Spelrum
Giraffen | 55 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 87 |
Mobilspel
Pågående | 20 085 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-01-11 21:11 | |
Ska hon säga som är expert på att träffa gifta killar. Hur många äktenskap är det nu du har kraschat igen?? | ||
teknik58 | 2012-01-11 21:15 | |
Ditt ex, Silver, hade en hel del att berätta om dig och Pseudo ! | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-01-11 21:18 | |
Ja men eftersom Skavlan är upptagen och gud fiktiv så är jag den som närmast kan mäta sig med pseudo. Klart vi fann varandra. | ||
teknik58 | 2012-01-11 21:21 | |
Har du kvar den där tröjan, den där med jättelånga ärmar, som knytes på ryggen? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-01-11 21:25 | |
Du menar den jag fick ta över efter dig när du äntligen fått av dig den? Den funkar bra som kudde på tåget när jag åker till jobbet i alla fall! | ||
teknik58 | 2012-01-11 21:26 | |
Ja, precis!! Den som hindrade mig från att dricka upp all whiskeyn. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-01-11 21:37 | |
Ledsen för det där med whiskeyn! Jag har laddat upp ett nytt förråd (i Björns jordkällare) så du kan komma över när du vill! Är du ledig i morgon? | ||
teknik58 | 2012-01-11 21:38 | |
Då skiter jag i jobbet och kommer till källaren direkt på morronen! | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-01-11 21:45 | |
Toppen och dina elever lär gilla håltimmarna! Och lyssna inte på Silfverkroken - det enda jag kraschade var bilen! | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-11 22:51 | |
snörvlan,inte en bil till,dom kommer aldrig tro dig på försäkringsbolaget,det finns bara en av dig snörvlan,men att krocka bilar varje kvartal för att få en ny....finns inga ord | ||
FarbrorFenix | 2012-01-12 10:10 | |
Ni vet ju att jag ska ha min ”Crashed by …” utställning i Globen i mars, Snörvlan har tagit på sig att kvadda minst 40 bilar som jag kan ha som inramning med tema ”Crashed by Snörvlan”. Snörvlan, jag väntar fortfarande på tekniks Impala 58 och Silvferkroks gamla Amazon (nytvättad men platt som du sa), du har ju lovat att du kunde fixa dom? Och ttiittii, de blir inte trovärdigt om du ska crasha festen med Robinsonrobban nykter, sorry du får ge upp det där nykteristköret och ställa upp, teknik sitter i Björns källare just nu (bilen Snörvlan!), han kan nog lära dig. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-12 18:13 | |
men Fenix,har du varit in på min sida? vad står det skrivet där?svar galen,så varför skulle inte jag kunna spela full om det krävs?det borde du komma ihåg,eller så var du för full va vet jag,och vad det gäller siverkrokens Amazon så kan du glömma den till utställningen för den ska jag ha begripps | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-01-12 22:41 | |
ttiittii, Amazonen kan du glömma, den är från och med en timme sen over and out - platt som fan med andra ord! Den som blir glad över det är ju FarbrorFenix. Varsågod! Impalan får jag jobba på, teknik vägrar ju stiga ur den! Och då har jag ändå erbjudit honom två flaskor whiskey från Björns jordkällare!! | ||
KaffeBirger | 2012-01-12 23:07 | |
Snörvlan. Vi hade ju en avtalad tid! Du skulle komma över till mig med kaffet prick 12. Sen kom du inte alls och inte hörde du av dig heller. Så jag fick sitta där med skägget i brevlådan utan kaffe och pratsällskap. | ||
marmeladov22 | 2012-01-12 23:45 | |
svara lite mer normalt birger | ||
KaffeBirger | 2012-01-12 23:57 | |
Jag ber om ursäkt för att jag slog dig Marmeladov. Jag har suttit på fattigstugan så länge nu att all brist på näring har påverkat mitt omdöme. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-12 23:58 | |
bara en då, marmeladen behöver recept på soppa veg haturligtvis,med broccoli eller nått fix! får glömma Amazonen då snyft men hur kan den blivit platt snurvlan?vet du hur tjock plåt det är i en sån ?ingen ölburksplåt precis | ||
marmeladov22 | 2012-01-13 09:48 | |
behöver jag recept? eller du? koka broccoli med en bit selleri och salt + ev en morot i delar häll bort vattnet, du kan spara en skvätt som buljong mixa med en klyfta vitlök, färsk ingefära och turkyoghurt, är du veteran kan du ta kokosmjölk. Kör i några coctailtomater, Har du saffran kvar går det oxå bra | ||
marmeladov22 | 2012-01-13 09:51 | |
jag gillar att ha färska räkor i som du kokar buljong på skalen buljongen gör sig mkt bra i dessa soppor om man äter fisk vill säga | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-01-13 15:46 | |
Fint, marmeladov! Saffran har jag några påsar kvar hemma sen sist, men om du tar med dig resten och slänger ihop det där i mitt kök så lovar jag att du blir min årets kock! Ska vi säga kl 19?! | ||