Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mantikoran | 2008-05-08 10:58 | |
Så väldigt många fina/tänkvärda texter man får från er petare - härligt! | ||
hansson_86 | 2008-05-08 11:06 | |
DET ÄR HIT MAN KOMMER NÄR MAN KOMMER HEM Klockan gick mot fem o det regna lite grann Snart skulle natten bli till dag Vi satt där vid elden o prata med varann, Erik Johan Andersson o Jag Dimman kröp sakta iväg över sjön o storlommen ropa nånstans Jag såg i Eriks drömmande blick hur lågorna trådde sin dans Ref: Det är här man känner vart stigarna går man vet vem som är släkt med vem Det är här man vet var gäddorna står det är hit man kommer när man kommer hem, du vet, ja det är hit man kommer när man kommer hem Ja ändå, sa han, fast vi har det bra o trivs ganska fint där vi bor, ändå, ska du veta så ångrar jag o förbannar att man var så dum o for Men man hade ju ingenting att välja på o man tänkte bara stanna några år Du vet hur det blir, sen blir det aldrig av o det blir svårare för varje år som går Ref: Då, när vi for var ju ungarna små ja Kristoffer skulle fylla tre, o Kajsa hon hade inte ens börjat gå den hösten vi flyttade dit ner Nu har ju dom hunnit växa så pass att dom hunnit rota sig där så nu får man tvinga dom med sig varje år Ja du vet vilket helvete det är Ref: O man tycker det var nyss som man gick här o bar hässjevirke när farsgubben slog Vem vet nu hur ofta det blir att man far hitopp nu sen även morsan dog Hur det än blir så ska gudarna veta att det finns inga bojor eller band som kan hindra mina tankar att färdas norrut på våren, som en flygande and Ref: Tjärveden sprakade, knastrade o brann Det doftade av kaffe, skog o rök Vi satt där vi elden o teg med varann o någonstans i öster gol en gök Det gick en stilla krusning över sjön Natten hade åter blivit dag Det var den första dagen i resten av vårt liv Det var Erik Johan Andersson o jag Ref: | ||
Entragian - Ej medlem längre | 2008-05-08 11:13 | |
Hmm, kan ta mycket med Eminem (D12)... Här kommer några :) Mocking bird - Eminem And if you ask me to, daddy’s gonna buy you a mocking bird Ima' give you the world, Ima' buy a diamond ring for you, Ima sing for you, I’ll do anything for u to see u smile And if that Mocking Bird don’t sing and that ring don’t shine I’ma break that birdie’s neck, I’ll go back to the Jeweler Who sold it to ya And make him eat every carat Don’t fuck with dad. haha Black sabbath - war pigs Generals gathered in their masses Just like witches at black masses Evil minds that plot destruction Sorcerers of death's construction In the fields the bodies burning As the war machine keeps turning Death and hatred to mankind Poisoning their brainwashed minds, oh lord yeah! | ||
Entragian - Ej medlem längre | 2008-05-08 11:14 | |
Vågade inte med D12 :) .. | ||
FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-05-08 11:25 | |
Vet inte hur "skön" jag tycker texten är i det här fallet men det är en klassisk "precis-så-känns-det-fan- den-här-låten-handlar-om- mig": "Everything is quiet, Since you're not around, And I live in the numbness now. In the background..." "...The plans I make still have you in them, Cause you come swimming into view, And I'm hanging on your words like I always used to do, The words they use so lightly, I only feel for you, I only know because I carry you around, In the background. I'm in the background" | ||
FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-05-08 11:25 | |
**Third Eye Blind - The Backround** | ||
lissku - Ej medlem längre | 2008-05-08 14:05 | |
www.youtube.com/watc...re =related | ||
Tinna | 2008-05-09 19:57 | |
"..Dreaming of you, is the best sex I never had.." | ||
loogard | 2008-05-09 20:01 | |
Dags för en gammal rockabillydänga av Black Knights då (inte svenska rockabillygruppen black knights) "If you wanna live fast then be prepared to die young" Eller ett beetels citat "Living is easy with eyes closed" (Mer känd ur serien Lost dock) Det citat som står mig närmast till hjärtat är ju dock "Death smiles at us all, all a man can do is smile back" den är ju inget citat ur en låt, men den sittar gaddad i nacken på mig. | ||
DryBones - Ej medlem längre | 2008-05-09 20:07 | |
My Dearest Scatterheart There is comfort Right in the eye Of the hurricane Just to make it easier on you björk scatterheart | ||
Tinna | 2008-05-14 14:55 | |
Du kan väl sakna mig ibland Du kan väl stirra upp mot stjärnorna så att vi har något gemensamt Lars Winnerbäck - Fria vägar ut | ||
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-14 15:01 | |
The bigger the cushion, the sweeter the pushin' That's what I said The looser the waistband, the deeper the quicksand Or so I have read My baby fits me like a flesh tuxedo I'd like to sink her with my pink torpedo Big bottom, big bottom Talk about bum cakes, my girl's got 'em Big bottom drive me out of my mind How could I leave this behind? Spinal Tap - Big bottom | ||
farin | 2008-05-14 16:49 | |
What if this whole crusade's A charade And behind it all there's a price to be paid For the blood On which we dine Justified in the name of the holy and the divine "The Hand that Feeds" *** Nine Inch Nails | ||
Torasin | 2008-05-14 17:10 | |
I never thought of this as funny. It speaks another world to me. I wanna be your Easter bunny. I wanna be you Christmas tree. R.E.M. - Be Mine | ||
Palini | 2008-05-15 09:29 | |
Don't say you love me, unless forever. Don't tell me you need me, if you're not gonna stay. Don't give me this feeling, I'll only believe it. Make it real, or take it all away. The Corrs - Don't say you love me | ||
Frosty1 - Ej medlem längre | 2008-05-15 09:33 | |
"För två av samma kön kan också älska varandra". En mycket själfull text, en erinran till alla er eluviala människor. Att bemänga är bra! /frosty1 | ||
Morristown - Ej medlem längre | 2008-05-24 21:01 | |
Jag vill inte äga dej och peka ut nån väg åt dej Jag vill inte bära dej och springa runt och lära dej och bara visa hur man är som mej För jag älskar när du visar att du vet att du har rätt och rätar på din rygg det är den rakaste jag sett Jag vill inte binda dej och styra eller hindra dej Jag vill bara ta din hand och kyssa dina röda läppar Kyssa dina röda läppar Kyssa dina röda läppar Jag behöver ingen lag och inga djävla föredrag Du är du och jag är jag och är det så att din väg ändå går precis intill Så kan vi bara hjälpas åt att komma dit vi vill Jag kan inte äga dej och peka ut nån väg åt dej Jag kan bara ta din hand och kyssa dina röda läppar Kyssa dina röda läppar Kyssa dina röda läppar Magnus Lindberg | ||
Tinna | 2008-05-27 00:55 | |
I wish you got the flu, so that I could take care of you.. | ||
E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-29 23:10 | |
... Pekka va så glad han sa vi skulle ta ett bastubad Jag åkte hem till Pekka men bastu börja läcka [?] började att gråta för mina kläder blev så våta ... - Oves Vals | ||
jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-29 23:15 | |
"för de bor en reptil i min byxa som jag ska halshugga med yxa, som jag ska däcka, punktera.. jag ska kastrera mig, jag bokar tid på fredag vecka 4 blir jag fredlig och frid. frisk och harmlös jag ska kastrera mig. | ||