Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
dinodog | 2017-02-09 22:18 | |
Tack ja nu behövs alla tummar och tår. | ||
kryddeluntan | 2017-02-09 23:06 | |
Håller alla tummar och tår för jycken, kramar och klappa hunden från mig | ||
dinodog | 2017-02-10 03:11 | |
Nu ringde veterinären det blir akutoperation. Dom har hittat ett främmande föremål i tunntarmen. Får bara hoppas att allt går bra. Finns ju en risk med att operera. | ||
Tindris | 2017-02-10 04:10 | |
Stackars din hund och stackars dig dinodog =( Det ska nog bra, håller tummarna ! ..det är en risk, men oftast går det bra..Baksidan med sina älskade husdjur när de blir sjuka | ||
en dum en | 2017-02-10 08:32 | |
Usch ja, vi hade en jämte som ficktarmvred och jag var själv hemma. Hade inte den norska veterinären som har mottagning 13 mil in i Norge ställt upp hade jag förlorat hunden. Han sa att ca en timma till så hade det varit kört. Veterinären hade egentligen ledig helg men ställde upp på oss eftersom han visste vilken hund det var. Han var både jakt och utställningschampion. Allt gick bra men tyvärr fick han en spark av en älg några år senare så han fick pension och när han var tolv år fick han cancer. Inte så uppmuntrande precis, men jag vet hur det känns. Håller tummarna att det går bra för din hund dinodog. | ||
dinodog | 2017-02-10 13:33 | |
Operationen gick bra. De hittade en liten vass plastbit som fastnat i tunntarmen. Veterinären sa att det var tur att jag valde operation mitt i natten. Tarmen hade börjat att påverkas så nu får man hoppas att inget tillstöter. Tidigast söndag får han komma hem om allt går bra. Och jag är glad att vi har försäkring. Enbart operationen i natt går på 40.000. | ||
kryddeluntan | 2017-02-10 16:10 | |
Vad glad jag är för din skull, och jyckens förstås :-) Skönt o vara hemma efter två dagars konferens. Mycket givande men jag är trött som attan. Det var svinkallt i lokalerna. Ett fint ställe, gammalt slott, sköna sängar och god mat. Jag beställde fisk och det får man nylagat. Till lunch tex. grillad gös med morötter och en grön körvelsås. | ||
en dum en | 2017-02-10 17:13 | |
Vad bra att du kunde komma in i tid med hunden och att det gick bra dinodog. | ||
dinodog | 2017-02-10 19:33 | |
Ja det är tur att man har bra djursjukhus. Pratade med veterinären idag. Han är trött och medtagen och lite låg. Men vem skulle inte vara det. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-02-10 19:40 | |
Bra det är gott med tibben igen,kan han fått i sig något med hundmaten kolla så det inte ligger några plastbitar bland maten en maskin kan ha gått sönder så plast hamnat däri | ||
dinodog | 2017-02-10 20:18 | |
Nä ingen plast i hundmaten han äter torrfoder. Misstänker att någon har slängt något ute som han fått i sig. Man går ju inte och tittar på dom hela tiden när man är ute. | ||
6972mona - Ej medlem längre | 2017-02-10 20:23 | |
Min svenska är som kattskit! | ||
kryddeluntan | 2017-02-10 23:18 | |
Icke då mona | ||
en dum en | 2017-02-11 08:01 | |
Har inte märkt nåt av det mona. | ||
Bitte - Administratör | 2017-02-11 08:31 | |
En dum en Hoppas nu vovven blir bra ,, semester i går var till Luleå en sväng började tömma en hylla här hemma på böcker sedan så sov jag soffan hela kvällen i dag ledig och enda planen är att fortsätt med hyllan/hyllorna Bitte | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-02-11 09:15 | |
God morgon skulle kunna sova lite till,men det är mat utdelning | ||
kryddeluntan | 2017-02-11 09:28 | |
God morgon, har sovit som en stock. Det blir till att titta på skidskyttet idag. Kanske fixa lite hemma också, dammråttorna anfaller snart. | ||
en dum en | 2017-02-11 09:53 | |
Jag trodde det skulle vara mildare ute idag men temperaturen ligger på -15. Hade ont i bihålorna igår så man går inte gärna ut och kyler ner ansiktet när man har såna besvär. Bitte, vi var tvungna att ta bort hunden när han fick cancer, och det är några år sedan. Jag skrev inte det. Men jag hoppas att dinodogs hund har börjat repa sig. | ||
Bitte - Administratör | 2017-02-11 10:09 | |
Tack för rättelsen =) var nog lite trött Bitte | ||
kryddeluntan | 2017-02-11 10:33 | |
Sånt händer Bitte. Både Dino och en dum en har ju jyckar, lätt att blanda ihop allas vovvar. Ttiittii och Dino har tibbar, en dum en jakt/ älghund. Jag håller inte reda på allas katter dock. | ||