna lite matnyttig fakta om vad som gör dem till bra/olika fotbollsutövare. *apa* | ||