Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lutte1 | 2017-02-14 20:50 | |
Jag vet att det är ett lyxproblem men, Tv-reklam är det värsta jag vet. | ||
kryddeluntan | 2017-02-14 21:27 | |
Håller med dig Lutte, otroligt dåliga inslag, riktigt fåniga. | ||
en dum en | 2017-02-15 06:42 | |
Håller med er båda. Ibland sitter jag som ett frågetecken över vissa reklamsnuttar. | ||
-mary- | 2017-02-15 17:28 | |
God och glad dag till alla hjärtan varje dag,inte bara på en dag,på alla hjärtans dag. trevlig alla hjärtans dag i efterskott. välsigne. Mvh. | ||
kryddeluntan | 2017-02-15 18:32 | |
God kväll, vi har haft en solig och fin vinterdag. Solen värmer och fåglarna kvittrar, man får en aning om en kommande vår. | ||
en dum en | 2017-02-16 06:22 | |
Äter frukost och inväntar min dotter för att vi ska åka till stan. Vi ska båda träffa naprapaten som jag var till förut och så ska jag på öron näsa hals-mottagningen för mitt sus i öronen. Hade fått tid på sjukhuset i morgon egentligen men fick byta tiden till i dag när jag ändå skulle ner till naprapaten. | ||
kryddeluntan | 2017-02-16 09:27 | |
Jobbar hemma på förmiddagen, jätteskönt att ta det lite lugnt. Möten senare på dagen. Ska till sjukgymnasten imorgon, det brukar inte vara så kul med bindvävsmassagen, men det hjälper. | ||
dinodog | 2017-02-16 10:11 | |
Hej på er. Nu börjar jycken rätta till sig. Han äter inte smärtstillande längre. Och är lite piggare ute. Det går åt rätt håll som tur är :) | ||
kryddeluntan | 2017-02-16 20:24 | |
Hej Dino, så roligt att höra :-) blir glad för din och jyckens vägnar | ||
dinodog | 2017-02-16 23:17 | |
Idag har vår lilla pälskling vart som sig själv igen. Han har suttit och tiggt mat vid matbordet igen :) Vilken pärs det har vart, och helt fantastiskt att han ändå återhämtade såpass snabbt. | ||
en dum en | 2017-02-17 07:50 | |
Vad kul att det har gått bra dino:) En kväll nu i veckan när gubben hade tagit in unghunden så började han att hulka och skulle spy. Då kom det upp en sten ca 2-2,5cm diameter, så man vet aldrig vad de rackarna får i sig emellanåt. Men tur den kom upp:/ | ||
Bitte - Administratör | 2017-02-17 10:31 | |
1987 denna dag föddes vår första son , alltså det är 30 år sedan , viket på nått vis känns omöjligt för detta innebär ju att jag själv måste vara 30 år äldre än den dagen ?? Känner mig inte alls som en äldre kvinna på snart 56 år . fast det är väl den bistra verkligheten Samma dag är det 32 år sedan jag och maken träffades och blev ett par Bitte | ||
en dum en | 2017-02-17 11:00 | |
Grattis bitte, och var glad att du inte känner dig gammal för det är vi inte. Min äldsta dotter blir 30 i april och jag är ett år yngre än dig. Känner mig inte så gammal heller bara kroppen som bråkat med mig sista åren men jag är på rätt väg med det, med den hjälp jag har fått hit in tills. Mitt mål är jag ska kunna ta upp löpningen igen inför våren/sommaren. | ||
kryddeluntan | 2017-02-17 17:34 | |
Grattis Bitte. Jag känner mig inte så väldigt gammal heller, trots mina snart 66 år. Kroppen åldras, men jag tror att mycket beror på hur man är. Jag är positiv och ser alltid möjligheter och inte hinder. Allt går att lösa och det jag inte kan påverka lägger jag ingen energi på, enkelt :-) | ||
en dum en | 2017-02-17 18:24 | |
Håller på och väntar på att köttfärspajen ska bli färdig. Blev lite "man tager vad man haver" middag i dag. | ||
kryddeluntan | 2017-02-17 18:29 | |
Jag väntar på att oxrulladerna ska bli klara. Jag har ingen matlust och ska prata med min läkare på måndag. En av mina blodtryckspiller har en mycket ovanlig biverkning, man tappar matlusten. Typiskt att jag fick det. | ||
en dum en | 2017-02-17 19:50 | |
Tråkigt kryddan, men det kanske finns en lösning med en annan medicin får man hoppas. | ||
kryddeluntan | 2017-02-17 19:56 | |
Jag får hoppas det en dum en, annars försvinner jag, blir liten som en myra. | ||
Bitte - Administratör | 2017-02-17 20:59 | |
Landat på rygg på soffan efter att ha hjälpt sonen på kalaset under dagen åkte hem då partyt tog vid...har lovat att vara chaufför vid behov i natt. Bitte | ||
kryddeluntan | 2017-02-17 21:07 | |
Jisses vad uselt det går i alla spel, suck. Lugn kväll, gubben glor på sitt buskis och jag har slutat reta mig på det. Det finns en poäng, tänk att kväll efter kväll gestalta dessa töntar på exakt samma sätt, samma repliker och miner, samma hopp o skutt, det är rätt skickligt ändå. | ||