Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kryddeluntan | 2016-07-29 22:37 | |
Vilken rolig hund du har en dum en :-) Hittade Strar Trek på en kanal, har förstås sett den ett par gånger, men tänker glo igen. Är man en Science Fiction nörd så är man. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-29 23:04 | |
Här är mindre roligt.kommer inte få sova i natt.hundar skäller ungar skriker och en hoper fulla vuxna skränar.åker ifrån gettot på onsdag då har jag gjort mitt här. Hem till kära tystnaden | ||
Bitte - Administratör | 2016-07-30 08:13 | |
Somnade tidigt i går kväll på soffan , fortsatte sova i sängen , vaken sedan länge , i dag måste gräset klippas så det är väl bara att ta tag i det lite senare då. Bitte | ||
throwback - Ej medlem längre | 2016-07-30 09:22 | |
Herregud Tiittii, var har du hamnat i för bostadsområde egentligen? Såg att du hade varit på MOS, dit går ingen vettig människa frivilligt, förutom för en bit mat innan en match då kanske. =) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-30 09:37 | |
Helt klart i ett av dom värre eller kanske värsta . Långt från MOS. Inget sovande här vaknade nyss av musik,så ingen väckarklocka ja behövs | ||
kryddeluntan | 2016-07-30 10:00 | |
Skönt för dig att åka hem Ttiittii, trist att få sitt besök förstört av skitungar. Här är det bara lugnt, får fundera på vad jag ska hitta på. | ||
throwback - Ej medlem längre | 2016-07-30 10:25 | |
Löser melodikrysset och får se vad det blir av dagen sen. En sak är säker, Sthlms city besöker jag inte under min semester, det räcker bra med att jobba där fem dagar i veckan. Det blir nog en spårvagnstur till min ömma moder och sen en promenad hem därifrån. | ||
en dum en | 2016-07-30 10:25 | |
Jaa, snart tillbaka till verkligheten efter 5 veckors semester. Även om mitt ben inte varit ok så har jag haft en bra ledighet kan jag tycka. Är på bättringsvägen men ska till sjukgymnast på onsdag för att höra vad han säger. Är nog bara att inse att man inte blir yngre;). Nä, nu måste man ta tag i nåt här hemma, när man har legat mest halva dan med. Ha en bra dag! | ||
kryddeluntan | 2016-07-30 14:18 | |
Var på stan, det blev tre par byxor, en jättesnygg blus och en sjal. Det var verkligen dags att förnya garderoben lite. Hann precis hem före åskovädret. Hade naturligtvis inget paraply med mig. Jag brukar tappa bort dem, glömma på bussen etc. | ||
Blairbitch | 2016-07-30 16:31 | |
Vara själv ute med båten mitt på sjön när det börjar åska kan va lite småläskigt...jaja gick ju bra...skönt med regn...nu sol igen :) | ||
-mary- | 2016-07-30 17:01 | |
Trevlig lördag, varit lite åska och blixt väder. God eftermiddag. Mvh. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-30 20:35 | |
Först fika med vänner på blå lotus .Sen gått hela dagen från kungsholmstorg till Östermalm i Pride. Skavsår av trosorna :( Köpt en svart ryggsäck med vita prickar på stadium.och köpt guldörhängen som jag nästan skulle kunna dö för. Trött och slut i morgon White snake på Grönan | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-30 20:37 | |
Vi käkade helt ok mat någonstans,glömt vad stället hette. Trevlig kväll till Dig Mary och till alla andra också | ||
en dum en | 2016-07-30 23:00 | |
Har varit till min hemby och ätit surströmming med tre av mina systrar i kväll. Inte ofta vi träffas så fast vi bor nära varandra, men kul när det händer:) Två av mina systrar har stuga där, så vi andra tre gästspelar nån gång när de är där. | ||
kryddeluntan | 2016-07-30 23:22 | |
Mm, saknar surströmming ibland. Det går inte att äta det i ett höghus, stinker för mycket. En gammal dam på 87 bjöd hem två väninnor och hade surströmmingskalas. Snacka om att alla undrade vem det var och jag avslöjade inte henne. Gubben har ätit en surströmming i sitt 72 åriga liv, det gick säkert åt 10 mandelpotatisar och en massa tunnbröd för att få ner den ynka fisken :-) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-30 23:57 | |
Har tuggat i mig en Daim Limited edition orange.tur för mig att dom snart inte finns längre .Har fått en finne precis under tros resåren det gör så ont får gå trostlös i morgon. Dottern har fått eget rum så jag får sova själv.dessutom är det tyst i huset :) | ||
kryddeluntan | 2016-07-31 07:32 | |
Godmorgon, fortfarande strålande väder och två veckors semester kvar | ||
Blasse | 2016-07-31 09:20 | |
Ev vecka kvar fick lite regn nu på morgonen men sol nu | ||
kryddeluntan | 2016-07-31 09:28 | |
Hoppas att du slipper flänga ute på vägarna Blasse, det blir mycket bilkörande för din del eller har jag fel? | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-31 10:34 | |
God morgon solen skiner här,något moln längre bort | ||