Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 19 744 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-22 12:44 | |
Försöker lära mig köra bil. Läraren verkar tro att jag är korkad. | ||
LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-22 12:48 | |
Aha. Låt det inte påverka dig. Du fixar det där och är absolut inte korkad. | ||
pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-22 12:51 | |
Mat, efterrätt och en stor djävla kopp kaffe. | ||
pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-22 12:51 | |
Haha, ursäkta, den stora koppen blev enorm av någon anledning. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-22 12:52 | |
Tack för peppning! Ska försöka tänka på det. Bytte faktiskt lärare. Den nya verkar inte tro att jag är lika korkad. Skönt. Är bara lite disträ ibland och glömmer bort vissa saker om jag blir mycket stressad i trafiken. Kan förstås tolkas som att man är lite koko. | ||
pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-22 12:54 | |
Äsch, de flesta nybörjare verkar småkoko. Under uppkörningen parkerade min mamma så trångt, att besiktningsmannen inte kom ut. Hon fick körkortet ändå, det gläder mig. | ||
Challe_B - Ej medlem längre | 2013-08-22 12:56 | |
Det första jag gjorde på uppkörningen var att försöka köra iväg med handbromsen i...Läraren skämtade till det "Bra att du kollar att handbromsen funkar", sen lättade nervositeten faktiskt. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-22 12:56 | |
Hahaha, det var ju kul och schysst! Min mamma blev påkörd bakifrån när hon stannade för rött. Fick inte körkort för det kan man inte få om man är iblandad i en krock under uppkörning. | ||
Challe_B - Ej medlem längre | 2013-08-22 12:57 | |
(och jag grejade det) | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-22 12:58 | |
Det var ju också snällt, Challe_B. Det är väl så lärare/inspektörer ska göra. De ska få det att kännas avslappnat så att man inte gör dumma fel p.g.a. stress/nervositet. | ||
pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-22 13:04 | |
Så tråkigt för din mamma, mönjelilja. Den som körde på fick ändå förmodligen stå för plåtskadorna. Jag var grymt nervös under min uppkörning och trodde flera gånger att jag hade sabbat det. Han klagade ibland på att jag körde för sakta och att allt inte flöt på så smidigt, men jag fick körkortet. Glädjetårar när han sa grattis. Gläder mig åt att besiktningspersoner sällan är sadister, utan bara väldigt noga. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-22 13:09 | |
Äsch, det gick bra andra gången för henne. Då fixade hon det. Roligt att få höra solskenshistorier. De som aldrig lyckades ta körkort ombedes hålla inne med det tills jag har loggat ut...vilket kommer ske alldeles strax. ;-) | ||
Fjällan_ | 2013-08-22 13:25 | |
Nuffran och solen tack för att ni delar med er. Jag är inte jätte rädd för själva smärtan, vet att de finns bra smärtlindring utan de är mer att tappa kontrollen över situationen och få panik. Jag har panikångest i vågor, även om de är mycket bättre nu så är just förlossningen en sak som skrämmer mig :/ Men jag får försöka jobba på de, finns bra hjälp att få med samtal och besök på bb. Lycka till med ditt körkort mönjelilja :) Glädjer mig åt att jag snart haft mitt i ett år och endast en parkeringsböter ;) | ||
bobo flux | 2013-08-22 13:38 | |
Hoppas det går bra, Fjällan! | ||
Lill-IT | 2013-08-22 13:43 | |
Ja, lycka till Mönjelilja! :) Fjällan, det gör inget om du skulle tappa kontrollen när du föder. Din kropp är inställd på autopilot då och vet precis vad som ska göras. Ändå bättre blir det av att barnmorskan är där och guidar dig igenom det hela. Mitt bästa tips är att prova på lustgasen vid ert besök på BB med föräldragruppen. Får man kläm på hur den fungerar så behöver man oftast ingen mer smärtlindring. Det här kommer att gå bra. <3 | ||
bobo flux | 2013-08-22 13:46 | |
Lycka till, mönje! | ||
Lill-IT | 2013-08-22 13:47 | |
Glädjer mig åt mitt nya jobb. Det är perfekt för mig. Är helt lycklig nu efter mötet där vi pratade om hur tjänsten skulle se ut för mig. | ||
glykemi - Ej medlem längre | 2013-08-22 13:54 | |
Gud jag ser att du gått ner massor i vikt! Du är skitsnygg. | ||
Lill-IT | 2013-08-22 13:56 | |
Tack Gly. :) | ||
LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-22 14:10 | |
Vad kul Lill! :D Jag är nog ändå lite glad över tjockskallighet när jag vill ånga på. Det tvingar mig att ta ett steg bakåt och fundera igenom saker lite till. | ||