Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
en dum en | 2017-01-22 10:24 | |
Just uppstigen har också sovit bra i natt och har kunnat fortsatt sova men dagen blir så kort då. Ute är det blött och halkigt så man får se vad man gör av dagen i dag. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-01-22 11:33 | |
Läste i tidningen att det varit polispådrag nästgårds.En kvinna blev fångad i en hundgården | ||
kryddeluntan | 2017-01-22 13:32 | |
Ttiittii, vad gjorde kvinnan i hundgården? | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-01-22 13:49 | |
Hon hade stulit en bil i Avesta,kört av vägen i våran 55 miljoners rondell som är feldoserad.Polisen som jagade henne körde av vägen 3 km tidigare.Hon var in i ett hus antagligen psykotisk,en granne såg henne krypa runt i hundgården och parkerade så hon inte kom ut.hon försökte klättra över staketet med det gick inte så bra. Om jag spånar fritt är det någon drog i Dalarna som är överjävlig tänker på morden i Långshyttan hoppas dom tar blodprov på henne och analyserar noga Har sätt lite konstigheter på sistone,en 28 åring har dött här Någon sköt är i omlopp helt klart. Hon hade kniv och polisen tog henne | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-01-22 13:50 | |
Någon skit skulle det stå | ||
en dum en | 2017-01-22 15:28 | |
Bra att hon blev tagen, men fy vad mycket jäkelskap som händer både i Sverige och utanför Sverige. | ||
kryddeluntan | 2017-01-22 16:53 | |
Det är bara jäkelskap överallt. Jag fattar inte hur man kan proppa i sig okända nätdroger, verkligen idiotiskt. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-01-22 19:36 | |
det har nått gränsen nu,Någonting måste göras många unga trillar dit på nätdroger,många trillar dit på cannabis och får psykoser som sitter i länge upp emot år en del kommer aldrig ut igen. droganvändandet har gått för långt.mycket information måste ges i skolan mer än i dag. Många sprider att cannabis inte är farligt och till och med bra det borde vara förbjudet att påstå att den dyngan är bra.Så illa som det är nu har det aldrig varit.När 12 personer dödar en kvinna i Långshyttan är det läge att börja stoppa nät drogerna. i veckan dog en av dom langare som setts ofta vid ett gymnasium,försvinner en kommer det genast en ny | ||
kryddeluntan | 2017-01-22 19:43 | |
Men hur ska man kunna stoppa det Ttiittii? Hur mycket man än informerar i skolan så hjälper det inte. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-01-22 19:51 | |
de går aldrig sluta informera,Polisen har tekniker dom måste hela tiden stänga ner sidor på internet-Sen måste det vara billigare att ha folk i arbete en att vara arbetslösa,mer Tulltjänstemän på färjorna och vid alla gränser nu när fokus legat på flyktingar har det regnat in droger.Psykotiska människor gör dumma saker mord od, -läste i tidningen om en läkare som tagits för drogfylla hade legat och onanerat i sin cell,tänker också på den läkare som kidnappat en kvinna det är för mycket och har gått för långt, all tok som händer nu skulle inte hänt om droger inte fanns | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-01-22 19:55 | |
läkaren som togs för drogfylla hade onanerat i sin cell i 5 timmar.drogerna är rot till mycket ont det skulle aldrig hänt så mycket konstiga saker om det inte fanns så mycket droger | ||
dinodog | 2017-01-22 21:29 | |
Tror tyvärr att droger inte kommer att försvinna. Oavsett information från skola polis osv. Det kommer hela tiden nya droger som förfinas och ändras för att inte klassificeras som drog. Det räcker med att ändra en molekyl så räknas det inte som en "drog" även om det är det. Droger är utbrett i alla samhällsklasser. Finns förskollärare som röker på när de har rast. Finns läkare som tar amfetamin. Och den vanliga helyllesvensson som drar en lina kokain. Här där jag bor tog polisen en storlangare ganska nyligen. Men vad hjälper det när det finns flera. Och då bor jag i ett bättre område och inte i ett av de sämre områdena i Gbg. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-01-23 00:41 | |
den lagen är ändrad så det blir ett brott ändå även om dom ändrar en molekyl.jag vet att droger inte kommer försvinna,Men bara för att droger inte kommer försvinna så kan man inte lägga ner kampen jag tycker det är bra att dom tar storlangare,och visst kommer det nya langare,Men barnen behöver bättre kunskaper om orsak och verkan dom behöver lära sig så mycket så dom aldrig vill prova. och med mer övervakning så minskar drogerna och det måste vara ett mål | ||
Bitte - Administratör | 2017-01-23 08:01 | |
Ny dag och vecka så nu kör vi , låter hurtig men är trött . Nå bara bita i hop och köra på det finns ju hopp om våren och sedan sommar och dessa två är ju mina favorit årstider . Bitte | ||
-mary- | 2017-01-23 15:02 | |
trevlig måndag. | ||
en dum en | 2017-01-23 15:35 | |
Jaa, äntligen är januari snart slut och man ser nu att det ändå är ljusare på eftermiddagen. Tänkte på det nu när jag kom hem att det faktiskt är rätt ljust än. Skönt! | ||
Boel73 - Ej medlem längre | 2017-01-23 17:41 | |
Jag glädjer mig åt att ha två olika yrken,, det ena behöver inte utesluta det andra,, kul med variation,, jobbar i Flyget, men 1 dag/v som Hudterapeut,, vill inte släppa det,, lika härligt att få ge som att få en Ansiktsbehandling,, Och det är faktiskt fler och fler som unnnar sig det,, som en livskvalite'!!! | ||
kryddeluntan | 2017-01-23 18:10 | |
Ja då var man hemma efter en dag som bara försvann. Visst är det skönt när det är ljusare nu, vi går mot bättre tider. | ||
dinodog | 2017-01-23 19:48 | |
Oh fick nästan lite vårkänsla idag . Solen sken talgoxen flöjtade i buskarna. | ||
kryddeluntan | 2017-01-23 20:30 | |
Jag hörde också fågelkvitter idag, underbart. Tittar på Robert Gustavsson på TV 4. Fick veta på en föreläsning om kroppsspråk , Mi Ridell, att allt han säger är väl repeterat, det finns inga improvisationer i hans föreställningar. Han är enastående i att låta publiken tro att han improviserar. Samma sak med Parlamentet, om ni har sett det. | ||