Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 53 |
Mobilspel
Pågående | 21 535 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-01-16 21:14 | |
![]() | Det är väl bara för att du har dina nya glasögon på dig! Vad hände med de gamla? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-16 21:39 | |
![]() | någon snodde dom gamla när jag la dom ifrån mig,eller hade jag dom på öronen,och därför blev dom spetsiga | |
Blasse | 2012-01-16 21:58 | |
![]() | det var ingen som snodde dom du glömde dom hos mig... men du var väl för full igen | |
morsans syrr | 2012-01-16 22:05 | |
![]() | Jasså..... det var ttiittiis.... Jäkla lögnare du sa att det va ditt ex glasögon som hon glömt när hon lämnade barnen... Tur att vi florerar i samma forum så att man kan få reda på saker o ting... Glöm middan i morgon.... köket är stängt!!!!!!!!!!!!!! | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-01-16 22:15 | |
![]() | Med din matlagning i åtanke så är det nog ingen som sörjer :) Hur går det att göra isskulpturer med motorsåg förresten? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-01-16 22:18 | |
![]() | Jasså, var det isskulpturer jag skulle ha sågen till?! Att du inte sa det när jag hämtade den igår, nu är inte grannarna så glada på mig kan jag säga... | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-17 10:05 | |
![]() | har volvon rullat i väg?när öppnar utställningen?dom där grannarna du har spola ner dom på dass,om dina grannar fattade någonting så skulle dom vara glada för en sågande snörvla,jag menar hur många har igentligen en sågande snurvla i huset,dom lär skärpa sig ring värden och avhys dom | |
marmeladov22 | 2012-01-17 10:15 | |
![]() | morsans syrra liknar carola jag gillar carola och petter | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-17 10:22 | |
![]() | marmeladov ,gå genast iväg och jobba nu har du suttit på din röv länge nog,och vet du vad,att din röv är avundsjuk på din mun,för därifrån kommer det så mycket skit | |
marmeladov22 | 2012-01-17 10:24 | |
![]() | idag är det endast skolarbete. | |
Aronzon | 2012-01-17 16:54 | |
![]() | Hade du inte redan tagit din examen? | |
Björn K-hamn | 2012-01-17 17:13 | |
![]() | Marmeladov, jag håller med dig, när någon klankar ned på artister och ifrågasätter vad de har för berättigande så tänker jag på ditt försvar av artister som Lena PH och Carolina Gynning, och att det är väldigt enkelt att kritisera utan att ta in den styrka och uthållighet dessa personer måste ha för att ha blivit vad de är. Tänk om Morsans syrra kunde ha undvikit vissa driftkuckuklipp från predikstolen i livets ord och gift sig med en helyllekile som Petter, Dogge eller Aronzon, då skulle hon mer har blivit som, som, Pernilla Wahlgren. Hmm, undrar om Runar fortfarande är ledig, eller Silvferkrok, han har ju inte heller riktigt ordning på alla rådjuren i trädgården? Och ttiittii, dina öron är avundsjuka på dina fotsulor, dom skulle hellre bli stampade på än att ständigt behöva lyssna på ditt eviga pladder. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-01-17 18:47 | |
![]() | Nej, men titta vem som vaknat upp ur sin jordkällare! Har du startat någon slags dejtingsida här? Jag vill ju också ha en helyllekille! | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-01-17 23:03 | |
![]() | Som ombyte till mordbrännare, småtjuvar och försäkringsbedragare som du vanligtvis fastnar för menar du? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-01-17 23:07 | |
![]() | Ja, jag har omvärderat livet efter den där motorsågsgrejen jag råkade utsätta mig för... Är det okej att jag tittar förbi i helgen ändå? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-01-18 01:23 | |
![]() | Visst! Ta med dig bira till matchen Wolverhampton - Aston Villa så står jag för käket. Min nya TV är aawwesome. | |
seaburg | 2012-01-18 02:47 | |
![]() | Kul om du fick med dig en av de nya 3D skärmarna med doftrealism från mässan. Vädra ordentligt innan Snörvis kommer,,,, | |
anträffbar - Ej medlem längre | 2012-01-18 03:28 | |
![]() | Det gör inget. Det blir bättre nästa gång. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-18 08:41 | |
![]() | du är inte så anträffbar som du tror,det har tutat upptaget hos dig in2 dagar,mail svarar du inte heller på,nu har jag använt mig av snigelposten för brevlådan kanske du öppnar | |
seaburg | 2012-01-18 11:50 | |
![]() | När strömmen kopplas på igen ska jag väl kunna ladda upp mobilen och felanmäla telefonen. Kommer inte åt brevlådan förräns det blir lite blidväder, min trappa ner från berget ser ut som någon sorts isskulptur, du får ha lite tålamod,,, | |