Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 41 |
Mobilspel
Pågående | 20 506 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-04-30 20:34 | |
Aha! Det ser annars ut som att hela Malmö med omnejd har parkerat här utanför mig. I tallriken alltså. Ni måste vara de enda som sitter i Folkets park :) Låter som en bra plan. Dessvärre har jag överätit och kan inte röra mig. Ligger och skriver detta. | ||
promenad - Ej medlem längre | 2011-04-30 20:35 | |
FP: låter som det rätta stället att vara på. Om man inte vill hänga med kidsen. | ||
Lillstölla | 2011-04-30 21:25 | |
Min underbara, söta, goa lille brorson. Finare pojk finns inte på denna jord :D | ||
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-04-30 21:47 | |
Ja, promenad, det är säkert bara snôrfulla ungar i Pildammsparken en kväll som denna. Jag tittade inte så noga. Knökfullt var det iaf. | ||
hansar | 2011-04-30 22:00 | |
fixat och donat så jag nu har stockholms finaste balkong med extremt hög mysfaktor! | ||
orvarschejk | 2011-04-30 23:23 | |
Jag älskar att ligga inne och titta på tv "friends" när det regnar ute. kanske med thé. | ||
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-30 23:46 | |
Vilken fanstastisk kväll. Malmö har verkligen på en hel del bra att bjuda på. Valborg i all ära, det bästa är ändå trevliga människor och det bjuder Malmö onekligen på! :) | ||
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-04-30 23:55 | |
:) Vad härligt att den lilla obygden på sydkusten har gett dig ett varmt välkomnande, Lady. Gläder mig åt att ni har haft trevligt! | ||
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-30 23:59 | |
Jag kan inte annat än älska denna stad. Malmöiter och inflyttade till staden har välkomnat mig på ett fantastiskt sätt.Det är en otroligt avslappnad stämning nu och jag är glad att jag äventyrade mig ner hit. :) | ||
Björn K-hamn | 2011-05-01 00:01 | |
Glädjer mig åt att alla deklarationerna kommer bli gjorda imorgon. Det kommer säkert inte vara några eventuella problem med vare sig de danska eller svenska underlagen och jag kommer att hitta alla eventuella anskaffningspriser på frun aktier som har splittats eller delas ut under året utan att leta igenom mausoleet av kartonger som lämnats orörda efter de två senaste flyttarna. Allt, allt kommer att flyta på som en dans och barnen kommer tyst viska, vi ska inte störa pappa nu, han är snart klar så vi kan busa lite senare. Jag glädjer mig verkligen till att detta skall bli gjort. | ||
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-05-01 00:04 | |
Jag blir lite lycklig av ditt goda humör. Skönt att läsa om lite kärlek och värme istället för om alla falanger med skjutglada fingrar som omväxling! Malmö är faktiskt trevligt. Jag är benägen att hålla med. Ha en fortsatt fin kväll ni ungdomar :) Over and out från Uisge. | ||
Björn K-hamn | 2011-05-01 00:08 | |
Jag glädjer mig också liten mer oreserverat till att Malmö visat upp en så fin sida idag för Lady och andra Betapetsbesökare. En annan expat från Stockholm som fastnat i Malmö sa för ett tag sedan att "Malmö växer på en", i positiv bemärkelse, vilket jag är fullt enig i. | ||
Björn K-hamn | 2011-05-01 00:10 | |
Jag glädjer mig inte till min oförmåga att forma ord på en iphone med mina klumpiga tummar. | ||
Fruktskrutt | 2011-05-01 00:42 | |
En väldigt rolig kväll med goda vänner. Skrattat så jag har ont i magen.. =) | ||
Systersol - Ej medlem längre | 2011-05-01 02:12 | |
en deklaration tar 15 sek att göra. gud vad du maler Björn K---,suck trist gubbe är du | ||
nygiants | 2011-05-01 05:09 | |
jag har så bra vänner som står emot en massa skitsnack och indicier och kan stå för att dom gillar mig mot vad folk som inte ens träffat mig påstår... jag hoppas ni andra också har sådana vid er sida... | ||
promenad - Ej medlem längre | 2011-05-01 05:26 | |
Björn! Du är härligt rolig. Kram | ||
tua1 | 2011-05-01 08:39 | |
Har en orörd dag framför mig och hitta på vad som helst idag. Jag ska lägga upp par nya byxor som jag ska ha på jobbet i morgon. Sedan ska njuta av dagen. | ||
Björn K-hamn | 2011-05-01 10:57 | |
Glädjer mig till att det bara tar 15s för Systersol att deklararera. Jag har övervägt 0s alternativet men kommit fram till att det ger en ganska schysst timpenning att fylla i bilagor för att slippa skönstaxering för vissa poster. Tack promenad. | ||
Systersol - Ej medlem längre | 2011-05-01 11:07 | |
:) | ||